változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Rich
#95
2005. február 27. 01:32
Meg vagyok lepődve,nem hittem volna,hogy ebben a témában ilyen fals elképzeléseid vannak
Dragster
#94
2005. február 27. 00:36
Nahh mi van veletek????
Fhunt
#91
2005. február 26. 11:24
Meg, ha vettte volna a fáradtságot, és bele is olvas nyilván rájött volna, hogy miről szól ez a forum Bár ez nem biztos
Fhunt
#90
2005. február 26. 11:23
Ne törödj vele, ritkán olvasni tőle olyat, ahol nem akar senkinek belegázolni a lelkébe
JiM
#89
2005. február 26. 11:15
Köszi a támogató hozzászólást! Egyébként pedig igazad van, mert FINGOM NINCS a témával kapcsolatba, de hát azért nyitottam hogy többet megtudjak! Vagy itt csak hozzáértők kérdezhetnek??
Tom boy
#88
2005. február 25. 21:12
Az se volt tisztában a fogalmakkal aki ezzel a cimmel topic ot nyitott.
Nyithatott volna ilyet : "Kerék kulcs vs. pótféklámpa"
DodgeM
#87
2005. február 25. 21:05
Lordie:"ha egyből leállítod, a turbó középrészét szétcseszi a forró olaj "
én egy picit pontosítanék...Ha tolod neki a turbó pörög 120.000-170.000 is, ha rögtön leállítod, megszűnik az olajzás, de a turbo pörög tövább...-> szétnyalja a csapágyat. + megszűnik a hűtése(olaj+víz) a turbo izzik, ráégeti a maradék olajat a tengelyre,csapágyra..ez a következő indításkor.....stb.

De ha vigyáz rá az ember, akkor semilyen szívó nem ér a nyomába
Nemlac
#86
2005. február 25. 20:44
Megyi válasza rendkívül alapos volt!
Egy turbos Leon (pláne Cupra) jó választás,de azért én egy Corolla Ts-t is el bírnék viselni!
JiM
#85
2005. február 25. 20:40
Akkor azért ha jól veszem ki, ezt a hűtési "tortúrát" akkor kell csak, ha az ember hajtja a verdát? Ha városba normálisan 2-3000el forgatva is kell? Csak azért kérdem, mert többnyire ügyfelezek, és jövök megyek rohanok, sokszor indítok és leállok.
Lordie
#84
2005. február 25. 18:31
Járatni, hűteni azért kell, mert az olajad nagyon felmelegszik kemény használattól és, ha egyből leállítod, a turbó középrészét szétcseszi a forró olaj (leáll a motor, leáll a lapátok forgása, olaj csak lecsurog, de benn marad a turbóban egy kevés). Mondjuk, ha ball bearinged van, akkor nem kell (annyira) kímélni. Igaz dupla ár :)

JiM
#83
2005. február 25. 17:06
Nagyon köszönöm a kimerítő válaszodat és a többiekét is. (bár az Off elmaradhatna )
Ez a turbós lehűtöm mizéria mindeképpen kell? Nem csak a TDI mociknál kell? Ha nem taposva járok, hanem normális (3-4000) akkor azért nem olyan vészesen ehet? A gyári érték városban: 11,7-11,8; vegyes: 8,4-8,5; kívül: 6,5-6,6. Toyota: 11,1 - 8,3 - 6,7. Persze nem tudom ezek milyen használattal mért adatok.
Lordie
#81
2005. február 25. 14:29
No meg majdnem 2x akkora lukba pakol :)
garda kart
#80
2005. február 25. 14:14
Ne feledd 2.8VR6 ólombetétes cipőben vezet!
Lordie
#79
2005. február 25. 14:05
Fogyasztás témához, baromira beállítás kérdése az egész. Nekem pl. 8-12l között mozog, átlagban nyáron 9l, télen 10l. A 12l Kaposvárott volt, 90% gyorsulgatással...
carlosrcng
#77
2005. február 25. 14:01
Traktor Pulling, mi?
Gondolj csak bele: veled mindig ott utazik az esztergám, de nem egy játék eszterga, hanem egy normális öntöttvas típus!
Egyszer majd meglátogatlak a megyeszékhelyünkben, így a vidékről!
GTAti
#76
2005. február 25. 13:39
OK. Majd hívlak. És köszi!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 715 találat 36 oldalon