Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 pill , belekukkantok a szakirodalomba 

Dragster
#141
2005. december 13. 15:03



no comment.....
nagyon dúúrvaaaaaaaaaa
haverom vtije chipes 9000et forog,durva amikor másik vtivel megy,az már kettesben van,az övé meg még vonyít 1ben

félelmetes

haverom vtije chipes 9000et forog,durva amikor másik vtivel megy,az már kettesben van,az övé meg még vonyít 1ben



félelmetes
egyébkéne ez a kedvenc képem! 

nincs ételme túrbóval 8K fölé menni...
minek? a németek meg nyomatékból építenek nem fordulatszámból..
egy bömcsi fele fordulattal lenyom engem...
minek? a németek meg nyomatékból építenek nem fordulatszámból..
egy bömcsi fele fordulattal lenyom engem...

a terhelés nem képződik semilyen motornál lineárisan..
azért tudod a gyári kétszeresére nyomatni mert (az is egy honda tiltása alatt van..) egyszerűen 8K-tól jön a gáz...
azért tudod a gyári kétszeresére nyomatni mert (az is egy honda tiltása alatt van..) egyszerűen 8K-tól jön a gáz...
Dragster
#136
2005. december 13. 14:56
Nem kell 10 fölé forgatni, de egyszer nézz meg egyett, vagy próbálj ki egyet!
Elég szar dolog, turbóval 10 fölé pörgetni egy blokkot, na erre a németek nem nagyon képesek!
Elég szar dolog, turbóval 10 fölé pörgetni egy blokkot, na erre a németek nem nagyon képesek!
turbós mocinál ez a jó ..
,hogy a terhelés lineárisan képzödik.
ezért nem látok semmi fantáziát szivó mociban.
,hogy a terhelés lineárisan képzödik.
ezért nem látok semmi fantáziát szivó mociban.
nem is dízel.... amúgy meg meglehet, simán, csak akkor nem illik túrbósítani.. a tied gyárilag túrbós..
Szóval egy honda simán (ha korrektül van okozva neki a motor) akkor bírja a 10K-t... de vedd figyelembe hogy nem lineárisan növekszik a fordulatszámmal arányosan a motor leterheltsége!!!
logaritmikusan növekszik, szóval 3 és 4K között kicsit nehezebb neki tekerni a vízpumpa, olajpumpa, generátor, csapágyak stb.. miatt.. de 7 és 8K nál már olyan nagy a különbség hogy többszöröse a terhelés... szóval azt hinnénk hogy mit számít az a pár ezer fordulat...
több mint sokat...
olyan mintha lineáris terhelés esetén 50K-t forogna vagy többet...
Szóval egy honda simán (ha korrektül van okozva neki a motor) akkor bírja a 10K-t... de vedd figyelembe hogy nem lineárisan növekszik a fordulatszámmal arányosan a motor leterheltsége!!!
logaritmikusan növekszik, szóval 3 és 4K között kicsit nehezebb neki tekerni a vízpumpa, olajpumpa, generátor, csapágyak stb.. miatt.. de 7 és 8K nál már olyan nagy a különbség hogy többszöröse a terhelés... szóval azt hinnénk hogy mit számít az a pár ezer fordulat...
több mint sokat...
olyan mintha lineáris terhelés esetén 50K-t forogna vagy többet...
érdekesssss tényleg

a turbóst nem kell 10 fölé se forgatni.
és picivel jobban is megy.
és picivel jobban is megy.

Endrődi Zsolti példájából kiindúlva javasolom az ESI hengerfejet!
ehh..
ehh..
ez a különbség ...
én van hogy állok órákig a gázon és 6500 nál tilt a TDI-m , több mint a gyári teljesitmény 2xvel és birja .
az a baj hogy ezt hondával nem lehet megcsinálni.
én van hogy állok órákig a gázon és 6500 nál tilt a TDI-m , több mint a gyári teljesitmény 2xvel és birja .
az a baj hogy ezt hondával nem lehet megcsinálni.
mi a motorkódja?
amúgy sokminden patentol...
szívó - kipu, hengerfej... sőt mehet vezélés is ..
amúgy sokminden patentol...
szívó - kipu, hengerfej... sőt mehet vezélés is ..
ja alig forog, szar.. 15K vagy mennyit pörög? 





haveromnak 1,5 vtec hondája van,most akar 1,6 esi dolgokat rátenni,csak nem tudja mi csereszabatos
szerinted mit lenne érdemes átrakni?

szerinted mit lenne érdemes átrakni?
még nincs Vtec-em... az majd késöbb.. egyenlőre most a túrbó legyen fent és működjön. ha ez megvan akkor a másik blokkba bepróbáljuk az 1.5-ös főtengelyt és ha az okés akkor mennek bele az 1.5 hajtókarok 1.6 dugók és hengerfej Vtec-el...
na akkor már nagyobb lesz a túrbónyomás is meg a Vtec is nyit majd rendesen... akkor már elképzelhető hogy 7500 - 8000RPM nél lesz a vége...
lehetne följebb is de a túrbó miatt nem biztos hogy jó ötlet..
na akkor már nagyobb lesz a túrbónyomás is meg a Vtec is nyit majd rendesen... akkor már elképzelhető hogy 7500 - 8000RPM nél lesz a vége...
lehetne följebb is de a túrbó miatt nem biztos hogy jó ötlet..
nemvalószinü ,mert a turbó lejjebb tolja amax fordulatot 2-3 ezerrel és ad helyette nyomatékot ,a turbós hayabusa is jóval kevesebbet forgott mit a nem turbós.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Akkor maradjunk a szívónál!