VW PASSAT
aktuális téma

Hy!!
Beszéljük ki a Passatokat!!!
Tapasztalatokat, véleményeket várok ide!!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
vagy esetleg szed ki a vil.kapcsolot szedd is szét és nézd meg nincsenek e összégve ,vagy be kormolodva a lábak mert volt már ilyennel problémám...
Sziasztok, adott egy B5ös passat, aminek akadt egy kis gondja:
Helyzetjelzőt oké, tompított nincs, és reflektor sem(műszerfalon sem gyulad ki a lámpa), ellenben a fénykürt működik(műszerfalon kigyullad a lámpa, és valóban fel is villanik, tehát az égők nem rosszak), biztosítékok jók. Mi lehet ennek az oka?
Helyzetjelzőt oké, tompított nincs, és reflektor sem(műszerfalon sem gyulad ki a lámpa), ellenben a fénykürt működik(műszerfalon kigyullad a lámpa, és valóban fel is villanik, tehát az égők nem rosszak), biztosítékok jók. Mi lehet ennek az oka?
Köszi rápróbálunk, bár a szerelőm szerint valami az első ABS karikáknál lehet, de még nem találta meg a megoldást.
Üdv!
Tandempumpa gyanus a dolog,mérjetek egy nyomást rajta!
Tandempumpa gyanus a dolog,mérjetek egy nyomást rajta!

Azt kiírná a hibalistára, de az üres, és mind a négy hengernél értéken belül van a nyomás.
Sziasztok!
2001-es passat kombim van, és nekem is az ESP lámpa bevillan. Ilyenkor ledadog a motor is, ez kb 2-5 mp, és utána minden tökéletesen jó. Aztán cca 20 km, és újra ledadog. Ha találkozott valaki a problémával, és tudja a megoldást, jelezze azt. Köszi
2001-es passat kombim van, és nekem is az ESP lámpa bevillan. Ilyenkor ledadog a motor is, ez kb 2-5 mp, és utána minden tökéletesen jó. Aztán cca 20 km, és újra ledadog. Ha találkozott valaki a problémával, és tudja a megoldást, jelezze azt. Köszi
akkor az egyszerű gyors ás olcsó megoldás volt....én most cseréltem egy 3 hete gátlókat....így sajna az is kilőve....:S
nekem mikor kopogott, kiszedtük a gólyalábat és a tetején meghusztuk a csavarokat, akkor elhallgatott a kopogás
az is....teljes szettet vettem, és úgy lett cserélve.....még kereszt stab. rúd szilent is...
kutyacsont?
hát nekem az abs kocka volt szar mikor mind 2 égett...de gondolom azóta megoldottad.......viszont nekem a légzsák ég folyamatosan, cseréltem 2x is átvezető spirált, de pár km után ismét világít, szerintem valami ecus baja lessz..........és egy másik....van e tapasztalat nálatok kopogás szempontjábol......elől valami kopog, egyre jobban, és nem tudni pontosan hogy mi is.....cseréltem gátlókat mert lemérettem és szarok voltak, összes lengőkar+kormányösszekötő cserélve...és mégis kopog....valaki aztmondta hogy motortartó bakok...azt is néztük, de nem 100-as hogy azok kopognak......rohadt idegesítő tud lenni :S
Na valaki esetleg?
Sziasztok!
A mai nao folyamán történt egy olyan dolog, hogy menet közben kivillant, és egy kis idő múlva égve is maradt az ESP, illetve az ABS ikon, persze vele együtt ki is kapcsolódot. Leállítottam, beindítottam, és minden rendben van, az elkövetkezendő 20km-ig.aztán ugyan ez...
Nem tudja véletlenül valaki hogy mi lehet a baj?
A mai nao folyamán történt egy olyan dolog, hogy menet közben kivillant, és egy kis idő múlva égve is maradt az ESP, illetve az ABS ikon, persze vele együtt ki is kapcsolódot. Leállítottam, beindítottam, és minden rendben van, az elkövetkezendő 20km-ig.aztán ugyan ez...
Nem tudja véletlenül valaki hogy mi lehet a baj?

