Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
rakjatok bele igazi, NÉMET autó motort....





akkor a vtec nem nagyon nyit rajta gondolom

nem tudom... nekem azt tanácsolta Gatter30 hogy mivel a papírhajtókarok nem igazán bírják az energiát nem kéne pörgetnem mert a túrbó inkább nyomatékot ad és a hajtókarok nagy fordulaton veszélyesen görbülnek... ha ezt nagyobb nyomással megküldöm törik mint a ropi... Lordie nak VTI blokkban azért van anyag... gondolom ő sem üvegeli... vigyáz rá, nem olcsó mulatság...
van egy piskóta aki a CRX-jét kompresszorral töltötte fel.. 2s-ot javított az 1/4milesen... 50K-ért adja el ha gondolod... 100ból megállsz és nem szarul megy a gép... 

de e turbós autók nem szeretik a nagy fordulatot nem?
nemtom mondjuk milyen lenne egy 8000en pörgő-sziszegő vti
a lordié ugyanannyit forog,mint szívó állapotában forgott?
nemtom mondjuk milyen lenne egy 8000en pörgő-sziszegő vti

a lordié ugyanannyit forog,mint szívó állapotában forgott?
úgy tudom a VTI motor blokk ugyanaz mint az integráé.. Szóval ven egy VTI amiben integra alkatrészek vannak..
izé.. szóval méregdrága titánium hajtókar, tengely, dugó, stb... meg rohadtnagy túrbó..
a gond az ezekkel a "VTI"-el hogy a 700 Le-t nem igazán bírja tartósan generálni... szóval a balcsira nem tudnál leugrani vele, de még a sarki fűszeresig sem...
ezért nem igazán van értelme neki...
izé.. szóval méregdrága titánium hajtókar, tengely, dugó, stb... meg rohadtnagy túrbó..
a gond az ezekkel a "VTI"-el hogy a 700 Le-t nem igazán bírja tartósan generálni... szóval a balcsira nem tudnál leugrani vele, de még a sarki fűszeresig sem...
ezért nem igazán van értelme neki...
Ha 5-600LE jön ki egy 2.0 T mocibol , és megy néhány versenyt.
akkor 1.6 szivóbol ...
be ne vedd kanyar nélkül , vannak akik álomvilágban élnek,hogyisvan honda a drem power
ha Lovat akarsz akkor add el a picsába és vegyél egy eleve turbós autót pl. : 1.8 T-t
akkor 1.6 szivóbol ...


be ne vedd kanyar nélkül , vannak akik álomvilágban élnek,hogyisvan honda a drem power


ha Lovat akarsz akkor add el a picsába és vegyél egy eleve turbós autót pl. : 1.8 T-t


vagy azért túrbósít mert idióta megszállott, és nincs sok pénze egy BMW-re... (bár túrbóval is gyengécske a vas és egy M5 bármikor ott hagy, de az CSAK egy gyári kommersz gép... )

igen. Lehet annyi pénzből építeni Hondát, de aki az M5 tulajdonságaiért van oda, annak nagy a valószínűsége, hogy nem a civicet csinálja meg 700 lóerőre, hanem az M5-nek a "felesleges" funkcióit kikapcsolja és élményautókázik. (mindenki tudja, hogy mire képes az új M5)
hát a 300 mondjuk turbó+nitróval
de szvsz ehhez jócskán meg kell erősíteni a motort

de szvsz ehhez jócskán meg kell erősíteni a motort
hallom ezeket az eszméletlen LE-et 700 LE-s meg 900 meg 300 egy VTI böl.
De senki nem tud nekem ilyet mitatni vagy elmondani hogy hogy állithatóü elö ekkora teljesitmlény egy VTI böl.
nekem 300 is elég lenne.
De senki nem tud nekem ilyet mitatni vagy elmondani hogy hogy állithatóü elö ekkora teljesitmlény egy VTI böl.
nekem 300 is elég lenne.

Dragster
#109
2005. december 09. 18:56
Ahogy mondod.......




M5 árából épitek egy 700 lovas civicet! 





