Suzuki Fan Topic
aktuális téma
Ha valami problémád van a SUZUKISOK segítenek!!
SUZUKI POWA!!!
HIRDETÉSÉRT, Aréna kuncsorgásért, és Találkozók hírdetése után BAN jár!
Ha ez neked itt kevés a fórumban, a CS-s Moderátorok gondoskodnak rólad pár hónapra.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1.0 50-ért lett nálunk is meghírdetve...1.3 pedig 40-ért...1.6 nincs is,meg nem is vót
Hát azért nem hiszem, h normális dolog...legalábbis én személy szerint ilyet talán 1szer ha hallottam valakitől.. Szóval nem 1 mindejnnapi story...de úgy látszik kifogtad
csak komplettan drágák.
itt a leges legdrágább bontó adja a dohc gti motort a 101 lovast ami nem kockából való 90e ft-ért
itt a leges legdrágább bontó adja a dohc gti motort a 101 lovast ami nem kockából való 90e ft-ért
Na hát akkor 1 50-t érdemes átlagban össszegyűjtani mindegyikhez..kb a körül lehet számítani sz.tem..persze mindig vannak olcsóbbak meg drágábbak..
Hali!
Tavaly átnéztem,és ujratömitéseztem a motor 90%-át,kivétel a hengerfejét! a szimmeringeket is kicseréltem a tengelyeken mindenhol,vezérlés cserekor....nem csepeg,mert nézegetjük folyton,vettem még anno 10L brigeciolt,meg vagy 4 flakon féktisztítót,aztán onnantól csak havonta gőzborotvázzuk....ez sajnos hamikázza a finom olajat....de mondom csak pályázás után...városban 0 olajfogyija van....ez csak szopat engem szinplán,lehet nincs semmi baja
Tavaly átnéztem,és ujratömitéseztem a motor 90%-át,kivétel a hengerfejét! a szimmeringeket is kicseréltem a tengelyeken mindenhol,vezérlés cserekor....nem csepeg,mert nézegetjük folyton,vettem még anno 10L brigeciolt,meg vagy 4 flakon féktisztítót,aztán onnantól csak havonta gőzborotvázzuk....ez sajnos hamikázza a finom olajat....de mondom csak pályázás után...városban 0 olajfogyija van....ez csak szopat engem szinplán,lehet nincs semmi baja
Nemtom de én váltókat látok annyiért... Amúgy 1.6-t biztos h 50 alatt nem kap
csak 1.6 ritka mert a lámák viszik a szarokba off-roadozni.
1.3 gti motortömb ér 80e ft ot ha nagyon super és kiprobálható
1.3 sohc 50-60 a motortömb
1.6 16v meg ahogy találsz 40 ért a nagyon kevés kilométeresek mennek .
1.3 sohc 50-60 a motortömb
1.6 16v meg ahogy találsz 40 ért a nagyon kevés kilométeresek mennek .
1.0 a motortömb ugyanugy 10e ft ot ér ha tuti !
csupaszon 15.000 ft a hibátlan füstmentes g13ba hengerfejjel szelepdeknivel olajteknővel
Ez elég nagy hülyeség volt....nekem 20-ból 20szor kijön...soha nem ragadt be...meg másoknak sem...akik karbantartják a kocsit. Lehet, h túlságosan meg lett tépve mindig és ezért ragad be nem?
Ricnik stimmelnek mindenhol?
Én is ismerem ezt a problémát...némelyik utángyártottnál elbasszák azt a gyűrűt, és picit nagyobb mint kellene, így elakad...bemenni nem akar..inkább leesik...nekem is volt ilyen..nekem mikromotorral kellett csiszolnom 1 picit, h tökéletes legyen. Többet nem vettem olyat De, h miért csúszott ki azt nem vvágom...valami nem volt sikeres az biztos
30-ért semmilyen blokkot nem vesz...max 1.0 -t csupaszon
Szeva! Tömítésekete átnézted? Gondolom igen, de azért megkérdem, mert nekem pl az volt, h olajteknő tömítés hátúl eresztett, amit ugye nem vettem észre, és ugyanezt produkálta. Nívómnál ugyanez történt. Mondjuk jártam úgy a szelepdeknivel is, h az is hátúl eresztett, de olyan sunyin, h alig-alig, ezért nem igazán koszolta be a mocit, viszont hosszútávon azért el el füstölt az olaj.. Meg hengerfej tömítés sarkánál esetleg...csak tipp...hátha. Nekem mindenesetre tömítéscsere után ismét tökéletes lett mindenhol, és sehol nem fogyasztott 20 évesen 1 csepp olajat sem. Igaz nincs széthajtva az autó meg mindent megkapott ami járt neki.