általában az alsó kárpit be van fóliázva hogy ha kocsiban folyadék kerül a kárpitra ne menjen le az alvázig hanem a kárpitban maradjon.suzuki toyota meg fiat azt tudom hogy csak sima kárpit van szóval VW esetén amiket szétszedtem azok be voltak gyárilag fóliázva
azt az infót csak hallottam .
azt az infót csak hallottam .
Hát ja, nem a kocsit rakták össze rosszul, hanem az embert aki belülről beáztatja...
Vettünk mi is 2007es A6 ot amiben állt a víz a lábszőnyeg alatt, annak a telefon része állt meg... 1vödör vízet szívtunk ki belőle, mert lehúzott ablakkal állt a kereskedésben mikor napokig esett...
Vettünk mi is 2007es A6 ot amiben állt a víz a lábszőnyeg alatt, annak a telefon része állt meg... 1vödör vízet szívtunk ki belőle, mert lehúzott ablakkal állt a kereskedésben mikor napokig esett...

Szerintem ez baromság!
A komfort elektronika van a bal küszöb borításban,persze a lábtér ázik valahonnan akkor az gáz!
Hozzám hoztak 2003 passat kombit 10 centi víz állt benne,komfort elektronika K.O. lett:(
Ki lett szárítva az autó+1 új komfort elektronika és kész!
Más nem igazán tud beázni rajtuk!

A komfort elektronika van a bal küszöb borításban,persze a lábtér ázik valahonnan akkor az gáz!

Hozzám hoztak 2003 passat kombit 10 centi víz állt benne,komfort elektronika K.O. lett:(
Ki lett szárítva az autó+1 új komfort elektronika és kész!
Más nem igazán tud beázni rajtuk!
IGAZ! Nekünk a NEW BEETLE bolondult meg télen, mert nem használtunk gumiszőnyeget és az elolvadt hó miatt beázott a bodey computer (ami az extrákat és a belteret vezérli)... Kiszárítottuk és egy hótálca megoldotta örökre a gondot...

ha jól vagyok infózva akkor egyes Passat típusoknak a pedáloknál van az elektronikája.az alváz vagy kerékjáratnál becsapódó víz és pára bejut hozzá állítólag gyári hiba hogy így rakták össze.
vagyis vízet kap és K.O.
ez igaz szerintetek?

Sziasztok!
Olyat csinál a autóm hogy eddig sem a kecskeméti VW szervízben és eyenlőre jelenleg a Kévés autóban sem nagyon tudnak hozzászólni...
Ha találkozott valaki hasonlóval, írjon. Köszi...
A jelenség a következő:
-megyek az autoval egyszercsak városi autókázás közben szervízállásba tesz...
- kiolvastam és az alábbi: feltöltőnyomás szenzor szakadás a + oldalon... kíírja.
-törlöm a hibát, s még álló motornál is beírja, tehát ha nem jár a motor akkor is 3 bar a töltőnomás... m...
- átnéztem a csokikat és a szenzorokat, semmi megoldás...
- kicseréltem a turbonyomás szenzort de a hiba még fönn áll...
- majd kicserltem a cooler utáni turbónyomás szenzort, kimértem, van benne áram és még a hiba mindig..
- lemosom a motort és megszünik a hiba, minden visszaáll a rendes kerékvágásba míg meg nem szárad a motor és ujra kezdi...
- biztos kontakt hiba de nem találom a szenzort amit a hibaüzenetben emleget... passz...
Ezt írja a VAG:
------------------------------------------------------- -------------------------
---------------------------------------- ----------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 T
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0422
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 77925 146 80597
1 Fault Found:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11010001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 130040 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.21
Time: 08:03:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 11.98 V
Pressure: 0.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
Readiness: N/A
Olyat csinál a autóm hogy eddig sem a kecskeméti VW szervízben és eyenlőre jelenleg a Kévés autóban sem nagyon tudnak hozzászólni...
Ha találkozott valaki hasonlóval, írjon. Köszi...
A jelenség a következő:
-megyek az autoval egyszercsak városi autókázás közben szervízállásba tesz...
- kiolvastam és az alábbi: feltöltőnyomás szenzor szakadás a + oldalon... kíírja.
-törlöm a hibát, s még álló motornál is beírja, tehát ha nem jár a motor akkor is 3 bar a töltőnomás... m...
- átnéztem a csokikat és a szenzorokat, semmi megoldás...
- kicseréltem a turbonyomás szenzort de a hiba még fönn áll...
- majd kicserltem a cooler utáni turbónyomás szenzort, kimértem, van benne áram és még a hiba mindig..
- lemosom a motort és megszünik a hiba, minden visszaáll a rendes kerékvágásba míg meg nem szárad a motor és ujra kezdi...
- biztos kontakt hiba de nem találom a szenzort amit a hibaüzenetben emleget... passz...
Ezt írja a VAG:
------------------------------------------------------- -------------------------
---------------------------------------- ----------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 T
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0422
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 77925 146 80597
1 Fault Found:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11010001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 130040 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.21
Time: 08:03:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 11.98 V
Pressure: 0.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
Readiness: N/A
ja ja 70 liter a palfon 