Dragster
#107
2005. december 09. 18:53
Igen igen, de egy M5-öst is rommá lehet könnyíteni, ültetni, és erősíteni!
Kinek mi tetszik, és mennyi pénze van!
A honda, olcsó erős, jó tuning alap, szerintem.....
Kinek mi tetszik, és mennyi pénze van!
A honda, olcsó erős, jó tuning alap, szerintem.....
a cerkával történt külföldön!!!!
Dragster
#105
2005. december 09. 18:50
Hát igen, sajnos nekem ez sok!
Cerkával vegyesen 8-al eljárok......
na mind1 majd egyszer, pedig szerintem isten szép gépek!
Cerkával vegyesen 8-al eljárok......
na mind1 majd egyszer, pedig szerintem isten szép gépek!
Azok az emberek szokták turbósítani a kocsijukat, akik imádják azt a kocsit, de több lóerő kell nekik. Igen, van az integránál erősebb autó, sőt, a turbós integrát is ott lehet hagyni. De valószinűleg a tulaja imádja minden porcikáját a kocsinak, és szeret foglalkozni is vele.
Ha veszel egy szalonban egy M5-öst, biztos (majdnem) mindenkit megalázol vele, de az egy széria autó lesz, amiben semmi nem a "tied".
Az integra egyébként híresen jó vezetési élményt ad, amit sok, nála erősebb autó nem tud/nem akar nyújtani. Egy s600 akármilyen erős lehet, akkor is halk lesz, és kényelmes, és még maszírozza is a hátad. Az autómániás embereknek pedig általában a nyersvas sokkal jobban beindítja a fantáziáját. :D
Engem vittek már gyorsasági (nem gyorsulási) versenyautóban úgy, hogy a bukócsőbe kapaszkodtam (mert csak 1 űlés van benne). Nem mentünk 40 fölött, de görcsbe volt minden izmom, mert tudtam, hogyha rálép a gázra, nem tudok megkapaszkodni. Viszont minden kavicsot éreztem, amin átment a kocsi. Fantasztikus érzés, pedig az a kocsi se volt "ultrabrutál", csak kikönnyítve + jó futómű + ~200 le (1.6 szívó)
Tehát turbósításba és motorcserébe csak akkor kezdj, ha van sok pénzed, és azok az autók, amit a pénzedből vehetnél, nem érdekesebbek számodra, mint amid van.
Sőt, adott esetben az is elég lehet, ha az adott típuson belül veszel erősebbet. 5gen civicből van 75 le-s 1.3-as is, azt ugyan annyiba kerül turbósítani, mint a vtit, vagy egy integrát, csak az eredmény nem azonos...
Ha veszel egy szalonban egy M5-öst, biztos (majdnem) mindenkit megalázol vele, de az egy széria autó lesz, amiben semmi nem a "tied".
Az integra egyébként híresen jó vezetési élményt ad, amit sok, nála erősebb autó nem tud/nem akar nyújtani. Egy s600 akármilyen erős lehet, akkor is halk lesz, és kényelmes, és még maszírozza is a hátad. Az autómániás embereknek pedig általában a nyersvas sokkal jobban beindítja a fantáziáját. :D
Engem vittek már gyorsasági (nem gyorsulási) versenyautóban úgy, hogy a bukócsőbe kapaszkodtam (mert csak 1 űlés van benne). Nem mentünk 40 fölött, de görcsbe volt minden izmom, mert tudtam, hogyha rálép a gázra, nem tudok megkapaszkodni. Viszont minden kavicsot éreztem, amin átment a kocsi. Fantasztikus érzés, pedig az a kocsi se volt "ultrabrutál", csak kikönnyítve + jó futómű + ~200 le (1.6 szívó)
Tehát turbósításba és motorcserébe csak akkor kezdj, ha van sok pénzed, és azok az autók, amit a pénzedből vehetnél, nem érdekesebbek számodra, mint amid van.
Sőt, adott esetben az is elég lehet, ha az adott típuson belül veszel erősebbet. 5gen civicből van 75 le-s 1.3-as is, azt ugyan annyiba kerül turbósítani, mint a vtit, vagy egy integrát, csak az eredmény nem azonos...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!