Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
sevcsenko
#223
2005. december 14. 13:38
hááát akkor nem láttad még azt a kályhát
én már igen
Stefanvon
#222
2005. december 14. 13:37
Mit német gecizel?
Én sem magyar kurva anyázok!
Golf3_TDI
#221
2005. december 14. 13:36
vétek-et fog venni amire késöbb jön rá hoghy vétek .
Stefanvon
#220
2005. december 14. 13:36
WilktorD
#219
2005. december 14. 13:36
Arra befizetnék,hogy egy pörgős vtec-et egy olajkályhával mikor raksz oda,öcsi..(ha már öcsizünk,bunkókám)

Miért van az,hogy a Hondásokat fasznak nézik a német gecik?
Kezdem ám unni ezt a bunkóskodást.Én is legyek tahó,mert Calim van?
Ugyan már.
sevcsenko
#218
2005. december 14. 13:34
senki nem kötelez arra,hogy tdi-t vegyél
de majd úgyis megbándo,hogy rossz autót vettél
Golf3_TDI
#217
2005. december 14. 13:34
ezen már én is gondolkoztam , a CRX 1 es kasztnija elég könnyü és szerintem lehetne vele elég alacsony 8 as idöket csinálni 1/8 ad on .

jahh hátra raknám be a TDI mocit .
és Pümpe Düst .
sima adagolós TDI-t.
Golf3_TDI
#216
2005. december 14. 13:32
töled is csak ezt a hallani semmi épp észel felfogható érvet.
Stefanvon
#215
2005. december 14. 13:31
Ha 1 leleményes barkácsoló bele tudta faragni egy kispolákba akkor nehogy azt mond, hogy nem férne bele a hondádba...
Golf3_TDI
#214
2005. december 14. 13:29
kevesebbet fogyizik ,tartósabb.
Az enyém konkrétan odarakja a vticrxitrvtecdohc vagy tudom is én milyen csodátokat nehezebb ösztömeggel.
ezt ne vitassuk ,tehát igenis jobb.

ugyhogy böff öcsi
kjanika
#213
2005. december 14. 13:27
hát jah, teherautóban jó a diesel. asszem minden jót elmondtam róla
sevcsenko
#212
2005. december 14. 13:27
ja és ami kormot ez kibocsájt,nem fulladsz bele
sevcsenko
#211
2005. december 14. 13:26
hááát...
nekem inkább ez a régi konstrukcióju tdi kell,mint a finom járású,halkabb,de még nem teljesen kiforrot csodadízelek...
kjanika
#210
2005. december 14. 13:24
húú na ekkora marhaságot is ritkán hall az ember
Alkenon
#209
2005. december 14. 13:20
nekem elég a 132 LE bőven...kis kasznival még igy is megverem a 2000-es katergóriából sok autót....
Most éppen én is alakítgatom márc-re lesz kész annyi a jó hogy nekem németből bejött a komplett VTEC moci,már a garázsban bütykölgetjük
WilktorD
#208
2005. december 14. 13:20
Így van,a koromgyár 15 éves konstrukciójú TDI a király!
Böff.
Stefanvon
#207
2005. december 14. 13:20
Rakjatok bele 1.9 PDTDI-t és akkor király lesz a CRX masinátok...
Hondaaafan
#206
2005. december 14. 13:16
valóban keveslem.
hamar hozzászoktam ,és kevésnek tartom már .
Golf3_TDI
#203
2005. december 14. 13:10
Ha benzines akkor legalább turbóst vett volna. De most totális zsákutcában van.
Nahh lépetem.
Jó szórakozást.
kjanika
#202
2005. december 14. 13:07
vmi ilyesmit vártam tőled, de nincs elveszve a srác, mert legalább benzinest vett és hondát, jó uton halad, példát vehetnél róla. Hallom nyiregyen már ott az uj civic, menj be a szalonba és hozz ki egyet.
Golf3_TDI
#201
2005. december 14. 13:05
Nem csodálom ,hogy kevesli .
Vannak emberek akik többet szeretnének egy zümmögötöl.
kjanika
#200
2005. december 14. 13:05
nem is tudtam kit hiányolok, de nem te vagy az
Golf3_TDI
#199
2005. december 14. 13:04
Janika !!
Miért irsz olyasmit amit te sem hiszel el igazábol ?????
kjanika
#198
2005. december 14. 13:02
hát ha az valóban a 150Le-s vtec crx akkor gratulálok, keveselsz egy kcosit amivvel 10mpet tudsz csinálni, holott sokkkal kevesebbet tud. Tanuld meg vezetni. Vti ellen mentél már?
kjanika
#197
2005. december 14. 13:00
Nem akarlak megbántani de add is el, neked nem való ilyen kocsi, vegyél egy mercit
Hondaaafan
#196
2005. december 14. 13:00
szar az ut nem tudom most kiautózni teljesen ,de amikor jó volt akkor keveseltem elég hamar.
kjanika
#195
2005. december 14. 12:59
miért adod el azt ami már gyárilag olyan kemény hogy sok agyigtuningoltat elver
kjanika
#194
2005. december 14. 12:59
akkor vegyél egy német kocsit, tuninigold, és majd az utakon meg egy ilyen crx fog megalázni.
WilktorD
#193
2005. december 14. 12:58
kjanika
#192
2005. december 14. 12:58
vedd ki a direktszűrőt, és megláto mennyivel gyorsabb lesz, ez az egyik , amásik tanuld meg vezetni jól, és asszem több Le nem is kell majd hogy az utakon ne sok ellenfeled legyen, és akkor még mindig gyári a kocsid
WilktorD
#191
2005. december 14. 12:58
Vagy akkor nem vtec-es,és télleg 10mp.
Hondaaafan
#190
2005. december 14. 12:57
felgyujtom