Üdv!
62 lityó
és van pöcök+3-5 lityó
62 lityó

és van pöcök+3-5 lityó

Hali, asszem 60 liter gyárilag, pöcök van 

sziasztok!
érdeklődnék hogy a 96-2000 között gyártott 1.9TDI passatoknak mekkora az üzemanyagtartályuk?plusz van e rajtuk olyan mint a korábbi tipusoknál,hogy kis légtelenítő pöcköt benyomva plusz 15-20 liter belefér még?
érdeklődnék hogy a 96-2000 között gyártott 1.9TDI passatoknak mekkora az üzemanyagtartályuk?plusz van e rajtuk olyan mint a korábbi tipusoknál,hogy kis légtelenítő pöcköt benyomva plusz 15-20 liter belefér még?
Maura
#1682
2011. január 10. 11:25
Sziasztok!
Beszereztünk egy malacot de teljesen rossz az óracsoport a vezetőnél...1991-es kérdés:
Jó hozzá a benzines óracsoport vagy mindenképpen diselt kell szerezni ami a világon nincs...
Állítólag csak annyi a különbség, hogy a diselbe van izzítás visszajelző a benzinesbe nincs...de ha a benzinesbe bekötjük a kis lámpát akkor úgy jó lesz ugye?
Ahogy elnéztem minden kábel csati egyezik csak ez a kis gond van vele.



Beszereztünk egy malacot de teljesen rossz az óracsoport a vezetőnél...1991-es kérdés:
Jó hozzá a benzines óracsoport vagy mindenképpen diselt kell szerezni ami a világon nincs...
Állítólag csak annyi a különbség, hogy a diselbe van izzítás visszajelző a benzinesbe nincs...de ha a benzinesbe bekötjük a kis lámpát akkor úgy jó lesz ugye?
Ahogy elnéztem minden kábel csati egyezik csak ez a kis gond van vele.



ajánlom figyelmetekbe a www.passatklub.hu oldalt 

és ki is jön hozzám?
bármelyik valamirevalo autoszerelö megoldja 

dobjatok már rám egy üzit köszike
Nem tud valaki olyan személyt aki ki tud jönni egy diagnosztikát csinálni mert nem járóképes a verdám
Budapesti vagyok

Budapesti vagyok
egy passat tulajnak meg azt h ilyen lámpát vétek bele venni 



Azert ezt egy tuning boltosnak tudnia kellene...

2005Ös passat 3GB lehet csak, mert az a ráncfelvarrott modell...
3B-1996-2001
3GB 2001-2006
3C 2006-2011
3B-1996-2001
3GB 2001-2006
3C 2006-2011
Nekem is haver műhelye előtt tört el amikor jártam ki az aknáról, és ez volt a mázlim!
Amúgy nekem ez nem gyere be...a 3C-s az annál inkább!

