Cikk: Ültetés
aktuális téma

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hello! 2 kérdésem lenne! 1. Tök jó, hogy a csavarrugókat így kiveséztétek, de mi van a laprugókkal? Igaz, kihaloban vannak, de még van egy-két típus, amin +találhatóak. Milyen fajta tuning laprugók vannak, ha léteznek(itt a rugók erősségére gondolok)? 2. Az vagyon írva, hogy gyorsulásnál az ültetettrugókkal szerelt verda jobb. De ha a gép orrmotoros+hátsókerekes akkor a keményebb rugó miatt a súlypont kevésbé esik hátra, így a kerekek kipörögnek. Nyugodtan lehúrroghattok, ha hüjeséget írok.
off
"Anyagot nem spórolhatnak ki mert azt ellenőrzik a próbafúrásos mintavétellel."
Bocsi, de én meg ezzel vitatkoznék. Ugyanis egy márkatársam gyerekkori barátja, útépítő mérnök Gy.-S. megyében. ...Szóval a szabványban előírt 6 cm kopóréteg helyett 4 cm terítenek fel.... Aztán a próbafúrási jegyzőkönyvet csak kellőképpen "dokumentálni" kell, (monnyuk egy banki utalással)
és minnyá szabványos, és süti-büfi minden. (pl. azon a mintaszakaszon fúrnak, ahol télleg 6cm csak a minta!!!)
Mocskos kis banánköztársaság ez itt. Ilyenekér is jár az "ültetés", Hogy ne legyen annyira offtopic ez.
On
"Anyagot nem spórolhatnak ki mert azt ellenőrzik a próbafúrásos mintavétellel."
Bocsi, de én meg ezzel vitatkoznék. Ugyanis egy márkatársam gyerekkori barátja, útépítő mérnök Gy.-S. megyében. ...Szóval a szabványban előírt 6 cm kopóréteg helyett 4 cm terítenek fel.... Aztán a próbafúrási jegyzőkönyvet csak kellőképpen "dokumentálni" kell, (monnyuk egy banki utalással)

Mocskos kis banánköztársaság ez itt. Ilyenekér is jár az "ültetés", Hogy ne legyen annyira offtopic ez.

On
Ez igaz, mert nem a ROmánok épitik, hanem az olaszok és az amerikaiak.
Na mind1.
Na mind1.

Bocsi de nyáron lesz hullámos a flaszter a fékezéstől a meleg azfalt összecsúszik. Anyagot nam spórolhatnak ki mert azt ellenőrzik a próbafúrásos mintavétellel.
Útépítésben királyok vagyunk világszinvonalúak. Sajna javítani viszont nem tudunk azt kellene megtanulni.
Útépítésben királyok vagyunk világszinvonalúak. Sajna javítani viszont nem tudunk azt kellene megtanulni.

Talán az is megoldás lehet a Xsara billegésre, hogy esztergáltatsz a gumiszilentek helyett poliuretán szilenteket. Ettől kapásból irányíthatóbb lesz az autó. Javaslom a stabilizátorok és lengőkar-kitámasztók (ha van ilyen) erősítését. Végsősoron pedig gátlócsere. De ne csak az elsőket!
Biztos van olyen is, meg olyan is. Inkább a tendencia az elszomorító. Míg idehaza romlik az utak minősége, ott javul, valamint tartósabbak. Az új utak nem hullámozódnak fel a kispórolt alapanyag miatt az első tél után.
Chear

Chear
Hogy legyen mibe belekötni: Egy ismerősöm volt vadászni legutóbb összel. És miután nem terepjárója van, nem járt terepet a Passatjaval. (Itthon sem.)
Azt is tudom, hogy nem sztrádák szoktak vezetni a magaslesekhez.
De kicsi hazánkkal út-összehasonlítva nem volt elájulva. És szavahihetö ember.
Azt is tudom, hogy nem sztrádák szoktak vezetni a magaslesekhez.
De kicsi hazánkkal út-összehasonlítva nem volt elájulva. És szavahihetö ember.
hbarby!
Olvasd el a tuning szektor idevágó cikkeit, fórumait és rögtön tájékozottabb leszel.
Chear
Olvasd el a tuning szektor idevágó cikkeit, fórumait és rögtön tájékozottabb leszel.

Chear
L_Ember!
Mikor voltál utoljára Romániában? Ez mára tévhit. A régi útjaik valóban szarak, de amit újjonna építettek százszor jobbak a mieinknél.
Chear
Mikor voltál utoljára Romániában? Ez mára tévhit. A régi útjaik valóban szarak, de amit újjonna építettek százszor jobbak a mieinknél.

Chear
H&R az isten!!!!gyerekek,csak ezt vegyétek!!!





akkor a 16 még nem gáz 

hi!
srácok H&R,vagy Eibach rugó ?
Honda civic vti
Plííz gyorsan Re
G
srácok H&R,vagy Eibach rugó ?
Honda civic vti
Plííz gyorsan Re
G
Üdv! Mint elég laikus de szorgalmas érdeklődőnek, el tudjátok mondani tulajdonképpen mi is az a gátló és toronymerevítő? Még nem kezdtem el komolyan foglalkozni az autóval, mert nincs nálam, de ez a téma is érdekel. Köszi!
(Amúgy már olvasgatom az autószerelő könyveket, hogy ne legyen ennyire tudatlan
)
(Amúgy már olvasgatom az autószerelő könyveket, hogy ne legyen ennyire tudatlan

kérdés mi a gyári méret a kocsidon??
És gondolom itt "nagy" alatt érted már a 16"-ost is. Vagy?
gyári futóművet eszi rendesen a nagy alu + peres gumi 



Ja félreérthetően írtam: nem ezt a gumit próbálom ki 16os felnivel
,hanem a kocsit


Gondoltam hogy nem ajánlja senki a csak elöl ültetést(valamelyik ,asszem a magnum cég oldalán is olvastam, hogy pl. fékezénél érdekes ringatózást eredményez stb.)Most 195/55-ös gumi an rajta(természetesen 15"ös). vasárnap próbálom ki egy 16os, és egy collal szélesebb felnivel(ami amúgy egy 4x4-es stilauto), kíváncsi vok, mi lesz az eredmény. állítólag az a kerekenkénti 1" szélesség is sokat jelent. Nekem amúgy a legjobban az jönne be, ha gyári magasság maradna. Van esély arra, hogy ilyet találjak??? Nagyon jó lenne. Amúgy hátul torziós rugó van, azt pl. itt olvastam(Grecsy Xsaráján) 1 ricnivel lejjebb állították. Ja nagyobb felnihez is lenne még kérdésem: azt hallottam, hogy bizonyos csapágyakat a nagyobb felni tönkretehet, mert azok gyárilag a gyári kerékre vannak "kihegyezve". Ebben van valami?
A dőlésen segíthet egy keményebb stabilizátor rúd is asszem.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!