Nem találtam ilyen témát ezért bátorkodtam létrehozni.
Astra f-hez vetem SONAR tipusú kristlylámpát de bepárásodik és fogalmazó szerint ez elég gyakori tehát hiába cseréli le valszeg az is olyan lesz.Kérdés van e megoldás arra h ezt megakadályozzam.Ha tudsz ilyet légyszi oszd meg velem a tudásod.
Látom eléggé behalt ez a topic Ezek szerint csak nekem nem jó a lámpa Van egy A3 8P (2007)-es fk angel eyesom, és most a mínuszokban a lámpatest két alsó sarkában szépen megjelenik a pára. Aztán fél óra kell hogy eltűnjön leállítva. Szellőzők rendben, körbe van szigetelve, ki lett szárítva előtte, már mindent kirpóbáltam, még a tasakokat is. Aljára is fúrtam két plusz lyukat, az se segített...Hod izzó van benne, lehet annak nagyobb a hőtermelése mint egy osram nbnek. Valami tipp, mit lehetne kezdeni, vagy hova kell lyuk hogy jó legyen a szellőzés? Köszi!
Sajnos se időm se kedvem nincsen díszléceket feszegetni meg lököst leszedni.....mert csak úgy tudnám a fényszórókat kiszedni és szigetelni....de kényetlen leszek valahogy körbetolni átlátszó szilóval.
Fúrtam rá még egy 4-es lyukat a hátsó búratakaró másik oldalára is.....szemből nézve a fényszóró közepe már kevésbé, de a két széle még mindig párás.....wtf ?
A hátsó lámpabúra védő kupakot megfúrtam 4-es fúróval....kb 1cm-re a H4-es izzó csatlakozótól...eredmény: eső hatására qrvára ugyanúgy párásodik .....víz nem áll benne, de szépen bepárásodik az egész búra belülről.
az oké.....mondjuk megfúrnám az izzó foglalat mellett.......arra még megy rá a hátsó nagy kupak ami ugye jól zár, szóval nemtudom úgy mennyire lenne jó a "szellőzés".
én azt vettem észre nálam a hátsó lámpánál ez ilyen öngerjesztő folyamat, egyszercsak álltalában télen gondol egyet és elkezd egy picit párásodni (nem ázik be) majd az a kevés még tovább "hízik" amíg meg nem unom és a szélébe fúrt ki lukon ki nem öntök egy kb fél decit a végén
biztosan beszivárog valahol valami nedvesség, ha eddig nem párásodott. Sok lámpán eleve van gyárilag egy szellőző nyílás melyen van egy visszakanyarodó cső, így az ott beszivárgó víz kizárva. De , ha csak párásodik és nem áll a víz benne akkor elég egy lukat fúrni rá. Hogy hol az jó kérdés, de valahol ott ahol nem tud belecsurogni, én általában az izzó cserélő nyílás mellet szoktam egy 3 as körüli fúróval "nekiesni"
Itt esztergomban még mindig esik az eső....előbb voltam lent az autónál és felpattintva a géptetőt látni hogy a problémás lámpábúra tetején, belül csordogál a víz befelé/lefelé......holnap melóban próbálok valamit mókolni oda hogy ne menjen oda víz....hátha ez a gond.....