Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
a4aq
#48873
2015. augusztus 17. 20:17
Szerintem az oldalát, kerék környékén, mivel az oldalsó üveg is betört a transiton, és az audi jobb eleje sérült inkább. de az audi sem 50-el jött, mert erős féknyom van. Viszont ha az audin engedély nélküli módósitásokat találtak, ami nem kizárt, igy könnyen mondhatják azt hogy a forgalomban nem vehetett volna részt. ez egy érdekes szitu, kiváncsi lennék a határozatra, ott leirják a pontos okot.
Mivel nem látszik pontosan a Transit sérült oldala, így nem is lehet sokat tudni az esetről. Az általad említett 1-2 esetben mindenképpen a Transit vezetője volna a hibás. Viszont a 3. esetben már kétértelmű lehet a dolog, attól függ, hol találta el a Fordot az oldalán. Az Audi elején lévő sérülésből én arra tippelek, hogy a balra kanyarodó Transit sarkát kapta el
Ha rámész az oldalára látszik, hogy a balesetnél van két oldalt egy-egy földút.
Az ő általa kitett fotókon látszik hogy tényleg oldalról kaphatta el a furgont... ez csak akkor fordulhat elő, ha kikanyarodik elé, vagy előtte át akart volna menni... még akár lehet az is, hogy előtte ment, kiment előzni az audi, ő (furgon) pedig (indexel vagy anélkül) befordult balra és ezért vágta telibe oldalról az audis... utóbbinál lehet az audis a hibás, ha indexelt (és működött is) a furgonos... szerintem.
aztán lehet még változat, de most ezek jutottak eszembe...
a többire pedig én is kíváncsi lennék, hogy mi alapján döntöttek...
Az ő általa kitett fotókon látszik hogy tényleg oldalról kaphatta el a furgont... ez csak akkor fordulhat elő, ha kikanyarodik elé, vagy előtte át akart volna menni... még akár lehet az is, hogy előtte ment, kiment előzni az audi, ő (furgon) pedig (indexel vagy anélkül) befordult balra és ezért vágta telibe oldalról az audis... utóbbinál lehet az audis a hibás, ha indexelt (és működött is) a furgonos... szerintem.
aztán lehet még változat, de most ezek jutottak eszembe...
a többire pedig én is kíváncsi lennék, hogy mi alapján döntöttek...
A helyszínelő nem vizsgál, hanem adatokat rögzít, méréseket végez, fényképez, stb.. Szóval ezek alapján nem tudom, hogyan ugrik a jogsi, mivel a helyszíni elvételének külön szabályai vannak.
Ha nemrég történt, akkor egy ideig elhúzódik az eljárás. Azt sem tudjuk, hogy szabálysértés, vagy bűncselekmény történt. Félmondatokból meg nehéz objektív következtetést levonni.
Ha pedig arra gondol, hogy majd az eljárás végén mi lesz, hát azt szerintem konkrétan senki sem tudja, mivel vannak jogorvoslati lehetőségek bőven.
Kérdés, hogy konkrétan mi a rokoni kapcsolat.
Ha nemrég történt, akkor egy ideig elhúzódik az eljárás. Azt sem tudjuk, hogy szabálysértés, vagy bűncselekmény történt. Félmondatokból meg nehéz objektív következtetést levonni.
Ha pedig arra gondol, hogy majd az eljárás végén mi lesz, hát azt szerintem konkrétan senki sem tudja, mivel vannak jogorvoslati lehetőségek bőven.
Kérdés, hogy konkrétan mi a rokoni kapcsolat.
Természetesen a részleteket, meg a másik fél verzióját nem ismerjük. Mit értesz rokon alatt?
nem lehet kérni független újravizsgálást a rokoni kapcsolatra hivatkozva?


Azt még is hogy tudták kihozni ebből a dologból???
a föld útról jöttek ki?
tanúk gondolom nincsenek
a föld útról jöttek ki?

tanúk gondolom nincsenek

Egy kis saját. A történetben a legrosszabb, hogy elém hajtottak.. telibe találtam.. de mivel a helyszinelő a rokonuk volt, nekem ugrik a jogsim a kocsim meg egy kis pénz. Ez a magyar igazságügy.. Igy vigyázzatok!!!
úgy tűnik mégis előzés miatt történt
így talán mégrosszabb...


