Gyújtás, elektromos problémák IDE!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Gyújtás, elektromos problémák IDE!

Hy, nem találtam ilyen fórumot tehát nyitok egyet. Kezdem az én problémámmal. néhány hónapja kezdődött azzal hogy indexelésnél, fékeznél vagy ablak engedésnél(mikor valami elektromos dolgot használtam) az index bevibrált. régen is csinált ilyet, akkor meglett reléztetve a világitás és jó lett. most hiába kötöttük akár az aksira is a xenont akkor is vibrált. szerelő azt mondta hogy másik xenon szett kell. oké, belenyugodtam csak hogy állóhelyzetbe mikor csak a gyújtás van a kocsin észrevettem hogy a szervízikonok is bevibrálnak ha pl engedem le az ablakot.na mind1 ez a kisebbik baj, a másik pedig(nem biztos hogy összefügg a kettő) néhány hete elment 1-2 henger menetközbe utána rá néhány másospercre helyrejött. kiolvastuk, gyújtótrafó B, oké az első am is fél éve cserélve lett, azzal "csak" rángatott 2-3000között, meg nem volt alapjárat. na 2hete kb épp h a szerelő utcájába értem,teljesen meghalt a trafó, alapjárat ugrált, szörnyü motor hang és padlóval is csak 20al birtam menni. kicserélte a trafót, jó volt 2 napig aztán elindultunk balatonra és megint elkezdte menetközbe hogy elment 1-2 henger. aztán hazafele semmi. hibakód kiolvas: gyújtótrafó B. szóval most úgy néz ki a helyzet hogy 2naponta 1-2mpre elmegy 1-2 henger és kiirja ezt hibakódnak. gyertyák télen voltak cserélve, 2trafó új, kábelek nem voltak cserélve de kimértük őket és minden fordulaton szépen adják a szikrát, már pedig a kábel olyan hogy vagy megy vagy nem. szóval ha valakinek van még ötlete azt szivesen várom mert már tippem sincsja, az aksi is viszonylag új és az is hibátlan

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
bocieGT
#11
2010. szeptember 22. 17:20
Beírom ide is mivel gyújtással kapcsolatos..hátha..

Sziasztok..Kérdésem a következő... Fabiámba kötöttem be egy 2Dines dvd-s fejet(no name márka), tökéletesen működik minden funkció. Euro csatikat összedugtam, brake vezetéknek adtam egy testet. Erősítőt, antennát rádugtam egyszóval minden kifogástalanul működik. DE...azóta nem indul az autó(ha ráadom a gyújtást a központi kijelzőn semmi reakció(se gyújtás se olajnyomás ikon), és az önindító teker, ac beindul, minden elektromos dolog működik). Illetve azt észrevettem, hogy az elakadásjelző megy, viszont ha elfordítom a kulcsot gyújtás állásra akkor viszont az már nem működik. Érdekes de így hirtelen nem jut eszembe semmi...és ilyennel még nem találkoztam Ha van ötletetek lécci jelezzétek...Ha nincs akkor marad a laptop - rádug - hibakód kiolvasás...csak azért írtam hátha anélkül orvosolható a sztori.

Jah, és ha kiveszem a fejegységet a hiba ugyanúgy fennáll...
Zolman
#10
2010. február 14. 14:10
Zolman
#9
2010. február 14. 14:01
Zolman
#8
2010. február 14. 13:54
Audi 90 2.2 K-Jetronic

pár hete kiment egy dióda a generátorban, erre meghülyültek a visszajelzőfények a műszerfalon és egyszer leaállt alattam a kocsi hazafelé.... ottthon új generátor feltesz... minden jó töltés van rendesen, fények elaludtak.... megyek vele később egyszercsak se szó se beszéd leálll alattam ráadásul kigyorsításkor... "hööööö..... pafff" félregurul ujraindít.. pöcc..röfff... megyek továbbb pár km és megint akkor alapjáraton gurulok motor leáll... pár km múlva csak berántott ez bazinagyot, lefejeltem a műszerfalat majdnem... és ment tovább....

újabban meg ha leáll köszörülöm fél óráig semmi majd a következő próbálkozásra beugrik egy fordulatra...

