Suzuki Fan Topic

Témakör: Tuning
aktuális téma
Suzuki Fan Topic

Ha valami problémád van a SUZUKISOK segítenek!!

SUZUKI POWA!!!








HIRDETÉSÉRT, Aréna kuncsorgásért, és Találkozók hírdetése után BAN jár!
Ha ez neked itt kevés a fórumban, a CS-s Moderátorok gondoskodnak rólad pár hónapra.


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
jóbarát
#131284
2012. május 14. 12:53
de komplett gti motor használtan kéz alól váltó nélkül is 130 ért megy ... néha adnak hozzá váltót de ritka
40 körül és 1 szuper jo gti válto .
Black M7
#131283
2012. május 14. 12:53
1.0 50-ért lett nálunk is meghírdetve...1.3 pedig 40-ért...1.6 nincs is,meg nem is vót
Dávid_
#131282
2012. május 14. 12:53
Hát azért nem hiszem, h normális dolog...legalábbis én személy szerint ilyet talán 1szer ha hallottam valakitől.. Szóval nem 1 mindejnnapi story...de úgy látszik kifogtad
jóbarát
#131281
2012. május 14. 12:53
csak komplettan drágák.
itt a leges legdrágább bontó adja a dohc gti motort a 101 lovast ami nem kockából való 90e ft-ért
Dávid_
#131280
2012. május 14. 12:52
Na hát akkor 1 50-t érdemes átlagban össszegyűjtani mindegyikhez..kb a körül lehet számítani sz.tem..persze mindig vannak olcsóbbak meg drágábbak..
Black M7
#131279
2012. május 14. 12:52
Hali!
Tavaly átnéztem,és ujratömitéseztem a motor 90%-át,kivétel a hengerfejét! a szimmeringeket is kicseréltem a tengelyeken mindenhol,vezérlés cserekor....nem csepeg,mert nézegetjük folyton,vettem még anno 10L brigeciolt,meg vagy 4 flakon féktisztítót,aztán onnantól csak havonta gőzborotvázzuk....ez sajnos hamikázza a finom olajat....de mondom csak pályázás után...városban 0 olajfogyija van....ez csak szopat engem szinplán,lehet nincs semmi baja
Dávid_
#131278
2012. május 14. 12:50
Nemtom de én váltókat látok annyiért... Amúgy 1.6-t biztos h 50 alatt nem kap
jóbarát
#131277
2012. május 14. 12:50
csak 1.6 ritka mert a lámák viszik a szarokba off-roadozni.
jóbarát
#131276
2012. május 14. 12:50
1.3 gti motortömb ér 80e ft ot ha nagyon super és kiprobálható
1.3 sohc 50-60 a motortömb
1.6 16v meg ahogy találsz 40 ért a nagyon kevés kilométeresek mennek .
jóbarát
#131275
2012. május 14. 12:49
1.0 a motortömb ugyanugy 10e ft ot ér ha tuti !
jóbarát
#131274
2012. május 14. 12:49
csupaszon 15.000 ft a hibátlan füstmentes g13ba hengerfejjel szelepdeknivel olajteknővel
Dávid_
#131273
2012. május 14. 12:48
Ez elég nagy hülyeség volt....nekem 20-ból 20szor kijön...soha nem ragadt be...meg másoknak sem...akik karbantartják a kocsit. Lehet, h túlságosan meg lett tépve mindig és ezért ragad be nem?
D
#131272
2012. május 14. 12:47
Dávid_
#131271
2012. május 14. 12:45
Én is ismerem ezt a problémát...némelyik utángyártottnál elbasszák azt a gyűrűt, és picit nagyobb mint kellene, így elakad...bemenni nem akar..inkább leesik...nekem is volt ilyen..nekem mikromotorral kellett csiszolnom 1 picit, h tökéletes legyen. Többet nem vettem olyat De, h miért csúszott ki azt nem vvágom...valami nem volt sikeres az biztos
Dávid_
#131270
2012. május 14. 12:43
30-ért semmilyen blokkot nem vesz...max 1.0 -t csupaszon
Dávid_
#131269
2012. május 14. 12:42
Szeva! Tömítésekete átnézted? Gondolom igen, de azért megkérdem, mert nekem pl az volt, h olajteknő tömítés hátúl eresztett, amit ugye nem vettem észre, és ugyanezt produkálta. Nívómnál ugyanez történt. Mondjuk jártam úgy a szelepdeknivel is, h az is hátúl eresztett, de olyan sunyin, h alig-alig, ezért nem igazán koszolta be a mocit, viszont hosszútávon azért el el füstölt az olaj.. Meg hengerfej tömítés sarkánál esetleg...csak tipp...hátha. Nekem mindenesetre tömítéscsere után ismét tökéletes lett mindenhol, és sehol nem fogyasztott 20 évesen 1 csepp olajat sem. Igaz nincs széthajtva az autó meg mindent megkapott ami járt neki.
