Cikk: Ültetés
aktuális téma

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ja és az also hátsó merevtítőt már be se merem tenni... 

én is annak a hive vegyok minnél lejjebb...
igaz előtte nekem annyira nem volt létszüksélglet az ültetés,de az elözö hondámon kb 4cm ültetés volt, aztán azt már keveseltem, a mostanit ugy vettem,hogy kb 7-8 cm ültetés van rajta,pedig gyárilag sem magas az autó...
és mondanom se kell,már ez is kevés
multkor én egy fekvő sörös üveg felett mentem el, és kicsit lezuztam
de muszály még ültetni,hátul majdnem befér 2 ujjam is a kerékiv és a kerék közé


igaz előtte nekem annyira nem volt létszüksélglet az ültetés,de az elözö hondámon kb 4cm ültetés volt, aztán azt már keveseltem, a mostanit ugy vettem,hogy kb 7-8 cm ültetés van rajta,pedig gyárilag sem magas az autó...
és mondanom se kell,már ez is kevés
multkor én egy fekvő sörös üveg felett mentem el, és kicsit lezuztam

de muszály még ültetni,hátul majdnem befér 2 ujjam is a kerékiv és a kerék közé


Már hogyne lenne előnyös!? A merevítő és az ülés háttámlája közé mindenfélét be tudok gyömöszölni, ami azután nem csúszkál. Egyszer vittem lehajtott ülésekkel egy nagy babakocsit és a két oldalsó kereke olyan szépen beakadt, hogy fékezésnél nem kellett attól félnem, hogy megelőz a cucc. Szóval hátsó toronymerevítő rulez!!!

Egyet étrek!!!

Ültetni 5cm fölött kell,ha már lúd legyen kövér

Köszi szépen!
-Optiát persze arra értettem, amikor a haveroknak föl kell nyitni a tetőt, hogy emgcsodálják az 1.0MPI gyönyörű műanyag burkolatát, és ott virít pirosan a cső.
Akkor ezzel még kivárok, van helye az árának bőven.
-Optiát persze arra értettem, amikor a haveroknak föl kell nyitni a tetőt, hogy emgcsodálják az 1.0MPI gyönyörű műanyag burkolatát, és ott virít pirosan a cső.

Akkor ezzel még kivárok, van helye az árának bőven.

Optikának nem nevezném, mert azt nem igazán látja senki, hacsak nem kell állandóan szerelni...
Valamennyi hatása biztos van, de a futóművön elbukod az előnyeit.
Ált. az ültetés kiegészítésére a karosszéria merevítésére szokták alkalmazni, ami által nagyobb kanyarsebességet lehet elérni. Ráadásul 3-5 ajtós kocsiknál szoktak hátul felülre is tenni merevítőt, ami kényelmi szempontból nem biztos, hogy előnyös.
Valamennyi hatása biztos van, de a futóművön elbukod az előnyeit.
Ált. az ültetés kiegészítésére a karosszéria merevítésére szokták alkalmazni, ami által nagyobb kanyarsebességet lehet elérni. Ráadásul 3-5 ajtós kocsiknál szoktak hátul felülre is tenni merevítőt, ami kényelmi szempontból nem biztos, hogy előnyös.
Ha csak toronymerevítőt szerelek be, az menynit ér vezethetőség/fekvés szempontjából?
Vagy semmit, csak optika?
Köszi!
Vagy semmit, csak optika?

Köszi!
Köszi a zsír olalt Gyugyu, nagyon ötletes.
De sztem azért mégsem teljesen valósághű, pl. valóságban 100/100as ültetéssel egy BCorsa,13-as kerekekkl tök jól néz ki, itt meg elég gagyi, Calibra, vagy Astra alatt eg még a szériában is mylen picik a 14-es kerekek, valóságban azért nem oylan szörnyű, nem?
Mnideg ytéynelg jó játék!
De sztem azért mégsem teljesen valósághű, pl. valóságban 100/100as ültetéssel egy BCorsa,13-as kerekekkl tök jól néz ki, itt meg elég gagyi, Calibra, vagy Astra alatt eg még a szériában is mylen picik a 14-es kerekek, valóságban azért nem oylan szörnyű, nem?
Mnideg ytéynelg jó játék!
Szia!
Észrevehető lesz, de nem vészes. Ez gumitól is függ mert peres gumival sokkal jobban észreveszed az ületést.
Pl: 195/60 vagy 195/40 óriási különbség a kocsiban ülve.
Én már a 55-ről 50-esre is észrevettem, hisz a gumi felület kevésbé tompítja az ütés vagy úthibákat.
De nem gáz a 3 cm-r. Ugyhogy hajrá!
Észrevehető lesz, de nem vészes. Ez gumitól is függ mert peres gumival sokkal jobban észreveszed az ületést.
Pl: 195/60 vagy 195/40 óriási különbség a kocsiban ülve.
Én már a 55-ről 50-esre is észrevettem, hisz a gumi felület kevésbé tompítja az ütés vagy úthibákat.
De nem gáz a 3 cm-r. Ugyhogy hajrá!
ez nagyon kafa gyugyu 

Rázni nem fog, de az úthibákat kerülgetned kell, nem lankadhat a figyelmed egy percre sem a magyar utakon

Gábor: én ültem a Peti Twingojában, ami mellesleg 5 cm-t van ültetve, és hidd el simán elviselhetö, a 3cm meg föleg, én is annyit akarok ültetni...
Peti szerinted ha rakok a Golf alá egy 30mm-es ültetőrugót nagyon fog rázni?
Jó lenne ha a valóságban is ugy menne mint a képen!
Amugy nekem eléggé lenn van az autóm, 6 cm kb az úttól és most, hogy rákerült az új gumma a 185/55-ös helyett 185/50-es még majdnem 1 cm-rel közelebb lett az asztfalthoz. Sirály!
Elég gáz is közlekedni a fekvőrendőr már necces, plázákat elfelejthetem, döglött macska az úton=reakció fék másik sáv. Ennyi. Tényleg gáz, van előnye is.
Hihetetlenül szép és stabil is az autó tőle. Én úgy vagyok, hogy a szépségét áldozni is kell, én bevállaltam amit a mai napig nem bántam meg.
Kacsa: a nevem adatait kijavítanád mert valami 605-ös rezsó jön be nem a twingom!!!
Quad azt mondta hozzád forduljak!!!!
Előre is köszi.

Amugy nekem eléggé lenn van az autóm, 6 cm kb az úttól és most, hogy rákerült az új gumma a 185/55-ös helyett 185/50-es még majdnem 1 cm-rel közelebb lett az asztfalthoz. Sirály!
Elég gáz is közlekedni a fekvőrendőr már necces, plázákat elfelejthetem, döglött macska az úton=reakció fék másik sáv. Ennyi. Tényleg gáz, van előnye is.
Hihetetlenül szép és stabil is az autó tőle. Én úgy vagyok, hogy a szépségét áldozni is kell, én bevállaltam amit a mai napig nem bántam meg.

Kacsa: a nevem adatait kijavítanád mert valami 605-ös rezsó jön be nem a twingom!!!
Quad azt mondta hozzád forduljak!!!!
Előre is köszi.

HGT
Melyik önkormányzat ez?
Melyik önkormányzat ez?
naggyon durva

Én bizonyítom!! Nekem fizettek egy 16"-os felnit + 1 yokohama gumit . 2hét
nah ezért nem ültetek én semmit le,legfeljebb néha magamat,ja meg az asszonyt 









Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!