Felni,gumi,infó
aktuális téma
Vátóméret kalkulátor
ET kalkulátor
ET, felni és gumi kalkulátor
Gumi kalkulátor
Gumitesztek
AEZ, DOTZ, DEZENT, ENZO felni konfigurátor
AUTEC felniválasztó
BBS konfigurátor
BORBET felni konfigurátor
Rotiform config
Carlsson felni konfigurátor
FONDMETAL felniválasztó
LORINSER felni konfigurátor
OZ Racing felni konfigurátor
RONAL felnikonfigurátor
ROTA felni lista
TSW felni konfigurátor
Játékos felniválasztó
Letölthető ET kalkulátor
17-es felnik súlya köszönet érte lasi-nak!
Hirdetés, arénakuncsorgás moderálásra kerül!
Mindegyiknek megvan a saját helye.
Szájkarate: normális hangnemben... azon túl moderálás és 1 nap BAN.
ET kalkulátor
ET, felni és gumi kalkulátor
Gumi kalkulátor
Gumitesztek
AEZ, DOTZ, DEZENT, ENZO felni konfigurátor
AUTEC felniválasztó
BBS konfigurátor
BORBET felni konfigurátor
Rotiform config
Carlsson felni konfigurátor
FONDMETAL felniválasztó
LORINSER felni konfigurátor
OZ Racing felni konfigurátor
RONAL felnikonfigurátor
ROTA felni lista
TSW felni konfigurátor
Játékos felniválasztó
Letölthető ET kalkulátor
17-es felnik súlya köszönet érte lasi-nak!
Hirdetés, arénakuncsorgás moderálásra kerül!
Mindegyiknek megvan a saját helye.
Szájkarate: normális hangnemben... azon túl moderálás és 1 nap BAN.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az is kínában készül
Fogyasztói társadalomban élünk, de sajnos mi itthon csak kevés forintot keresünk, kivétel persze a külföldön dolgozó kollégák, de annak is megvan az ára...
Ez a gumi vétel pont olyan, mintha az ember cipőt akarna venni...
Van aki kínait vesz, és van aki Air Jordan-t...
Ez a gumi vétel pont olyan, mintha az ember cipőt akarna venni...
Van aki kínait vesz, és van aki Air Jordan-t...
Ha nem manipulálnák mesterségesen az élettartamot nem kényszerítenének bele benünket ebbe a végeláthatatlan mókuskerékbe...
Masterdriv
#4810
2014. március 07. 16:48
egydolog a fogyasztás...és másik dolog a javítsi költség, ha épp a gari után beszarik valami.. még rádobsz egy kicsit és ott az új... olyan, mint autóknál a GTK...
Ez mindíg is így volt. Neked nem nehéz kiszámolni hogy jóval drágábba jön ki ha egy új kisebb energia fogyasztású hűtőt veszel mint amennyivel többet fogyaszt az 5 évvel öregebb. 25 év távlatában már másabbak a számok.
Masterdriv
#4808
2014. március 07. 16:35
De én is cserélek 5évente inkább, mert jobb korszerűbb a friss... mint a 25éces keletnémet..., mert nézd meg az mennyit fogyaszt , meg egy mostani.. 5év múlva meg még jobb lesz..még kevesebbet eszik, mégjobban hút stb.. ilyen ez a bicikli
Egy fickónak egy kelet-német hűtője van. Az akkori előírások 25éves működési időt írtak elő. Már 24 éve használja de még egy izzót se cserélt benne tökéletesen működik. A mai hűtők 5 év után beadják az unalmast. Ez mszinte minden termékre igaz.
Masterdriv
#4806
2014. március 07. 16:28
sokkal de sokkal többet autóznak ma az emberek, mint régen... ha repedezett, annak oka van.. tudod az UV sugárzás is hatással van az abroncsokra..erre is van megfellő adalék, hogy ne öregedjen.. egy jó receptúrás 2 perc alatt ledob a gyárnak olyan receptet, ami elmenne 200.000km ert is.. de olyat is ami csak 2.000et! Nincs ebben hókusz pókusz, összeteők vannak, megfelelő arányban...
manapság az ökölszabály az 1millió darab abroncs per év, ha nem tudsz eladni 1millió darabot per év, akkor ne is csinálj abroncsgyárat, nem véletlen, hogy egy egy nagy cégcsopornak, pl conti, bridgestone több kisebb márkája van...mert a legjobb konkurncia a saját konkurencia...
manapság az ökölszabály az 1millió darab abroncs per év, ha nem tudsz eladni 1millió darabot per év, akkor ne is csinálj abroncsgyárat, nem véletlen, hogy egy egy nagy cégcsopornak, pl conti, bridgestone több kisebb márkája van...mert a legjobb konkurncia a saját konkurencia...