Black M7
#131268
2012. május 14. 12:42
áááá 1.6-ot? ritka mint a fehér zorró!...meg heftölöm én ezt,nem kell akkor vacakoljak a motorszámmal....mondjuk tudok kiállítani róla eredetet igazoló számlát,meg le is tudom vizsgáztatni....de ezen egy generál 1 nap ,meg 40 rugó anyag....hameg veszek másik használt szart,az meg csak a papirok szempontjábol ennyi.....vagy pattintok bele egy ezres félvéhatot
jóbarát
#131267
2012. május 14. 12:39
30 ért inkább vegyél bele blokkot
Black M7
#131266
2012. május 14. 12:28
ha nem lesz már akkor az lesz!
De ugye akkor már vezérlés csere,olajcsere,tömítések,hengerfej felujitás......azé...na...érted
Black M7
#131265
2012. május 14. 12:26
ezt értem,tudom a gyűrűzés menetét....dehát a suzuki motor elpusztíthatatlan nem?
Mielött szétdikkházom elöbb mérek kompit...addig nem is akarok tudomást sem venni a dologról! hameg többé nem lát pályát csak városi kisautó marad,akkor meg pláne lehet marad így
jóbarát
#131263
2012. május 14. 12:25
hengerfej le nézd meg van e válla... én 1 goetz gyűrűsort javaslok jó hosszú járatással !!! jó kemény gyűrű nehezen kopik be de elég jó szokott lenni
1gyűrűsor 4 hajtokar csapágy és szia
jóbarát
#131262
2012. május 14. 12:23
mondom !!!! összeforogtak a gyűrűid mint tudjuk 4 ütemnél nincs stiftelés a dugattyún ahova állítod és össze rakod úgy fog maradni amíg el nem kopik a gyűrű meg a hüvely addig nem tud elmászni . merci jelbe szoktuk állítani a 3 gyűrűt.és mivel ha kopott a gyűrű és a motor megnő a gyűrűk közt a hézag és ha összeforog mint a kaki ugy feljön neki az olaj az égés térbe
Black M7
#131261
2012. május 14. 12:13
háde nem elfolyik...mögöszi a göci
Nevemsincs
#131260
2012. május 14. 12:11
2500km-en 3 liter elterítve még csak pacát sem hagy az úton
Black M7
#131259
2012. május 14. 12:10
ha ilyen fél bar eltérések vannak az még türhető,de 1 felett már van némi lendület kimaradása a motornak
Black M7
#131258
2012. május 14. 12:09
hát igen ilyen alkalmakkor kap 10-12 óra 140 km/h körüli terhelést egyhuzamban....vezérlést meg ilyesmit idő elött csereberélem,de azért 3L olajat hova tud elpöfögni a rohadt? há'nem Dezső ez
jóbarát
#131257
2012. május 14. 12:08
enyém 1.3 8v g13ba 68le 1994 es
1.henger 13.9
2.henger 14.1
3.henger 1.3.8
4.henger 14.00 bar
jóbarát
#131256
2012. május 14. 12:05
vagy kopott a motor és össze forogtak a gyűrűid
általában egyenletes hosszú távon szokta csinálni minden motor
városban amikor össze vissza esik a fordulat nem forognak el
Black M7
#131255
2012. május 14. 11:59
Szevassz noném
Muszáj,mert a sógoromnak adtam oda használni,a másik lehetősége a felesége 1.0 francia Yarisa lett volna
Nem igazán bánt a dolog,csak nemsokára,kb fél éven belül végleg itthon marad a kocsi és visszakerül hozzám de nem tudom nekiálljak-e levenni a hengerfejet és szelepszárszimerring baja van-e,vagy gyürütörött lett-e....vagy szimplán őreg a motor és ez normális jelenség....mérek rajta köv hóban kompressziót,aztán majd elválik...de nem dobnám ki...olyan jó kis kocsi,meg azért az 1.6 16V nem olyan gyenge azért....tök agresszív erős motor....és nem füstől,se nem büdös....ezért érdekes a dolog
Nevemsincs
#131254
2012. május 14. 11:46
1. Hali Blekk
