Suzuki Fan Topic
aktuális téma
Ha valami problémád van a SUZUKISOK segítenek!!
SUZUKI POWA!!!
HIRDETÉSÉRT, Aréna kuncsorgásért, és Találkozók hírdetése után BAN jár!
Ha ez neked itt kevés a fórumban, a CS-s Moderátorok gondoskodnak rólad pár hónapra.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Elférni elfér,csak az osztókör nem egyezik..
Azért szokott eltörni a motor a hátsó motortartó baknál,mert nem teszik vissza a váltóba a két db csavart,ami a bakoz rögzíti.
A 4 csavarból csak 2 volt benne.
A 4 csavarból csak 2 volt benne.
szerintem is felejtős az erő,anyaghiba lehetett ,vagy akár törve volt előtte és hajszálrepedés lehetett benne csak hogy most mérgesebb meg nagyobbat kapott most elfingta magát.mind is h miért a lényeg hogy használhatatlan az autó :(
Hello mindenkinek,szeretnek 1 kis tanácsot kerni tőletek,van egy 2002-es suzuki swiftem es a swift sport felnijét akarom alá tenni szerintetek kell a kasznin alakítani vagy elfog férni???? meg hol tudok hozza új gátlókat és rugókat venni ???
Itt vagyok,mereggyéki!
Hát baszki... Én még ilyet nem láttam.. Sőt ismerek pár embert aki GTi-vel versenyzik,és még ott sem hallottam ilyet.. Nekem egyszer mér tört ki az első baknál 1db csavar,de az is azért volt,mert balfasz voltam és nem húztam meg kb 2-t a 3 ból..
valaki nem tud egy mocskos modón szanaszét hullottt GTI motort ? komplett kelll ,lehet főtengelyes,hajtókarós,gyűrűtörött ,kopott csörgő,kattogó,hengerfejes,szelepszakadt bármi vagy az összes egyszerre! nagyon olcsó legyen és komplett!!!
nekemis fura azért
ezt csak te tudhatod hogy mit akarsz ... de a mocskoskemény motorok se szoktak csak úgy minden ok nélkül kiszakadni! van itt nálunk turbós stft is és még benne van a motor
nemtudom rakjak e bele motort vagy elbontsam...
ha motort raknék bele akkor csak is mocskos keményet
ha motort raknék bele akkor csak is mocskos keményet
de most mocskos módon szólt :D 2.ba szétfüstölt rajta a gumi még :D
nincs fellazulva mind megvolt huzva
de viszont a jelek arra utaltak hogy az első motortartó fel volt lazulva a blokknál és az miatt szakadt ki a motor...
Nekem is volt egy ilyen élményem novemberben egy vasárnapi nap ,délután ketőkor de este tízkor már ketyegett benne az új motor . még szerencse hogy volt bontós ismerős... dróttal kötöztem fel a motort a kipufogócsonknál a zárhidhoz és lábon vittem a műhelyhez még 15 kilómétert !
csavarostól mindenestől kiszakadt a motorból a motor tartó .ilyet nem basztam még....meg is volt húzva meg minden,kikopva sem volt semelyik tartó bakom ....
végre összeállt a beállítás és minden klappolt hogy elég haladós legyen első test run-on
időmérés közben
rajt:
1 leforgott átdobtam 2 be és k.o
kiszakadt ugy a motorból a hátsó motor tartó bak hogy kikapott egyí 3 centis darabot ,bebukott a blokk ,elszakadt a bal első váltó tartó bak is ,váltoból kiszakadt a kulissza,kiszakadt az öntvényből a kulissza stabilkra ugy beesett benne a motor hogy még a spirált is kiszakitotta az órából azt injektor nekicsattant a tűzfalnak jelenleg keresztbe van benne a blokk é csak az injektor támaszkodik a tűzfalon meg a jobb első motor tarto bak fogja ugy félig kiszakadt állapotban. lehetséges,hogy nemsoká el lesz bontva...
