"Sport"gyertya? -ér valamit

Témakör: Tuning
aktuális téma

Szóval, jó vitázást. Kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy levonjam a kellő következtetést.......vegyek vagy ne vegyek sok pízért gyertyát.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Rolcsi
#189
2005. január 17. 20:41
az övé volt régen a civic, most valóban S2000-re van és rombolja a kuplungokat 7800-8200-es riadóstarttal:-))))
Rolcsi
#188
2005. január 17. 20:39
haver csinált egy XR-3-ból T3-as turbóst...elolvasztott jó pár gyertyát. Lehet, hogy mégsem mindegy, hogy milyen az a hagyományos? a Rallyban miért használnak spéci gyertyát, amit hidegen be sem tudnak rakni? csak, hogy én is másik sportot hozzak elő
Lordie
#187
2005. január 17. 20:38
Én pont azt mondtam, hogy sportgyertyát soha! Helyette inkább nagyfeszültségű MSD gyújtásmodul, gyújtáselektronika, rotor, elosztó, időzítés, bármi.
Lordie
#186
2005. január 17. 20:36
Beugrott melyik Tasi... Nem uarra gondoltunk
Rolcsi
#185
2005. január 17. 20:36
OK. de az én másfél tonnásomhoz jól jön a nyomaték:-)) Majd Tasit megkérdezzük azügyben!
POS
#184
2005. január 17. 20:35
Inkább kérdezd meg őket, hogy vajon a Nascar-ban meg a dragstereknél miért használnak "hagyományos" gyertyát. Biztos elfogyott a szponzorpénz, mire gyertyát kellett volna venni.

(Tudom, tudom, hogy a dragstereknél két gyertya, két gyújtás, két elosztó van. De nem azért, mert nem volt pénzük "sport"gyertyára...)

Azért hoztam fel ezt a két példát, mert egy kis keresgéléssel mindenki találhat a neten infót ezekről. Még talán képet is.
Lordie
#183
2005. január 17. 20:34
Igazából ezek a "185LE"-s mérések 99%-a kamu. a 6.gen CTR 185LE és 6.6s 0-100kmh. Egyébként komolyan vezetni VTI-t nem egyszerű, elég sofőrfüggő. Ismerek jónéhány Hondást (RT, BlackVTi, Gabi), akik bármely gyári 6.gennel (ami a legnehezebb VTi) simán futnak 10.2s-t slick nélkül. Mindegy ne itt beszélgessünk róla, lényeg nem kell nyomaték a 200m-s gyorsuláshoz, de felette nem árt.
Rolcsi
#182
2005. január 17. 20:20
az a zöld, piszkált Civic az volt a 185 lovas. egy GSI is megverte folyamatosan és valóban későn indult meg igazán..5700-at mondott asszem
balneum
#181
2005. január 17. 20:20
balneum
#180
2005. január 17. 20:19
látom azért utánajártál de a 114 LE az konkrét katalógusadat volt és 1.6-os
Lordie
#179
2005. január 17. 20:17
185lovas mi? Neki S2000-e van, ami 240LE. Bár lehet, hogy más Tasiról beszélünk :)

185LE kizárólag a 6.gen CTR. Ha meg azt mondja vki későn indul meg, akkor nem való neki :)
Lordie
#178
2005. január 17. 20:15
Lordie
#177
2005. január 17. 20:13
mateus
#176
2005. január 17. 20:11

Fölösleges pénzkidobás amúgy...
Rolcsi
#175
2005. január 17. 20:10
ja, én a sportgyertyára gondoltam.
Rolcsi
#174
2005. január 17. 20:09
Gyorsulásin vitt a Tasi a 185lovasával..nagyon klassz érzés volt, vinnyogott rendesen, de ő is elismeri, hogy sajnos későn indul meg.
Lordie
#173
2005. január 17. 20:07
De egy kicsit eltértünk a sportgyertya témától
Rolcsi
#172
2005. január 17. 20:06
Érdekes veled vitatkozni! Próbáltad te már egyáltalán?
Lordie
#171
2005. január 17. 20:06
Abszolút vezethető, 5500 alatt olyan, mint egy normál 1.6-os, felette meg...
200m messze van még
Rolcsi
#170
2005. január 17. 20:01
a 160 ló mellé kellene egy kis nyomaték is, mert szegényke pörög, mint a motolla, de hát az kevés. 5700-tól kezd el húzni, de akkor már majdnem ott van a 200 méter:-)))
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 329 találat 17 oldalon