Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ukrajnában is villog és ráadásul a kereszteződésekben a jelzőlámpa a bal oldalon, a kereszteződés túloldalán van, így mindig látható. Az szerintem egy nagyon jó ötlet.
csak ott sárga jelzés van ritkán, zöld és piros

ez Romániában is így van, az utak mellett az egyetlen, ami jobb, mint itthon..
...én az ilyen élményt inkább kihagyom!



Az sem rossz, ami Bécsben van, hogy a zöld villog, mielőtt sárgára vált.
Én is, így tanultam. Akkor fékezz a sárgánál, ha biztonságosan, meg is tudsz állni. A visszaszámolós lámpákból kéne több, jót tesz a kinyomócsapágynak is

Személy és vagyonvédelmet figyelembe véve ezt tartottad helyesnek. Ez a varázsmondat amit hajlamosak elfelejteni oktatni, helyette inkább satuzz, csukd be a szemed és ha 2 mp-en belül senki sem installál a csomagtartódba új plugnplay motorteret, akkor megúsztad
Ha meg követési távolságot tartasz vmelyik állat tuti bemegy arra a kis helyre mert Maximus Sávváltás kényszerben szenvednek.. nem tud előrébb jutni, de hely van, pont befér, MUSZÁJ sávolt váltania..
Az a szerencse hogy ennek a kotlák holland ifának vas a lökhárító alsó része és azt fejelte szét a diszno. A pótkocsin a láda meg a kerekek akasztottak még a röfinek de azt nem volt gusztusom lefényképezni.
Sajnos ezt én is igen gyakran tapasztalom. Túlnyomórészt találkozókra járok az öreggel és akkor mindig húzom a futót. A megpakolt futó miatt nagyobb követési távolságot tartok, amiből a barom csak annyit lát, hogy "ott egy luk, oda be kell menni!" és máris lassíthatok le, mert sokszor már satuznak is előttem, minek hatására ismét lesz egy luk a következő agyatlan számára. Ilyenkor nem volna szabad büntetni a súlyos testi sértést ...
Havernak jobban megsínylette a Magnum, mondjuk ő telibe kapta a vaddisznót. Bár Te szerencsés vagy, mert egy lépcső sem olcsó mulatság.

kék bömbi kereki is érdekesek, mintha a hátul egy coll-al kisebb felni lenne....
még jó hogy nem bringával voltál

A kanyar közepén a sáv szélén volt egy vaddiszno... Ha rántom a kormányt akkor a szembejövőt taposom le akit akkor még nem is láttam. Így maradt a jobbik rossz a "disznotor" ennyire tudtam korrigálni.
Én meg 40t val, Adr el...
En nagy részben meló alatt egy uj Kangoot hajtok de van hogy erre ulok át ... Csomag mennyisegetol fuggoen.... Ezzel nem allok meg ha eppen hogy sargara valt....
Es igen....sajnos rossz az oktatas....
Es igen....sajnos rossz az oktatas....

unokanővéremet is ezért buktatták meg, aztán meg másodszor belefékezett sárgánál, akkor meg azért...
Következőre meg már nem tudom, de végül vidékről Budapestre kellett mennie és ott meg sikerült



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!