kisgyermek :(
láttam egy videót, ahol az elhunyt nő férje, és a kislány apukája nyilatkozott...
Nem érti mi történhetett, és tényleg érdekes... főleg számomra az, hogy egy állítólag friss jogsis motoros mögé (akár az anyja, akár nem) miért engedik, hogy felüljön a gyerek...
lehet, hogy nem előzni akart, hanem balesetet elkerülni (mert túl közel haladt az előtte közlekedő autó mögött), és mivel friss jogsis volt, nem tudta rendesen felmérni, hogy az, ha beláthatatlan kanyarban átmegy a szembejövőbe nem éppen jobb, mint ha belemenne az előtte lévőbe, vagy még jobbik eset, ha mondjuk az árokba hajt jobbra, és elborulnak... de ezt már sosem tudjuk meg... mindenesetre a másik fontos dolog, hogy miért nem vesznek fel tényleg motoros ruhát is... lehet, hogy nagyon meleg, de életmentő lehet... (bár nem igazán ebben az esetben, de még a lehetőséget sem adták meg)
láttam egy videót, ahol az elhunyt nő férje, és a kislány apukája nyilatkozott...
Nem érti mi történhetett, és tényleg érdekes... főleg számomra az, hogy egy állítólag friss jogsis motoros mögé (akár az anyja, akár nem) miért engedik, hogy felüljön a gyerek...



Nekünk még volt is erre vonatkozó kérdés a kresz vizsgán
Az eső elején is ugyanez a veszélyes. Annyi víz nem volt az úton, hogy teljesen lemossa, így sokkal csúszósabb, mintha huzamosabb ideje esne az eső.
Te kis hamis!
Mondjuk ha már hátsókerekes
Én annak idején a Moszkviccsal szórakoztam, mikor elkötöttem, volt élmény benne




télen még jobban
főleg ha van hó is...

Avagy a meleg előhozta belőled az állatot!

Nem lenne kevesebb mert még több lenne a jogsi nélküli az utakon!

persze. most nem nagykéoűségből, de nem tarom magam egy hülye gyereknek, sőt pár "vizsgálat" ezt már megerősítette.
viszont pár napja nekem is elborult. városban locsolják az utat a nagy meleg miatt, ami kb arra jó, hogy összebaxa az autót, mert olyan fülledt pára képződik felette, hogy levegőt nem lehet kapni. én meg besokaltam és mondom bánja a fene. DSC gomb megnyom hosszan. város felében 4 sávos útvan. aztán odaküldtem nei a vizes úton. de úgy mentem keresztbe, hogy kicsit meglepődtem, menniyre nem fog a gumi, a szemből másik két sávban, meg csak néztek, meg a gyalogosok. szóval akár átmehettem volna a másik sávokba is, annyira ment kifelé a fara, tehát okozhattam volna bajt is bár nem jellemző a tempó, mert kiemelt zebrák vannak. persze én a zebra után csináltam. sajnos belőlem is kijön néha. őszintén mondom, utána kicsit megbántam az esetet, hogy nem tudtam magam fékezni. vagyis tudtam, mert a megjelenő kocsik gázelvételre kényszerítettek. kéne egy pálya és egy olyan autó, amit lehetne nyírni
szerintem ha jobb lenne a kereset, és több ember megtehetné, hogy havi 1x mondjuk pályázzon, ahol kiélheti magát, nyugodtabb lenne minden. most németben is szerintem a legtöbben, ahol lehet ott elkülduk végsebességre az autót, aztáb beállnak normál tempóba. de van, ahol megnézhetik, átélhetik ezt minden baj nélkül akár. ezért járnak ott előbbre szerintem.

viszont pár napja nekem is elborult. városban locsolják az utat a nagy meleg miatt, ami kb arra jó, hogy összebaxa az autót, mert olyan fülledt pára képződik felette, hogy levegőt nem lehet kapni. én meg besokaltam és mondom bánja a fene. DSC gomb megnyom hosszan. város felében 4 sávos útvan. aztán odaküldtem nei a vizes úton. de úgy mentem keresztbe, hogy kicsit meglepődtem, menniyre nem fog a gumi, a szemből másik két sávban, meg csak néztek, meg a gyalogosok. szóval akár átmehettem volna a másik sávokba is, annyira ment kifelé a fara, tehát okozhattam volna bajt is bár nem jellemző a tempó, mert kiemelt zebrák vannak. persze én a zebra után csináltam. sajnos belőlem is kijön néha. őszintén mondom, utána kicsit megbántam az esetet, hogy nem tudtam magam fékezni. vagyis tudtam, mert a megjelenő kocsik gázelvételre kényszerítettek. kéne egy pálya és egy olyan autó, amit lehetne nyírni

Akkor is lesznek olyanok, akiknek "a vérében van a vezetés", és nem kell nekik papir hozzá.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ami a muszaki allapotot illeti, ez az air ride + robbantott gumi kombo lehet felelmetesen szar is, meg igenyes is, de az draga. De az Achilles gumi biztosan megadja a kegyelem dofest mind a kettonek utcan.
Egy szo, mint 100, ha kotozkodni akarnak, ez a tema jo kapaszkodo.