WTF? valamit kinyírt a dióda? én gyújtás/elektomos gondra gyanakszom mert a diódahiba hozta elő... az AC pumpa is jár tovább mikor leáll... szűrője új...

gyújtáskapcsoló gyertyák gyertyakábelek elosztófedél rotor újak... tippp?!

gyújtásmodul? trafó?
admirális
#7
2009. szeptember 30. 13:34
Halihó! Alfa 156 1,6 TS 1998-as évjárat, 215E km-el. A probléma, hogy főleg kettes fokozatban 2000 és 2500 között finoman torpangat. Olyan érzés, mintha hullámos úton mennék .Aztán olyan 3000-től már végre húz, de még mindig nem az igazi. Hegymenetbe 3000 alatt nem gyorsul, és a napi első reggeli hidegindítás is kevésbé pörgős, mint régen volt. Rendesen indítózik, beindul, de nem pörög úgy fel, sőt néha fuldoklik is, de nem fullad le. A motorfék erősebb, mint megszoktam. Alapjárat van, egyenletes. A hőfilmes légmennyiség mérőre gyanakszom. Szerintetek lehetséges? Elvileg a gyújtást, és fals levegőt ki lehet zárni.
liteon
#6
2009. augusztus 29. 08:22
nem összevissza csak leszívja a feszt belőlük.. amúgy kicsit mindig ilyen volt. lehet a kis aksi is közre játszik, de most olyan mintha erősebben leszivná pl a xenont ha nyomom fel az ablakot
4g15
#5
2009. augusztus 29. 08:16
Soxor okoz ez galibát, amikor össze-vissza világítanak a dolgok
liteon
#4
2009. augusztus 29. 08:13
na már csak az nem volt nézve, kössz a tippet, meglessük
liteon
#2
2009. augusztus 27. 11:49
na közbe múlt héten már pestre akartak küldeni motorvezérlő csere miatt, de én magamtól kicseréltem a 2. trafót az 1. régiére és láss csodát azóta 500km alatt 1 kis hiba se volt vele a trafó volt gyári hibás. ennyi.. viszont azt még mindig nem tudom hogy mi szivja le az áram a kocsiba.. ha pl.húzom le az ablakot bevillan kicsit a lámpa(belül is meg a világitás is) illetve a fékezek(féklámpa miatt), indexelés miatt stb....ha van tipp,szivesen várom
liteon
#1
2009. július 29. 09:22
Hy,


nem találtam ilyen fórumot tehát nyitok egyet. Kezdem az én problémámmal. néhány hónapja kezdődött azzal hogy indexelésnél, fékeznél vagy ablak engedésnél(mikor valami elektromos dolgot használtam) az index bevibrált. régen is csinált ilyet, akkor meglett reléztetve a világitás és jó lett. most hiába kötöttük akár az aksira is a xenont akkor is vibrált. szerelő azt mondta hogy másik xenon szett kell. oké, belenyugodtam csak hogy állóhelyzetbe mikor csak a gyújtás van a kocsin észrevettem hogy a szervízikonok is bevibrálnak ha pl engedem le az ablakot.na mind1 ez a kisebbik baj, a másik pedig(nem biztos hogy összefügg a kettő) néhány hete elment 1-2 henger menetközbe utána rá néhány másospercre helyrejött. kiolvastuk, gyújtótrafó B, oké az első am is fél éve cserélve lett, azzal "csak" rángatott 2-3000között, meg nem volt alapjárat. na 2hete kb épp h a szerelő utcájába értem,teljesen meghalt a trafó, alapjárat ugrált, szörnyü motor hang és padlóval is csak 20al birtam menni. kicserélte a trafót, jó volt 2 napig aztán elindultunk balatonra és megint elkezdte menetközbe hogy elment 1-2 henger. aztán hazafele semmi. hibakód kiolvas: gyújtótrafó B. szóval most úgy néz ki a helyzet hogy 2naponta 1-2mpre elmegy 1-2 henger és kiirja ezt hibakódnak. gyertyák télen voltak cserélve, 2trafó új, kábelek nem voltak cserélve de kimértük őket és minden fordulaton szépen adják a szikrát, már pedig a kábel olyan hogy vagy megy vagy nem. szóval ha valakinek van még ötlete azt szivesen várom mert már tippem sincsja, az aksi is viszonylag új és az is hibátlan
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!