Nissan 200SX

aktuális téma
Nissan 200SX
V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring

Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.


IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló

Official Video az eseményről
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
AttilaM
#48099
2014. október 08. 20:53
Amúgy mennyi az a fél ár konkrétan?
AttilaM
#48098
2014. október 08. 20:29
Inkább személyesen, az első fék miatt sok felni nem jó nekem, jobb a békesség, a 18" nyilván jó, ott inkább a hátsó a necces.
Jugo
#48097
2014. október 08. 20:26
4*114,3 ez. Pont elfér neccesen. 17"-t is tudok újat, van is ott S13, amin meg tudod nézni hogy áll.
AttilaM
#48096
2014. október 08. 19:00
Ez 4 csavaros? Már terveztem, hogy elgurulok hozzátok felpróbálni valami felniket az autómra, bár én inkább 17-esben gondolkodtam, gyári sárvédő alatt elfér ez?
Jugo
#48095
2014. október 08. 18:54
Valaki megvehetné már az egy szett 18*8 ET25 előre, 18*9,5" ET25 hátra TenzoR DC6 V1 (Fekete Piros peremmel) új felnijeim. Féláron odaadom, kell a hely.
peets12
#48094
2014. október 08. 17:06
Egyrészt én is biztonságosabbnak gondolom, másrészt lehet hogy akár több biztonságos lovat is ki lehet abból a konfigból hozni.
AttilaM
#48093
2014. október 08. 16:29
Én is erre gondoltam, amennyiért megveszi a konzervcsipet, és tökvakon megy vele, annyiért megírnák egyedileg az autójához.
peets12
#48092
2014. október 08. 16:15
Magyarországi SX programozók közül nem mertél senkit bevállalni?
Azért vannak többen is.
fordprefec
#48091
2014. október 08. 10:39
Technikailag jó lenne, csak pénzügyileg nonszensz, hogy a 30e-es epromhoz vegyek egy 50e-es rev limitert. De köszi az ötletet!
uzsidob519
#48090
2014. október 07. 23:28
A rev limitre talán jó megoldás lehet a Bee R Rev Limiter, amivel magad tudod állítani hol tiltson és ha jól tudom akkor a gyújtást veszi el.
fordprefec
#48089
2014. október 07. 11:40
[ link: www.driftworks.com ]
Ez tényleg jó S13-hoz? Jól csatlakozik az első féknyeregre? A gyárihoz képest erről hiányzik az a kis kiálló biszbasz, ami a féknyereg bütykébe illeszkedik.
fordprefec
#48088
2014. október 07. 11:26
Úgy érted, hogy könnyen szétcseszhetem a motort?
Azért választottam a Horsham Development-féle epromot, mert azt már vagy 10 éve tesztelik, és csak jókat írnak róla. Eddig úgy tűnik, hogy tényleg jó. Az egyetlen ami nem tetszik, az, hogy engedi túlpörgetni a motort, aminek szerintem semmi értelme.
Majd még valahol nézetek egy AFR-t, és ha az rendben van, akkor túl nagy gond nem lehet az új programmal.
Eddig is 0.8-0.9-körül volt a boost, minimálisat emeltem csak rajta, és az új progi arra a nyomásra van írva. Elvileg ez nem túl kockázatos.
AttilaM
#48087
2014. szeptember 30. 20:48
Te egy nagyon bátor ember vagy szerintem.
Dani85
#48086
2014. szeptember 29. 10:46
nem jeleníti meg a linket, de facen könnyen rátalálsz ---> /200sx,Silvia,Syline,Z alkatrészek ,EzmegAz és miegymás/
Dani85
#48085
2014. szeptember 29. 10:40
Szia!
Kérdezd meg a facebook adok-veszek oldalán is. Lehet akad valakinek.
200 SX
#48084
2014. szeptember 28. 22:10
Sziasztok !!
Lengőkarral kapcsolatosan tudna nekem valaki segíteni?
Köszi
fordprefec
#48083
2014. szeptember 28. 11:18
Ja, még annyit vettem észre, hogy nem egyforma a boost szint a különböző fokozatokban:
1: 0.6-0.7
2: 0.9
3: 1
4: 1
5: 1 fölé megy picivel.
Ez nekem normálisnak tűnik. Vagy nem?
fordprefec
#48082
2014. szeptember 28. 11:13
Megemeltem a nyomást 0.9 Bar-ra egy ilyen NSX-típusú golyósszelepes mbc-vel, és kellemes lett az eredmény. Érezhetően megnőtt a nyomaték 4000-től.
Az egyetlen dolog most már csak az, hogy a HD eprom-ban nincs rev limit, és oda kell figyelnem, hogy ne pörgessem túl, ami drift közben nem mindig könnyű.
Valaki tudja ezeket az eprom-okat írni-olvasni? Vissza kéne tenni a leszabályzást, hogy megvédje a motort.
FrankieR46
#48081
2014. szeptember 25. 14:28
Köszönöm, vele már beszéltem. Ebay-t javasolt, neki sajnos nincs!
Adamo_sx
#48080
2014. szeptember 25. 13:06
Az ECU ugyan tenul meg pár dolgot, de attól a turbo nyomásod nem nagyon fog nőni. Szerintem a kommersz turbonyomás-mérőknél arra az 1 tized barra nem nagyon lehet adni. Ráadásul a motor terhelésétől is függ(het), hogy mekkora nyomás tud kialakulni.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 48179 találat 2409 oldalon