Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
sevcsenko
#322
2005. december 14. 15:50
csak azt tudnám miért használsz ilyen szavakat...
azt hiszem mi nem írunk ilyeneket
Stefanvon
#321
2005. december 14. 15:50
Ha jól be van lőve a masina akkor nem igazán kerreg és fekete füstőt sem okád...
Szombaton voltam Bp.-fővárosunkban, elvágtázott melletem egy civic (szárny, küszőb, stb... jól nézet ki a gép) 1 baja volt csak, hogy akkor kék füstfelhőt huzott magaután mint 1 jobb fajt ködgyertya...
WilktorD
#320
2005. december 14. 15:50
Hülye faszok.
sevcsenko
#319
2005. december 14. 15:47
ez nem igaz....
most amiért elmondom a véleményem,ami egy szót nem tartalmazott arról hogy elverem a hondát,sőőőt egyet nem gyorsultam még a tdivel,de már ki vagyok utálva
juhééééééééé
kedves
#318
2005. december 14. 15:47
Csodálatos kerregés, 4000rpm, fekete füstpamacsok, hát nem vérpezsdítő racing élmény?
Golf3_TDI
#317
2005. december 14. 15:47
Élsz egy jogoddal amit az alkotmány is rögzit .Ezt egyszerüen szólásszabadságnak hivják.
Stefanvon
#316
2005. december 14. 15:47
IGAZAD van!
A tényekkel nem lehet vitatkozni, csak bunkó ovis modjára lekezelni...
WilktorD
#314
2005. december 14. 15:46
Bunkó leszek..
Ki a faszt érdekel ez?


Gatter30
#313
2005. december 14. 15:45
Minden topikba írjad be,hogy nektek van a legjobb dízel autótok,amivel mindenkit lealáztok.Ez amúgy normális dolognak tűnhet...nektek
sevcsenko
#312
2005. december 14. 15:44
Golf3_TDI
#311
2005. december 14. 15:44
hm....
Szakmailag kicsit felszivhatnád magad.
Tudod mi az a fjlagos fogyasztás?
KW/g/h
1 kilaovatt teljesitményt egy órűán keresztül teljesiteni hány gramm üzemanyag kell.
Vegyél elö pár szakkönyvet azt ajánlom !!!
dizelnél a fajlagos fogyi tuning esetében sem ugrik meg.
és akkor is a benyás alatt van böven.
Csak a tekedvedért irtam ilyen egyszerüen ,hogy megértsd.
Stefanvon
#310
2005. december 14. 15:44
Én pl mikor fikáztam a hondát!
Ha 1etlen ilyen mondatomat elö tudod innen bányászni akkor már itt sem vagyok!
Ha meg nem akkor miről beszélsz?
WilktorD
#309
2005. december 14. 15:43
De fikázni?
Basszátok meg,húzzatok már innen..
sevcsenko
#308
2005. december 14. 15:42
milyen jogonnn?????
miért nem szabad ide írni csak hondásoknak?
szerintem meg bárki írhat bármelyik topikba...
WilktorD
#306
2005. december 14. 15:42
kedves
#303
2005. december 14. 15:40
Természetesen biodízelből.A szerelők verseny közben sajtolják a tökmag olajat.
Stefanvon
#302
2005. december 14. 15:40
Most kezdjem én is, hogy idiota magyar???
WilktorD
#301
2005. december 14. 15:40
WilktorD
#300
2005. december 14. 15:39
Persze,csak mondom.

Okádjátok le egymást,én továbbra is röhejnek tartom mind a dízel R10-et,mint a dízel Gallardo-t.Idióta németek.

Amúgy milyen jogon vagytok még a crx motorcsere topikban,hondákat fikázva?Tényleg érdekel.
Gatter30
#298
2005. december 14. 15:39
Az alulkormányzottság mióta a sportos autók sajátja?
kedves
#297
2005. december 14. 15:39
Golf3_TDI
#296
2005. december 14. 15:38
50-60 kila + suly nem érdekel.