Amúgy nekem ez nem gyere be...a 3C-s az annál inkább!


Augusztusban majdnem kiszakadt a kerekem Job alsó belső kettéroppant...
Még jó hogy pályáról le, és garázsajtó előtt...
Apropó új passat...Hát...
Még jó hogy pályáról le, és garázsajtó előtt...
Apropó új passat...Hát...
Nekem 2001-esben 3 hete ugyanez....jobb alsó első törött el! 

Sziasztok! olyan kérdésem van hogy egy cimbimnek kellene a 2005 2.0 tdi passathoz daylight lámpa, már ki is néztem neki, de az a kérdés amit feltett az eladó hogy 3b vagy 3gb ezt honnan tom megmondani az adott kocsirol? én ugy tudom hogy ez a 4-dik gen. passat. valaki tud az oldalamra kérnék segítséget. köszönöm.



Ma tört el a 98 as 1,9tdi passatom utas oldali alsó első lengőkarja az első futómüben.
Elég gáz hogy a tíz éves futóműben nem a szilentek hanem az aluminim lengőkar fárad el
Szóval akinek hasonló korú passatja a4-e van az nézesse meg a lengőkarokat, ha eredetiek vannak benne jobb ha kicserélteti a szilentek állapotától függetlenül.
Elég gáz hogy a tíz éves futóműben nem a szilentek hanem az aluminim lengőkar fárad el


Te is? Nekem is az van

hali
most vettem egy b5 kombit a waresz mellé
és kéne infó honnan tudok hozzá cucokat szerezni!
apró szarságok ekllenének!
pl.
a motortér borításhoz kellenének azok a patentok amik elrejtik a csavarokat,
a bal oldali ajtóhoz az üveg alsórészéhez a gumi kivülről mert az enyém szarul néz ki
állítólag az 2db gumiból áll és közötte van 1 lemez ami elkorrodált így felhólyagosodott a gumi
ezt kéne cserélni
+ a balos ajtón elől az oszlopon a fekete dísz lécet
ja meg a kartert védő műanyagborításhoz is kéne pár csavar!
most vettem egy b5 kombit a waresz mellé
és kéne infó honnan tudok hozzá cucokat szerezni!
apró szarságok ekllenének!
pl.
a motortér borításhoz kellenének azok a patentok amik elrejtik a csavarokat,
a bal oldali ajtóhoz az üveg alsórészéhez a gumi kivülről mert az enyém szarul néz ki
állítólag az 2db gumiból áll és közötte van 1 lemez ami elkorrodált így felhólyagosodott a gumi
ezt kéne cserélni
+ a balos ajtón elől az oszlopon a fekete dísz lécet
ja meg a kartert védő műanyagborításhoz is kéne pár csavar!

Hali.
2001-es Passatba ha van egy 5-ös váltó bele lehet tenni a 6-osat? Ja 1.9 PD 131LE.
2001-es Passatba ha van egy 5-ös váltó bele lehet tenni a 6-osat? Ja 1.9 PD 131LE.
VW-konszern Találkozó 2009. május 1. Balmazújváros
Városébresztő felvonulással, tuti programokkal, ingyenes részvétel.
Szívesen látnánk minél több autót!
Info:www.vwkmo.hu
Városébresztő felvonulással, tuti programokkal, ingyenes részvétel.
Szívesen látnánk minél több autót!
Info:www.vwkmo.hu
Haho!
Arrol tud valaki valamit hogy új (b7) passatba sima lámpát le lehet e cserélni GYÁRI xenonos lámpára? Nem utolagos szettet bele hanem magát a lámpatestet.
Köszi, hello!
Arrol tud valaki valamit hogy új (b7) passatba sima lámpát le lehet e cserélni GYÁRI xenonos lámpára? Nem utolagos szettet bele hanem magát a lámpatestet.
Köszi, hello!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
üdv:Attila