Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ja, igen, ha a srác a belsőben ment, akkor ott már valóban nem előzhet a kamion, azért van a kapaszkodósáv. Mondjuk ott szokott "gyorsulási verseny" lenni a teherautók között, vigyázni kell velük.
Három sáv van ott, így előzhet, ha tudja tartani a minimális sebességet.
ottt eleven nem is előzhet kamion.. lehet ahogy nagyott kormányzott potkocsi meg sodródott, ki, nem egy ilyen esett láttam már M7 sen is hogy előzési tábla ellenére csak kivágódnak és cammognak egymás mellett
ezt az utat mig meg nem csinálják normálisan addig itt fognak hullani.. baleset? de 90% halálos kimenetű..

3 sávos része az M3 asnak... Szélsőben cammogott 2 Román kamionos a Magyar meg előzte a középsőben őket.... A kolléga meg haladt a belsőben kb 110-120 al... Még nem tudni hogy akadt bele... ( lehet a magyar nagy ívben váltott sávot...nem tudom...) kolléga nem emlékszik sajnos ... De saját lábán kecmergett ki az anyós ülés részén... És kissebb sérülésekkel megúszta... De a légzsakok se nyíltak...pont az ajtő elött akadt bele és tépte meg a furgont... De érdekes mennyire nincs ezekben merevitő , hogy így letépte a fél autót....
Amikor feltették a trélerre...szó szerint középen ketté hajlott...
Amikor feltették a trélerre...szó szerint középen ketté hajlott...
A napokban... [ link: www.hir24.hu ]
Nem értettem miért fordul 3szor a helikopter pedig nem is lehetett hallani szirénázást..
Nem értettem miért fordul 3szor a helikopter pedig nem is lehetett hallani szirénázást..
befékezett előtte a kamion? képen ugy néz ki mint utolsó pillanatba rántotta el a kormányt és csak felnyársalta a jobb oldalát a potkocsi
hogyan akadtak össze kamionnal?
300 méter nagyon sok. Annak a hegyoldalnak meredekebb a lejtése mint 60°. Közel szabadesés... abból még az 50méter is sok lenne.

Az egyik cikkben azt írták 300m-t zuhantak.
Megkerestem hol történt. Nem estek picit....
Nagyon rossz helyen történt.

De ez a helyzetükön már nem változtat. Nagyon elnéztek valamit a szerencsétlenek

Nem kínai, hanem egy elég komoly Toyo Proxes R1R gumi.
Toyo Proxes R1R
Toyo Proxes R1R
ahogy látom ő azért álló helyzetben teszi



boriszgolf
#48794
2015. július 27. 16:51
nekem meg kinainak
angolok sose hasznalnak telit de kinai szart azt igen ha nem slickre kopva a kina.

angolok sose hasznalnak telit de kinai szart azt igen ha nem slickre kopva a kina.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!