VW PASSAT
aktuális téma

Hy!!
Beszéljük ki a Passatokat!!!
Tapasztalatokat, véleményeket várok ide!!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Rendben nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást :) Aranyos vagy.
elektronika....hát van mikor néha olyanja van és valami kijön rajta, de nem vészes.....inkább a futómű ami kényes...sok lengőkaros...és drága.....azaz vissza az elektronikához....amivel szenvedek....légzsák átvezető szalag....már cseréltem, de még mindig világít, és fasz hibát ad ki, de az is lehet hogy nem jól szereltük be......de egyébként nagyon nincs gond vele........persze ha használod akkor a szokásos kopó alkatrészek, demás semmi.....tankolom azt hajrá..:)
Értem és köszönöm. Elektronikával akkor semmi bajod nem volt. Tudsz még róla vmit mondani?
nekem 1.9 pdtdi-m van....motorikusan semmi baja, kopp-kopp, pedig 300e van benne már, és még nem lett bontva, csak kuplung lett cserélve...semmi más.......fogyasztás, az attól függ hogy tolod neki....lehet vele 5,5 a fogyi, de lehet 7,5-8......de úgy átlagba 6-6,5, mondjuk pályán 130-140es tempó...vagy város...
Sziasztok!
Szeretnék kérni tőletek egy kis információt. Ti mint használók mi a véleményetek a 2005-ös Passat-ról. Legjobban az 1.9 PDTDI és a 2.0 PDTDI érdekelne. Minden motor, fogyasztás, elektronika............
Szeretnék kérni tőletek egy kis információt. Ti mint használók mi a véleményetek a 2005-ös Passat-ról. Legjobban az 1.9 PDTDI és a 2.0 PDTDI érdekelne. Minden motor, fogyasztás, elektronika............
ez engem is érdekelne

Az enyém 2002-es abban kikapcsolható,de ne rugaaaasd







sziasztok, B5ös passatban a manuális klímát nagy dolog átalakítani digitálissá? a vezérlőpanelen kívül mi kellhet még hozzá? motorok a műszerfalba stb...?
még annyit szeretnék kérdezni hogy a 4motion és az esp az kikapcsolható e 2000 körüli passatokban?
értem,köszi a hozzászólást!

nekünk 3db van a családban. és egy jó párat már csináltam is.
sosem a km-t kell nézni. állapotot veszel nem km-t. szét lehet baszni 50 ezer km alatt is egy autót meg fél milio alatt is.
Mai világban már a szervizkönyv se garancia semmire... nézd át próbáld ki ha tetszik vedd meg. A használt autó zsákbamacska, vagy szerencséd lesz vagy nem. De ez megeshet egy pd vel és egy tdi vel is.
sosem a km-t kell nézni. állapotot veszel nem km-t. szét lehet baszni 50 ezer km alatt is egy autót meg fél milio alatt is.
Mai világban már a szervizkönyv se garancia semmire... nézd át próbáld ki ha tetszik vedd meg. A használt autó zsákbamacska, vagy szerencséd lesz vagy nem. De ez megeshet egy pd vel és egy tdi vel is.
200ezres szervizkönyveseknek lehet hinni?:) bevallom félek a pdtdi-ktől,nagyon sok rosszat hallottam róluk...
nem kell félni a pdtdi től.
a V6 tdi az nem a legjobb választás. eleve a motorikus cuccok ( vezérlés) drága hozzá, hengerfeje se a legjobb, kopik a vezérmű tengelye, és az adagolója is hamar haldoklik.
a tdi-k megbízhatóbbak csak azok már elég idősek van benne km rendesen.
a V6 tdi az nem a legjobb választás. eleve a motorikus cuccok ( vezérlés) drága hozzá, hengerfeje se a legjobb, kopik a vezérmű tengelye, és az adagolója is hamar haldoklik.
a tdi-k megbízhatóbbak csak azok már elég idősek van benne km rendesen.
nem erőltetek semmit,igazából ez az amit kérdezni szeretnék hogy az mennyire jó választás?3 motor jöhet szóba,1.9tdi, 2.5tdi és 1.9pdtdi..azt tudom hogy az 1.9tdi lenne a legjobb ( javitsatok ki ha nem igy van) viszont az a 2001es passatoknak már ujabb a kasztijuk és igazából én olyat szeretnék..
nem az 2,5V6 tdi
de ha jót akarsz nem erölteted a vételt
de ha jót akarsz nem erölteted a vételt
sziasztok!
következőt szeretném kérdezni: b5ös passat 2.5tdi motorja az "sima" dizel vagy az is pdtdi mint az 1.9esek?
következőt szeretném kérdezni: b5ös passat 2.5tdi motorja az "sima" dizel vagy az is pdtdi mint az 1.9esek?
Hello Mindenki!
Már csak Ti segíthettek. Passat 99-es 1.8-asom hidegben (kb. 8 fok alatt) nem indul. Az akksi pörget, a motor berobban, de azonnal le is áll. Ha nagy nehezen mégis sikerül beindítani, akkor pöfög, pukkan, olyan mintha egy -két henger nem menne. Aztán megmelegszik a motor és olyan mintha szalonból jött volna ki. A gyertyák úsznak a benzinben. A számítógép azt írja ki, hogy az egyes hengernél az üzemanyag túl dús! Amit már cseréltem: Lambda szonda, légtömegmérő, benzinszivattyú, gyertyák, gyújtótrafó, injektorok ellenőrizve. Automata szívató gond lehet? Computer csere vajon megoldaná a gondot? Várok minden segítséget! Előre is köszi!!!
Már csak Ti segíthettek. Passat 99-es 1.8-asom hidegben (kb. 8 fok alatt) nem indul. Az akksi pörget, a motor berobban, de azonnal le is áll. Ha nagy nehezen mégis sikerül beindítani, akkor pöfög, pukkan, olyan mintha egy -két henger nem menne. Aztán megmelegszik a motor és olyan mintha szalonból jött volna ki. A gyertyák úsznak a benzinben. A számítógép azt írja ki, hogy az egyes hengernél az üzemanyag túl dús! Amit már cseréltem: Lambda szonda, légtömegmérő, benzinszivattyú, gyertyák, gyújtótrafó, injektorok ellenőrizve. Automata szívató gond lehet? Computer csere vajon megoldaná a gondot? Várok minden segítséget! Előre is köszi!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!