el lesz ez adva ugyérzem.
kjanika
#189
2005. december 14. 12:56
akkor vteced van. Nos azzal tudnod kellene 7mpet + - ha jól éreznéd. Mit akarsz azon tuningolni??? tanuld meg jól vezetni, és 2000cm3-ig lehet turbós is, az összes gyári németet szinte rongyá kell verned
Hondaaafan
#188
2005. december 14. 12:56
a motorkódot hagyjuk békén ,eredetvizsgán volt valami gáz ,de ismerös elintézte .azt mondta volt valami kavarás vele.
Vitya
#187
2005. december 14. 12:55
hat pedig szivo mocinal 300ezerbol kapsz kb 20 lovat:)
kjanika
#184
2005. december 14. 12:52
vtec???? vagy csak sima? a forgalmiban hony kw van írva?
Hondaaafan
#183
2005. december 14. 12:51
kevesebb mint 10mp ,de nem lehet 10 nál jobbat mérni csuszik az ut,ezért valójában most tényleg 10mp
1.6 16V a mocim
kjanika
#182
2005. december 14. 12:50
na nem is tudod milyen motro van a tiedben:??????
kjanika
#181
2005. december 14. 12:47
adok egy tippet már az elején hogy gyorsabb legyél, vedd ki azt a szar direktsazürőt, mert szart se ér így a hondádban. Csak visszafogja. Kezd egy ilyen tuninggal
kjanika
#180
2005. december 14. 12:45
előbb azt mond milyen motor van benne, és mondom a tényeket
kjanika
#179
2005. december 14. 12:44
neked milyen motor van a crxben? mert a 100ra 10mp egy kicsit sok ha vtec, de az meg nem 160, hanem 150Le
Hondaaafan
#178
2005. december 14. 12:43
arra lennék kiváncsi ,hogy melyik alkatréstz cseéje menniy pluszt hoz és mennyibe kerül.
ha például a vezértengely cseréje 10 lovat hoz és 150e ft ba kerül az kibszott drága tuning . rászánnék kb 300-400e-t.
csak ne 10-20 lovat kapja mmár érte ,mert akkor ha tudom meg se veszem ezt a rizsrakétát.
Reális tippeket vártam volna ,csak mindenkitöl azt hallom ,hogy zsákutca az egész tuningja és inkább adjam el.
Dragster
#177
2005. december 14. 12:35
Mit akarsz tuningolni, ha még a motor kódod se ismered!
Vidd el egy tuning műhelybe, fizess sokat, és megcsinálják neked!
Aki tuningolni akar legalább azt tudja hogy mivel lehet tuningolni!
WilktorD
#176
2005. december 14. 12:31
Annyira ki van hegyezve a motorod,hogy nincs már hova tuningolni.Esetleg nitró,vagy motorcsere,B18C-re?
Hondaaafan
#175
2005. december 14. 12:20
azért a dizel sokkal gyengébb is ,nem megy ugy mint egy pörgös motor szerintem.
Hondaaafan
#174
2005. december 14. 12:18
Szóval edig senki nem mondott okosat ,hogy mit csináljak a gépemmel.
Cseréljem le?
Akkor a hondatuning felejtös.
Én meg aztz hittem ez az autó tuningolható komolyan.
nahh csalódtam.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 823 találat 17 oldalon