időmérés közben
rajt:
1 leforgott átdobtam 2 be és k.o
kiszakadt ugy a motorból a hátsó motor tartó bak hogy kikapott egyí 3 centis darabot ,bebukott a blokk ,elszakadt a bal első váltó tartó bak is ,váltoból kiszakadt a kulissza,kiszakadt az öntvényből a kulissza stabilkra ugy beesett benne a motor hogy még a spirált is kiszakitotta az órából azt injektor nekicsattant a tűzfalnak jelenleg keresztbe van benne a blokk é csak az injektor támaszkodik a tűzfalon meg a jobb első motor tarto bak fogja ugy félig kiszakadt állapotban. lehetséges,hogy nemsoká el lesz bontva...
mai nappal vége az autonak.
cs szünet vagy frászbuk mánia
az korrekt..hát f@sz nélkül ne menj b@szni valóban
sejtettem hogy nem lesz egyszerű, főleg, hogy gyakorlatilag van egy csillagcsavarhúzóm, egy sima csavarhúzóm meg egy kombinátfogóm, mint szerszámkészlet
jobb lenne első dobbetétet kikapni,és akkor mögé tudsz nyúlni kézzel,összenyomni és abszoluth sérülés mentesen kiszedni...lehet szópósabb de tuti nem barmolsz...csavihuzi meg fogja nyomni a lemezt!
Canga valamelyik nap járt CS-n
üdv!
valaki kapta már ki újstift oldalsó irányjelzőjét?
hogy ugorjon neki az ember?
készítsem a flexet, vagy csavarhúzórongy kombó
valaki kapta már ki újstift oldalsó irányjelzőjét?
hogy ugorjon neki az ember?
készítsem a flexet, vagy csavarhúzórongy kombó
Hol vannak a régi suzukisok?Poci Canga Nemoo Humbi Suba Ennyi Maranello Zoy Kamzik.....
Jah hogy még 10-15 év úgy már igen lehetséges
Ez nem igaz...
Pl az én 1990es 22éves szuzkámnak semmi baja,és nem rohad
Pl az én 1990es 22éves szuzkámnak semmi baja,és nem rohad
Tudtam én,ha rá akarok baszni akkor nyugodtan forduljak hozzád bizalommal
aha, tele van a padlás 1.6 karterekkel, mindjárt faxolom
inkább szerezzé nekem másik kartertmondjuk vaterán találtam egyet egerben 4 ezerért de annyira érzem,hogy nem jó,vagy hibás,vagy gőrbe,vagy köze sincs az 1.6-hoz.....
valakinek kell iJennek is lennie
te máshoz sem
utána néztem...a ggti-é jo hozzá csak
utána néztem...a ggti-é jo hozzá csak
de jó is lenne lecserélni végre... de sajna nincs most annyi lóvém, amilyen kocsit szeretnék
nem értek a lovakhoz
Viszont mégegy kérdés! az 1.3-nak ugyanaz az olajjteknője mint az 1.6-nak vajon? beleszakadt a leeresztő csavar...de 1.3-asé talán van itt elfekvőben a bontóban
jóWanmááá Már nehezen szpikingelek inglisül,mert régen tanultam már és nem is nagyon használom a nyelvet semmire....
Szerintem olvastasd ki a computerét!
Tuti ott lesz a hibakód: "change ovner"
Tuti ott lesz a hibakód: "change ovner"
a tiédnek valami francia beütése lesz, biztos francia vendégmunkás rakta össze
bezzeg az én ignácom, 10km-ert nem tudok úgy megtenni hogy ne legyen valami baja
hát igen, a mai 10-15 éves suzukikból 10-15 év múlva a motoron és váltón kívül nem sok minden marad
bizony-bizony...a kasznit ne nézzük,hisz tudjuk milyenek ezek....de hogy a motor mit kibírt
na ez a nemsemmi ezt csináld meg egy másik autóval
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!