áááá 1.6-ot? ritka mint a fehér zorró!...meg heftölöm én ezt,nem kell akkor vacakoljak a motorszámmal....mondjuk tudok kiállítani róla eredetet igazoló számlát,meg le is tudom vizsgáztatni....de ezen egy generál 1 nap ,meg 40 rugó anyag....hameg veszek másik használt szart,az meg csak a papirok szempontjábol ennyi.....vagy pattintok bele egy ezres félvéhatot
30 ért inkább vegyél bele blokkot
ha nem lesz már akkor az lesz!
De ugye akkor már vezérlés csere,olajcsere,tömítések,hengerfej felujitás......azé...na...érted
De ugye akkor már vezérlés csere,olajcsere,tömítések,hengerfej felujitás......azé...na...érted
ezt értem,tudom a gyűrűzés menetét....dehát a suzuki motor elpusztíthatatlan nem?
Mielött szétdikkházom elöbb mérek kompit...addig nem is akarok tudomást sem venni a dologról! hameg többé nem lát pályát csak városi kisautó marad,akkor meg pláne lehet marad így
Mielött szétdikkházom elöbb mérek kompit...addig nem is akarok tudomást sem venni a dologról! hameg többé nem lát pályát csak városi kisautó marad,akkor meg pláne lehet marad így
hengerfej le nézd meg van e válla... én 1 goetz gyűrűsort javaslok jó hosszú járatással !!! jó kemény gyűrű nehezen kopik be de elég jó szokott lenni
1gyűrűsor 4 hajtokar csapágy és szia
1gyűrűsor 4 hajtokar csapágy és szia
mondom !!!! összeforogtak a gyűrűid mint tudjuk 4 ütemnél nincs stiftelés a dugattyún ahova állítod és össze rakod úgy fog maradni amíg el nem kopik a gyűrű meg a hüvely addig nem tud elmászni . merci jelbe szoktuk állítani a 3 gyűrűt.és mivel ha kopott a gyűrű és a motor megnő a gyűrűk közt a hézag és ha összeforog mint a kaki ugy feljön neki az olaj az égés térbe
háde nem elfolyik...mögöszi a göci
2500km-en 3 liter elterítve még csak pacát sem hagy az úton
ha ilyen fél bar eltérések vannak az még türhető,de 1 felett már van némi lendület kimaradása a motornak
hát igen ilyen alkalmakkor kap 10-12 óra 140 km/h körüli terhelést egyhuzamban....vezérlést meg ilyesmit idő elött csereberélem,de azért 3L olajat hova tud elpöfögni a rohadt? há'nem Dezső ez
enyém 1.3 8v g13ba 68le 1994 es
1.henger 13.9
2.henger 14.1
3.henger 1.3.8
4.henger 14.00 bar
1.henger 13.9
2.henger 14.1
3.henger 1.3.8
4.henger 14.00 bar
vagy kopott a motor és össze forogtak a gyűrűid
általában egyenletes hosszú távon szokta csinálni minden motor
városban amikor össze vissza esik a fordulat nem forognak el
általában egyenletes hosszú távon szokta csinálni minden motor
városban amikor össze vissza esik a fordulat nem forognak el
Szevassz noném
Muszáj,mert a sógoromnak adtam oda használni,a másik lehetősége a felesége 1.0 francia Yarisa lett volna
Nem igazán bánt a dolog,csak nemsokára,kb fél éven belül végleg itthon marad a kocsi és visszakerül hozzám de nem tudom nekiálljak-e levenni a hengerfejet és szelepszárszimerring baja van-e,vagy gyürütörött lett-e....vagy szimplán őreg a motor és ez normális jelenség....mérek rajta köv hóban kompressziót,aztán majd elválik...de nem dobnám ki...olyan jó kis kocsi,meg azért az 1.6 16V nem olyan gyenge azért....tök agresszív erős motor....és nem füstől,se nem büdös....ezért érdekes a dolog
Muszáj,mert a sógoromnak adtam oda használni,a másik lehetősége a felesége 1.0 francia Yarisa lett volna
Nem igazán bánt a dolog,csak nemsokára,kb fél éven belül végleg itthon marad a kocsi és visszakerül hozzám de nem tudom nekiálljak-e levenni a hengerfejet és szelepszárszimerring baja van-e,vagy gyürütörött lett-e....vagy szimplán őreg a motor és ez normális jelenség....mérek rajta köv hóban kompressziót,aztán majd elválik...de nem dobnám ki...olyan jó kis kocsi,meg azért az 1.6 16V nem olyan gyenge azért....tök agresszív erős motor....és nem füstől,se nem büdös....ezért érdekes a dolog
1. Hali Blekk
2. bátorság, stifttel elindulni ilyen hosszú útra
3. nem az olaj a kevés, össze húzodott a nívópálca a német hegyi levegőtől
2. bátorság, stifttel elindulni ilyen hosszú útra
3. nem az olaj a kevés, össze húzodott a nívópálca a német hegyi levegőtől
nekem meg az a bajom támadt hogy az 1.6 sedan-om 2500Km autópálya után kb megette az összes olajat...illetve a nívó még éppen elérte...de városi-napi használat mellett nem eszik semmit...1 év alatt sem fogyott fél liternél több....most meg 1 ut oda-vissza németbe és 3L minusz
kompatibilisnek kell lennie pedig
áááájjjjjááállééé cocco jámbbóóóó
kivettem rajta a seeger de nem ment be a helyére sem most sem amikor raktam össze lehet nem párosodik az 1.0 váltó az 1.3 féltengellyel ...