2. bátorság, stifttel elindulni ilyen hosszú útra
3. nem az olaj a kevés, össze húzodott a nívópálca a német hegyi levegőtől
Black M7
#131253
2012. május 14. 11:42
nekem meg az a bajom támadt hogy az 1.6 sedan-om 2500Km autópálya után kb megette az összes olajat...illetve a nívó még éppen elérte...de városi-napi használat mellett nem eszik semmit...1 év alatt sem fogyott fél liternél több....most meg 1 ut oda-vissza németbe és 3L minusz
Black M7
#131252
2012. május 14. 11:37
kompatibilisnek kell lennie pedig
jóbarát
#131251
2012. május 14. 11:33
áááájjjjjááállééé cocco jámbbóóóó
jóbarát
#131250
2012. május 14. 11:27
kivettem rajta a seeger de nem ment be a helyére sem most sem amikor raktam össze lehet nem párosodik az 1.0 váltó az 1.3 féltengellyel ...
jóbarát
#131249
2012. május 14. 11:03
melegítheted,hidegvágózhatod,kalapáhatod.......
jóbarát
#131248
2012. május 14. 11:03
nem lehet kitekerni sem a beöntő,sem a leeresztő csavart
sosem jön ki 1 suzuki váltóbol sem legalábbis 10 ből 10 nem jött ki .
jóbarát
#131247
2012. május 14. 11:02
mikor kicsúszott a féltengely darált a váltó akkor lehet a seegert megtalálta vagy csak a kicsúszott csukló ricnijei probáltak kapaszkodni még
Black M7
#131246
2012. május 14. 10:49
20Ft-ot tudunk adni kilójáért
Black M7
#131245
2012. május 14. 10:48
ezen ne idegeld magad,valszeg beesett és megdarálta kicsit! váltóolajleeresztő talán elkapta mert mágneses....csavard ki,hátha legalább a cafatjai megvannak,és nem vágja haza a váltódat.....olyan "zégert" meg lehet venni ujat
jóbarát
#131244
2012. május 14. 10:44
megfogom és leadom vasba az egészet...
jóbarát
#131243
2012. május 14. 10:31
ezt magyarázza el nekem valaki ,bal féltengely belső csuklójának a végéről ami a váltóba belemegy hova a picsába tűnhetett el a seeger??!!! rajtavolt betoltam a féltengelyt bement,tegnap kicsúszott most raknám vissza a féltengelyt azzal az indokkal tegnap lehet nem pattant be a féltengely a váltóba erre most akárhogy tunkolom be bemegy de kicsúszik vissza ergo eltűnt a seeger róla.
kérdés :
1. hogy eshetett le a végéről a seeger ?
2.hova tűnt el a seeger akkor ? váltóba van benne ?
3.1 indokot mondjatok amiért ne gyújtsam fel ezt a szart !
krizzzSI
#131242
2012. május 03. 12:12
sziasztok! Nem tudja valaki véletlen mekkora az ignis 1.3 as kerékagy mérete?
ss16v
#131240
2012. április 25. 07:13
Suba-01
#131238
2012. április 22. 13:59
No látod,most én is tanultam valamit! De ha X-el kapcsolatban vagy,akkor nála jobb segítőd nem lehet!
ss16v
#131237
2012. április 22. 13:53
Koszi nektek
Amúgy a GTi dugó azért lehet jó mert nekem gyárilag alacsony kompressziójú dugók vannak benne, homorú a tetejuk...a GTi-nek viszont egyenes...legalábbis Mr.X-el ezt tárgyaltuk múltkor
L.B.SS
#131236
2012. április 22. 13:47
Gergőnél érdeklődj ő vágja ezt az sohc 16v témakört!
Suba-01
#131235
2012. április 22. 13:15
Hy! A síkolás önmagában,kuka. GTi dugót meg nem is értem,hogy miért tennél bele. ? A benzinnyomást meg az SOHC-nél nagyobbra nincs értelme emelni,max a GTi pumpával lehetne,de nem fogsz különbséget érezni. Ezt az autót erősíteni pl,tengelyekkel,chippel,folytószelep ház bővítéssel,lendkerékkel,de leginkább a kipakolással lehet! Vagy belemászol mélyebbre,és szétdúrod a blokkot,de az erős pénztárcát kíván,és ha még nem volt megbontva akkor kár is lenne! Illetve el lehet még GTi-síteni,de az is drága dolog.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 131884 találat 2638 oldalon