nekem az előző automba az volt, GOLF3 2.0 8V GTI, katalógusból nézték hozzá, kábelszettel együtt elkértek érte majdnem 60 rugót és 3 nap mulva nem indult be a kocsi mert a gyertyák szarrá voltak kormolódva, szal... szerintem nem jó semmire, csak a problémára mert utána meg nem akarják visszaadni az árát
Én még olyat is hallottam, h szétmentek tőle a dugók (egyik haver kocsija volt)...úgyhogy azóta mégcsak meg sem fordult a fejemben, h ne NGK-t tegyek a gépbe.
mondjuk aztmondják hogy pont a gyertya télleg hülyeség habát gépe válogatja.. halottam olyat hogy a sportgyertyától összevissza rángatott a gyárival meg minta vaj de még olyan is gond lehet ha ngk helyett mondjuk valami szart tesz bele...
Érdekelne hogy valaki tudna-e nekem ajánlani valami jó gyergyát egy 1.2 93le-ős twinportos corsába.tudom nem lesz sokkal jobb,de azért valamire csak jó.köszii skacok
Ha teszel bele gyertyákat vegyél még direktszűrőt meg gyorsító matricákat az oldalára,hogy a légellenállás jobb legyen és krómkipufogó véget ezek mind javítanak az érzésen csak a teljesítményen nem.....
Szeva Bandi .Én azt szeretném kérdezni hogy nekem egy c-és corsám van 1.2twinport .tudnál nekem ajánlani valam jó gyertyát (amitől csodákat nem várok),de jó és éreszhető.Előre is köszi.
Nem !! Eléggé korrekt.... Mondjuk én meg vagyok őrülve, ha a Hondámmal egy telitankkal 500 km-ert megyek... (kb. 45L benya) Bár nem mindegy, hogy egy szutykos Lada vagy egy egy zsír sportgép kap pe egy 10est.... Az érzés kárpótol mindenért!!! A MOL meg bekaphatja...... vagy a jövedékiadó mestere.....
ha nem huzatod ki 6000-ig minden fokozatban, de azért haladósan autózol, akkor 13-ból ki lehet jönni. (volt már, hogy Budaörsön felraktam a főnökömet a repülőre és Pécsen tankolás után már vártam..na akkor 21l/100 volt:-))) Átlagosan a régebben írt tempónál 12-13 körül van..azért ennyi lóerőhöz és cm3-hez nem is olyan vészes ugye?
Jajj! félreértetted; nem az enyémmel, hanem a céges A6 2.7biturboval mentem annyit. akkor még csak 250 lóerő volt, most már 300 körül van. 6 fokozat,összkerék
Azért az órák rendesen csalnak nagy sebességnél (nekem pl. óra szerint 235kmh valójában 215kmh). No meg a magas sebesség eléréséhez nagy teljesítmény kell, kerékméretről nem is beszélve. Ha valós 260-t mentél, akkor az min. 240-250LE, óra szerint 260kmh talán 235-240kmh. Nálad a 260-hoz nagyobb teljesítmény kell, mint egy két kerekesnél, mivel a 4WD meghajtás vesztesége jóval nagyobb.
Ja ne érts félre, nem azt mondom nem hiszem, sőt pont az ellentéte... csak tuti nem 204LE akkor az autód. Ami turbósnál elég könnyen lehet, főleg ha még bele is piszkáltak :)