melegítheted,hidegvágózhatod,kalapáhatod.......
nem lehet kitekerni sem a beöntő,sem a leeresztő csavart
sosem jön ki 1 suzuki váltóbol sem legalábbis 10 ből 10 nem jött ki .
sosem jön ki 1 suzuki váltóbol sem legalábbis 10 ből 10 nem jött ki .
mikor kicsúszott a féltengely darált a váltó akkor lehet a seegert megtalálta vagy csak a kicsúszott csukló ricnijei probáltak kapaszkodni még
20Ft-ot tudunk adni kilójáért
ezen ne idegeld magad,valszeg beesett és megdarálta kicsit! váltóolajleeresztő talán elkapta mert mágneses....csavard ki,hátha legalább a cafatjai megvannak,és nem vágja haza a váltódat.....olyan "zégert" meg lehet venni ujat
megfogom és leadom vasba az egészet...
ezt magyarázza el nekem valaki ,bal féltengely belső csuklójának a végéről ami a váltóba belemegy hova a picsába tűnhetett el a seeger??!!! rajtavolt betoltam a féltengelyt bement,tegnap kicsúszott most raknám vissza a féltengelyt azzal az indokkal tegnap lehet nem pattant be a féltengely a váltóba erre most akárhogy tunkolom be bemegy de kicsúszik vissza ergo eltűnt a seeger róla.
kérdés :
1. hogy eshetett le a végéről a seeger ?
2.hova tűnt el a seeger akkor ? váltóba van benne ?
3.1 indokot mondjatok amiért ne gyújtsam fel ezt a szart !
kérdés :
1. hogy eshetett le a végéről a seeger ?
2.hova tűnt el a seeger akkor ? váltóba van benne ?
3.1 indokot mondjatok amiért ne gyújtsam fel ezt a szart !
sziasztok! Nem tudja valaki véletlen mekkora az ignis 1.3 as kerékagy mérete?
Írd be a linkelni kívánt szöveget
Boltolható a kipufogóm
Boltolható a kipufogóm
Írtam neki...köszönöm
No látod,most én is tanultam valamit! De ha X-el kapcsolatban vagy,akkor nála jobb segítőd nem lehet!
Koszi nektek
Amúgy a GTi dugó azért lehet jó mert nekem gyárilag alacsony kompressziójú dugók vannak benne, homorú a tetejuk...a GTi-nek viszont egyenes...legalábbis Mr.X-el ezt tárgyaltuk múltkor
Amúgy a GTi dugó azért lehet jó mert nekem gyárilag alacsony kompressziójú dugók vannak benne, homorú a tetejuk...a GTi-nek viszont egyenes...legalábbis Mr.X-el ezt tárgyaltuk múltkor
Gergőnél érdeklődj ő vágja ezt az sohc 16v témakört!
Hy! A síkolás önmagában,kuka. GTi dugót meg nem is értem,hogy miért tennél bele. ? A benzinnyomást meg az SOHC-nél nagyobbra nincs értelme emelni,max a GTi pumpával lehetne,de nem fogsz különbséget érezni. Ezt az autót erősíteni pl,tengelyekkel,chippel,folytószelep ház bővítéssel,lendkerékkel,de leginkább a kipakolással lehet! Vagy belemászol mélyebbre,és szétdúrod a blokkot,de az erős pénztárcát kíván,és ha még nem volt megbontva akkor kár is lenne! Illetve el lehet még GTi-síteni,de az is drága dolog.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
40 körül és 1 szuper jo gti válto .