Ha javitottál motort akkor tudhatod ,hogy milyen öszsetevöi vannak ilyen esetben.
3000 fordualton is meg lehet pusztitani.

De ha dugatyuközépsebességben megyünk felfelé akkor négyzetesen származó tömegeröket kell elviselni egy forgatyus hajtómünek.
remélem ezt nem vitatod.
sevcsenko
#295
2005. december 14. 15:37
persze,értem én,csak poén volt
WilktorD
#292
2005. december 14. 15:35
6xx LE-vel és 1xxx Nm-el nem biztos,hogy annyira takarékos.
sevcsenko
#290
2005. december 14. 15:35
mostantól majd az kap több pontot,aki kevesebb üzemanyagot fogyaszt
olajtartalékok rulez
WilktorD
#289
2005. december 14. 15:32
Alulkormányzottság rulz.Ez is a sportos autók sajátja ugyebár.

Mondjuk ha megnézzük az új Audi R10-est,TDI-vel..Megfordult a világ,az idióták vannak többségben.Versenyautóba TDI.
Golf3_TDI
#288
2005. december 14. 15:31
igen egy zümi ,meg végképp nem.
De a sajátom ,csupán utcai autó.
Gatter30
#287
2005. december 14. 15:30
Javítottam olyan turbódizel autót,aminek a hajtókarja nem akart többé a blokkban maradni,pedig max.4500-at forgott.
Azonkívül a td motor súlya még mindíg kétszer akkora,mint egy azonos teljesítményű szívó benzinesé.
Golf3_TDI
#286
2005. december 14. 15:27
kiváncsi ...
én is...
egyébként: "nem gyengén"

mivel a gyári váltóm van még az idén,ezért elég lájtosan.
sevcsenko
#285
2005. december 14. 15:26
jaja,két autóval nyomom

a szakmai részéhez nem tudok hozzászólni
Gatter30
#284
2005. december 14. 15:25
Igen és ezek az olajkályhádra is vonatkoznak.
Golf3_TDI
#283
2005. december 14. 15:21
Most nézem ...,hogy ki is vagy ...
2nick -el ..

Látom ment itt az észosztás.

Felhivnám az urak figyelmét a 159 -es hsz ban Bisopnak elmagyaráztam a normál (feltöltés nélküli ) és a feltöltött motor teljesitménynöveléséböl következö motorterhelést.
feltöltés nélküli dupla teljesitmény ===) 4X akora motor terhelés.
Feltöltöt dupla teljesitmény====) dupla igénybevétel.
Ezzel kicsit átdefiniálható mi "huzott" és mennyire.

Talán egy Nsx re azt mondom ,hogy sport autó ....lassan talán arra sem.
kedves
#282
2005. december 14. 15:03
A 110 LE-s, mint ahohy a neve is mutatja, "VTEC-E(conomi)", nem sport, hanem spórolós kivitel.
Gatter30
#281
2005. december 14. 14:58
Ezeknél annyi az értelme,hogy alacsonyabb a fogyasztás és a károsanyag kibocsájtás.
sevcsenko
#280
2005. december 14. 14:51
új honda civic
mármint nem ez az ultramodern,hanem amiből van "sport" kivitel
Gatter30
#279
2005. december 14. 14:48
Egyébbként 110lovas vtec-et hol láttál?
Gatter30
#278
2005. december 14. 14:45
A vti is vtec.A vvt csak a veztengelyt forgatja.
sevcsenko
#277
2005. december 14. 14:35
mert 110 lónál gondolom nincs akkora különbség a bütykök között...
én így látatlanba valamiféle VVT-klónnak gondoltam,nem olyan elvetemültnek,mint egy vti esetében
Dragster
#276
2005. december 14. 14:33
Így végig sokkal nagyobb teljesítményre képes a gép......
sevcsenko
#274
2005. december 14. 14:22
ez tudom
de 110 lónál mennyi értelme van ennek a megoldásnak?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 823 találat 17 oldalon