Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ha IQ teszthez kötnék pár autós iskola becsődölne!

talán ha mindenhol lenne kicsit több média visszhang kellene neki, úgyis azt nézi a sok IQ fighter
de miért kap az olyan jogsit? ezt nem értettem sose. ne kössék iskolához, de legyen egy IQ teszt. aki elhasal nincs jogsi. dolgozzon másból, fűzzön gyöngyöt, hajtogasson dobozt vagy f@sz tudja. de az útra ne menjen.
Igen jó lenne, de mint ahogy írták fölösleges volna mert pár balfasz aki nem logikusan gondolkodik fogalma se lenne róla, hogy mi az! Én pl még ha nekem jobbra van gyalogosátkelő ( lámpás) általában figyelem h mikor vált az mert ha az vált utána vált az Én lámpám is! Sajnos sokan ezt sem figyelik!
A másik meg.. Állítom a 90% azt se tudná mitévő legyen elsősegélynyújtásban vagy beájulna/ledermedne... A legalattomosabbat kifelejtetted a cserbenhagyást!
Az, hogy a médiában és a bíróságon nem vállal felelősséget csak színjáték, utána egy életen át a tükörbe nézni viszont valóság, az elől senki sem bújhat ki jogi kiskapukkal.. elég büntetés az börtön nélkül is.
De akkor ha másképp nem, ugyanúgy ahogy a biztosítónál évenként változhatna a jogsi státusza, függetlenül attól hogy okoztál-e bármit is. 1. évben a legdurvábban büntetni (nem pénzbírságra gondolok hanem kötelezően kiszabott eltiltásra és akkor gazdagék kérdése is megoldva), 2. évben 80%-os bünti, 3. évben 60%, és így tovább.. 5 év alatt belenevelné azért az emberbe mit kockáztat és mit nem.
De ha már ennyi pénz a jogsi.. és ilyen faja technikák vannak már a világban.. miért nincs egy szimulátor, amivel váratlan de biztos balesetes kimenetelű helyzeteket teremtenek és tanítják meg mit kell tenni olyankor ha esélyes hogy elveszítheted az uralmad a kocsi felett?
A másik meg.. Állítom a 90% azt se tudná mitévő legyen elsősegélynyújtásban vagy beájulna/ledermedne...
De akkor ha másképp nem, ugyanúgy ahogy a biztosítónál évenként változhatna a jogsi státusza, függetlenül attól hogy okoztál-e bármit is. 1. évben a legdurvábban büntetni (nem pénzbírságra gondolok hanem kötelezően kiszabott eltiltásra és akkor gazdagék kérdése is megoldva), 2. évben 80%-os bünti, 3. évben 60%, és így tovább.. 5 év alatt belenevelné azért az emberbe mit kockáztat és mit nem.
De ha már ennyi pénz a jogsi.. és ilyen faja technikák vannak már a világban.. miért nincs egy szimulátor, amivel váratlan de biztos balesetes kimenetelű helyzeteket teremtenek és tanítják meg mit kell tenni olyankor ha esélyes hogy elveszítheted az uralmad a kocsi felett?
A másik meg.. Állítom a 90% azt se tudná mitévő legyen elsősegélynyújtásban vagy beájulna/ledermedne...
De ne feledd, az ország átlag IQ-ja 80 körül van! (70 alatt értelmi fogyatékosság) szóval ne magadból indulj ki!
hát én mikor először láttam 2 sec alatt rájöttem. tök logikus és jó ötlet.
Vagy esetleg egy kicsit több idő a lámpák váltása között.
Veszprémben volt 10 éve, de leszerelték, mert a birkák nem tudták, mire valo.
ettől jobb a visszaszámláló óra. az kéne mindenhova.
jajj igen a puruttya. arra gondoltam.
De, különben ,miért ne vibrálhatna a három szín..mielőtt tisztán,zöldre ,sárgára illetve pirosra váltana..kb. 3 mp-ig és utána jönne a teli szín...lehet jó lenne...
kevesebb para volna,,, átérek nem érek stb..no meg pld a zöld-nél a vibrálás már előre
láttatná,hogy bíz'za mindjárt teli sárga,na,,lehetne variálni az fix...de az is fix,hogy hatásos
lenne...

kevesebb para volna,,, átérek nem érek stb..no meg pld a zöld-nél a vibrálás már előre
láttatná,hogy bíz'za mindjárt teli sárga,na,,lehetne variálni az fix...de az is fix,hogy hatásos
lenne...
Arrol nem is beszélve, mióta büntizhetnek érte, azóta egy rakat sárgát rövidre állítottak. Ráadásul 50+ sebesség engedélyezésével. Olyan rövid sárgák vannak, hogy csak satuvl lehet megállni.
Ha ténylegesen van annyi utad, hogy megtudj állni miközben sárga a lámpa akkor köteles vagy megállni! Sajnos a jogsival viszont mint ahogy a diplomával is észt nem osztanak!
De úgy már elvárható, hogy tényleg meg is állj! De tény, hogy eddig még sosem csandáztam be 2 autón keresztül a puhatestűekbe...
Nyilván ha megpakolt autóval mész nem satuzol bele mert akkor az rosszabb mintha átmész rajta. lásd ugye van egy két piros lámpa ahol macskakő van. Viszont egyértelmű (szerintem nekem legalábbis) illetve ha a fékútba is kényelmesen belefér h fékezel! Persze van az amikor pont akkor vált de hát istenem! Viszont azért van h átmész! Azzal Én se értek egyet h egyenértékű a sárgával, de amit mondasz h jelzi a zöld h váltani fog Én Pl Lengyelországban találkoztam vele!
Én sem szoktam minden sárgánál megállni. Sőtt zömében a megpakolt autóval nem állok meg. Nem is értem, hogy miért kéne! Persze, ha van elég féktávom, és nem csinálok utas-csomag helycserét, akkor megállok, de nagyon ritka. Ha azt akarják, hogy a sárgánál már megálljak, akkor jelezzék előre,mint normálisabb országokban! Igen,még ukrajnában is megvillogtatják a zöldet a sárga elött! Csak igy meg nem értem, minek kell a sárga, ha az már egyenértékű a pirossal, r-go mindenképp meg kell állni!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
én ezt is valami központisra csinálnám... különösebben nem érdekel az autósiskola sorsa, ha kevesebb hülye lesz az utakon.