Ez a vad kapitalizmus átka...
Most is tudnak ilyeneket gyártani még jobbakat is csak nem érdekük. A lényeg semmit ne javíts cseréld újra. Sajnos
Most is tudnak ilyeneket gyártani még jobbakat is csak nem érdekük. A lényeg semmit ne javíts cseréld újra. Sajnos
Masterdriv
#4803
2014. március 07. 16:23
a kínai koton se jó...azért vannak ennyien... az is gumi, csak az latex lol bár a sok születést..szar latex.. lehet szabályozzák a szar abroncsokkal..sok halálozás
LazloVW
#4802
2014. március 07. 16:23
érdekes...
régen miért tudtak rendes abroncsokat gyártani?
Van 1981-es gyártású Barum gumim! Autón volt egészen 2012-ig!!! Még most is teljesen jó állapotban vannak. Picit repedezett csak, nem vészes.
Most is van isten tudja hány éves nyári gumim, és inkább azzal mennék mint valami új kínai gumival.
csak azért cserélem le a gumikat mert új felniket veszek...
és nem hinném, hogy 1981-ben veszteséges lett volna a Barum. Csak ha kispórolják a gumiból az alapanyagot akkor a kretén hülye hamarabb lecseréli és több lesz a profit.
régen miért tudtak rendes abroncsokat gyártani?
Van 1981-es gyártású Barum gumim! Autón volt egészen 2012-ig!!! Még most is teljesen jó állapotban vannak. Picit repedezett csak, nem vészes.
Most is van isten tudja hány éves nyári gumim, és inkább azzal mennék mint valami új kínai gumival.
csak azért cserélem le a gumikat mert új felniket veszek...
és nem hinném, hogy 1981-ben veszteséges lett volna a Barum. Csak ha kispórolják a gumiból az alapanyagot akkor a kretén hülye hamarabb lecseréli és több lesz a profit.
Helyes helyes
Szerintem túlbeszéltük ezt a témakört. Lépjünk a következőre
A prémium gumiban nem csak a márkát veszed meg, hanem a fejlesztésekbe beleölt euro vagy dollár milliárdokat. A kínai gumigyártó meg a mintázatát lemásolja és eladja harmadáron.
A különbség nem 50-nél egyenes száraz úton jön ki, hanem egy vészhelyzetben. Mondjuk legyen 70-ről csak 3 méterrel nagyobb a fékút, az pont egy gyalogos átkelő...
Masterdriv
#4798
2014. március 07. 16:17
meg egyébként is... kezdjük azzal, hogy a futófelület ami "tapad" de sok más is van még... hogy milyen minőségű a karkasz, és a futófelület egy azaz 1 keverék.. van az oldalfal keverék is, ami sokkal rugalmasabb és még egy spéci légzáró keverék is van a gumi belsejében, +a peremnél is... szóval egy abroncs 4féle gumikeverékből van összerakva...+amire felépítik, a karkasz
Masterdriv
#4796
2014. március 07. 16:14
azt viszont figyelembe kell venni, hogy a gyártáshoz használt alapanyagok ára, mint korom, kaucsuk, adalélok8 öregedésgátlók, kén, cink oxide sturkolok, stb stb adott az áruk... ha egy gumiban a legjobb minőségű és megfelelő minőségű alapanyag van, azt meg kell fizetni.... ha ebből abból kevesebb van, akkor olcsóbb is lesz, ha több többe is fog kerülni,mert egy abroncsgyár veszteséget nem fog termelni...
Masterdriv
#4795
2014. március 07. 16:11
ha rám hallgattok, mindenki olyat vesz, amilyet akar!
beleülhetsz egy új daciába is meg egy új bmw be is.....mégsem ugyan azt fogod érezni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!