Felni,gumi,infó

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Felni,gumi,infó
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
D Sztivi
#4813
2014. március 08. 07:40
gzu11
#4812
2014. március 07. 22:00
Fogyasztói társadalomban élünk, de sajnos mi itthon csak kevés forintot keresünk, kivétel persze a külföldön dolgozó kollégák, de annak is megvan az ára...

Ez a gumi vétel pont olyan, mintha az ember cipőt akarna venni...
Van aki kínait vesz, és van aki Air Jordan-t...
D Sztivi
#4811
2014. március 07. 16:52
Ha nem manipulálnák mesterségesen az élettartamot nem kényszerítenének bele benünket ebbe a végeláthatatlan mókuskerékbe...
Masterdriv
#4810
2014. március 07. 16:48
egydolog a fogyasztás...és másik dolog a javítsi költség, ha épp a gari után beszarik valami.. még rádobsz egy kicsit és ott az új... olyan, mint autóknál a GTK...
D Sztivi
#4809
2014. március 07. 16:41
Ez mindíg is így volt. Neked nem nehéz kiszámolni hogy jóval drágábba jön ki ha egy új kisebb energia fogyasztású hűtőt veszel mint amennyivel többet fogyaszt az 5 évvel öregebb. 25 év távlatában már másabbak a számok.
Masterdriv
#4808
2014. március 07. 16:35
De én is cserélek 5évente inkább, mert jobb korszerűbb a friss... mint a 25éces keletnémet..., mert nézd meg az mennyit fogyaszt , meg egy mostani.. 5év múlva meg még jobb lesz..még kevesebbet eszik, mégjobban hút stb.. ilyen ez a bicikli
D Sztivi
#4807
2014. március 07. 16:34
Egy fickónak egy kelet-német hűtője van. Az akkori előírások 25éves működési időt írtak elő. Már 24 éve használja de még egy izzót se cserélt benne tökéletesen működik. A mai hűtők 5 év után beadják az unalmast. Ez mszinte minden termékre igaz.
Masterdriv
#4806
2014. március 07. 16:28
sokkal de sokkal többet autóznak ma az emberek, mint régen... ha repedezett, annak oka van.. tudod az UV sugárzás is hatással van az abroncsokra..erre is van megfellő adalék, hogy ne öregedjen.. egy jó receptúrás 2 perc alatt ledob a gyárnak olyan receptet, ami elmenne 200.000km ert is.. de olyat is ami csak 2.000et! Nincs ebben hókusz pókusz, összeteők vannak, megfelelő arányban...
manapság az ökölszabály az 1millió darab abroncs per év, ha nem tudsz eladni 1millió darabot per év, akkor ne is csinálj abroncsgyárat, nem véletlen, hogy egy egy nagy cégcsopornak, pl conti, bridgestone több kisebb márkája van...mert a legjobb konkurncia a saját konkurencia...
D Sztivi
#4804
2014. március 07. 16:25
Ez a vad kapitalizmus átka...
Most is tudnak ilyeneket gyártani még jobbakat is csak nem érdekük. A lényeg semmit ne javíts cseréld újra. Sajnos
Masterdriv
#4803
2014. március 07. 16:23
a kínai koton se jó...azért vannak ennyien... az is gumi, csak az latex lol bár a sok születést..szar latex.. lehet szabályozzák a szar abroncsokkal..sok halálozás
LazloVW
#4802
2014. március 07. 16:23
érdekes...

régen miért tudtak rendes abroncsokat gyártani?

Van 1981-es gyártású Barum gumim! Autón volt egészen 2012-ig!!! Még most is teljesen jó állapotban vannak. Picit repedezett csak, nem vészes.

Most is van isten tudja hány éves nyári gumim, és inkább azzal mennék mint valami új kínai gumival.
csak azért cserélem le a gumikat mert új felniket veszek...

és nem hinném, hogy 1981-ben veszteséges lett volna a Barum. Csak ha kispórolják a gumiból az alapanyagot akkor a kretén hülye hamarabb lecseréli és több lesz a profit.
D Sztivi
#4800
2014. március 07. 16:22
Szerintem túlbeszéltük ezt a témakört. Lépjünk a következőre
nipponS
#4799
2014. március 07. 16:20

A prémium gumiban nem csak a márkát veszed meg, hanem a fejlesztésekbe beleölt euro vagy dollár milliárdokat. A kínai gumigyártó meg a mintázatát lemásolja és eladja harmadáron.
A különbség nem 50-nél egyenes száraz úton jön ki, hanem egy vészhelyzetben. Mondjuk legyen 70-ről csak 3 méterrel nagyobb a fékút, az pont egy gyalogos átkelő...
Masterdriv
#4798
2014. március 07. 16:17
meg egyébként is... kezdjük azzal, hogy a futófelület ami "tapad" de sok más is van még... hogy milyen minőségű a karkasz, és a futófelület egy azaz 1 keverék.. van az oldalfal keverék is, ami sokkal rugalmasabb és még egy spéci légzáró keverék is van a gumi belsejében, +a peremnél is... szóval egy abroncs 4féle gumikeverékből van összerakva...+amire felépítik, a karkasz
Masterdriv
#4796
2014. március 07. 16:14
azt viszont figyelembe kell venni, hogy a gyártáshoz használt alapanyagok ára, mint korom, kaucsuk, adalélok8 öregedésgátlók, kén, cink oxide sturkolok, stb stb adott az áruk... ha egy gumiban a legjobb minőségű és megfelelő minőségű alapanyag van, azt meg kell fizetni.... ha ebből abból kevesebb van, akkor olcsóbb is lesz, ha több többe is fog kerülni,mert egy abroncsgyár veszteséget nem fog termelni...
Masterdriv
#4795
2014. március 07. 16:11
ha rám hallgattok, mindenki olyat vesz, amilyet akar!
lasi
#4794
2014. március 07. 16:07
beleülhetsz egy új daciába is meg egy új bmw be is.....mégsem ugyan azt fogod érezni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 5073 találat 254 oldalon