Budaörsön tali

aktuális téma
Budaörsön tali

TomEEsuzi nevében nyitottam a topicot.. ha már a másiknak "meg kell halnia".. szhal akkor.. Tomi majd mindent beír!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
tRASH
#1485
2006. november 12. 16:15
LJ80.
#1484
2006. november 11. 19:27
Ez egy kicsit robbanó motor. Szerintem.
vektorka
#1483
2006. november 11. 19:13
próba cseresznye alapon ez lesz, köszi.

Tucsok84
#1481
2006. november 11. 19:12
Tucsok84
#1480
2006. november 11. 19:11
a mol szerintem jó a jet is. Tuli kép minden hol MOLt tankolsz mert mindenki tőlük vesszi a benzint. Többi már csak kúttól függ mennyire vizezik meg tolják tele minden szarral.
Roland__
#1479
2006. november 11. 19:11
en mihamarbb megneznem a gyujtas idopontokat....
vektorka
#1478
2006. november 11. 19:11
vektorka
#1476
2006. november 11. 19:06
még gyári minden a kocsin.
akkor a próba kedvéért tankoljak máshol?
eddig 95-ös ólmozatlan ment bele.
Tucsok84
#1475
2006. november 11. 19:05
ennyire nem értek hozzá csak múltkor nézegettem suzuki szervíz könyvet és mondott mindenféle ellenállás értéket
mi az az AFR?
Roland__
#1474
2006. november 11. 19:00
jaja, de azert inkab bfogalmazzunk ugy, hogy a gyujtas es az afr ertek fuggvenyeben kopoghat a motor....mert hiaba a "jo" gyujtas idopont, ha 14.7-es vagy szegenyebb afr-ed van... tehat nem tudod beallitani a gyujtast jora, ha szegeny a kevereked
Tucsok84
#1473
2006. november 11. 18:58
csak mert a nem megfelelő oktánszámú benzin miatt is előfordulhat ilyen. Akkor nálad valószínű a gyújtásnál lesz a hiba. Lehet az elektronikában valami kis cucc elállítódott.
Roland__
#1472
2006. november 11. 18:57
nem feltetlenul szerviz... kerdes, hogy gyari e az autod, ha mar tuning es a gyarinal tobb levegot kap, akkor elkepzelheto, hogy tobb benzint kell majd adnod.... de az is lehet persze, hogy rossz benzint hasznalsz
vektorka
#1471
2006. november 11. 18:54
95-ös, és nagyrész MOlnál vagy JETnél tankolok.
miért?
Tucsok84
#1470
2006. november 11. 18:53
Tucsok84
#1469
2006. november 11. 18:50
az égés és a robbanás között az a különbség, hogy az égés egy nagyságrendekkel lassabb folyamat.
Ami kocsi motorjában történik az már inkább egy kis robbanás. "Robbanó motor" a kopogás meg akkor van ha robbanás hamarabb következik be mint hogy dugatjú elérné a legfelső szintet és így ami kis hézag van csapágyak könyökök között az kopog az ellentétes erők miatt.
vektorka
#1468
2006. november 11. 18:50
hi!

gázadásnál nekem mostanában elkezdett kopogni a motor.
akkor vmi hasonló problémák lesznek???

mihamarabb szerviz?
LJ80.
#1467
2006. november 11. 18:39
Amikor én tanultam ezt az oktatóm azt mondta, hogy ha robbanás van, akkor már rég rossz! BelsőÉGÉSÜ motor. Egy pontból, a gyertyától induló égéshullám történik a benzines motoroknál. A dizeleknél az összesíritett levegő belső energiája, és a hőmérséklete annyira felhevül a sűrítés következtében, hogy eléri és meghaladja a gázolaj öngyulladásának hőmérsékletét. Ebbe a meleg levegőbe fecskendezett gázolaj begyullad. Itt is a befecskendező közvetlen környékéről indúl az égés közvetlen a forró levegővel történő keveredést követően. A felső holtpont elött kell kezdődnie az égésnek, hogy az égési csúcsnyomás akkor jöjjön létre, amikor dugattyú felső foltpontot elhagyta.
Roland__
#1466
2006. november 11. 18:38
hidd el, hogy nem... a szikra, ami beinditja az egesi folyamatot, de nem robbanas... a robbanas, tehat a detonacio az nagysagrendekkel nagyobb energia felszabadulas, naygobb nyomas, de ezt a szerkezet nem birja ki >> ezert van az, hogy a kopogasos egest el kell kerulni, hiszen betorik a dugattyu, eltorik a hajtokar,stb.. nalunk betorik az eltomites...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 1625 találat 82 oldalon