Problémád akadt a rendőrséggel, vagy az NKH.-val?
Írd le, de a végső megoldást nem itt fogod megkapni, max iránymutatást,hogyan is oldd meg a problémát.
Néhány egyszerű, könnyen betartható kérés:
Ha negatív vagy pozitív élményed volt a hatósággal kapcsolatban meghallgatjuk, de a felesleges és billentyűzetet nem tűrő fikázódást mellőzzük!
A rendőrségen keresztül, kerüljük a napi politikát is!
Aréna kuncsorgásra még nem került itt sor, ne is legyen!
Hirdetés feladásra se használd e topicot, kérlek!
Ne priviben írjatok ha kérdésetek van, azért van a fórum.
Mindent mi se tudunk fejből,így igyekszünk segíteni a vonatkozó jogszabályokkal!
persze. ezt tudjuk ők is parancsot teljesítenek, attól nem értenek vele egyet, de ez a munkájuk. általában nekem sincs probléma velük, jó fejek. általában a túl fiatal, vagy a túl idős kékekkel van olykor bibi. de nem lehet általánosítani. csak ez olyan, hogy valakire muszáj "köpködni", valakin csattani kell az ostornak. bürokrácia. ott a pont.
Átlag 2 évente állítanak meg engem is itthon. Zömében még jó fejeknek is tűnnek. Erre nincs panaszom. Inkább a bürokrácia, ami egyre keményebb nálunk. Egyre nehezebb elintézni mindent.
nem az Astra-t akarom úgy használni. sőt a BMW-t sem huzamosan. bár mondta valaki, hogy ő már 1 éve úgy használja az autót és nem volt még gond belőle.
A H Astrának van egy olyan "extrája", hogy automata világítás, ehhez tartozik egy fényérzékelő is. Ennél az extránál 5 módon lehet beállítani a világítást (beleértve a műszeregyság világítását is). Az egyik ilyen beállítási mód, hogy jó fényviszonyok mellett csak a tompított ég, illetve a hátsó helyzetjelzők is csak 70%-on dolgoznak. Ha besötétedik, akkor felkapcsolja a helyzetjelzőket elöl, hátul visszaadja a max. fényt és bekapcsolja a rendszámvilágítást is. Ez is csak beállítás kérdése, de nappal helyzetjelző nélkül szabálytalan, hiába nincs átalakítás. Ugyanez a gond az irányjelzővel is, csak az sokkal látványosabb, sőt, szerintem veszélyesebb is.
Van ilyen, de az nem ugyanaz: "Minden járművet fel szabad szerelni a jármű oldalán elhelyezett oldalirányban fényt kibocsátó, nem vakító, oldalsó helyzetjelző lámpával (lámpákkal). A jármű hosszának hátsó harmadában elhelyezett oldalsó helyzetjelző lámpa borostyánsárga vagy piros, az ennél előbbre elhelyezett lámpa csak borostyánsárga fényt bocsáthat ki."
Pedig egy Astrás ismerős írta, hogy vagy 40 fontot dobott ki a múlt héten Londonban buszsáv, meg más szabálysértés miatt. Angolszász jogterület, más a szabályozás.
Akkor úgy néz ki csak túlzottan megszoktam, hogy az angol rendőrök olyan mindenre magasról tesznek típusúak több mint 6 év alatt egyszer állítottak meg random, akkor is épp bérautóval voltam költözés miatt, ennyi a rendőrségi sztorim innen
Vicc ez az egész ami otthon megy... pár éve hallottam valamit, hogy x collal lehet csak nagyobb a kerékátmérő a gyárinál különben megint megy a feljelentősdi stb?? Ilyen van még vagy volt valaha is? Kabaré az egész.. majd ha valaki bizonyítottan balasetet vagy veszélyes helyzetet teremt a tuninggal akkor szóljanak, de addig ez kb felhàborító!
ezzel az a gáz, hogy itthon 40-45-el mennének, és sneki nem merné őket megelőzni. ha meg tisztes távon és időn belül meg akarod előzni őket, akkor 60-ra fel kellene gyorsítani. ez ilyen patthelyzet lenne.
szóval a fizikálisan nem történik módosítás, csak programozás, akkor is büntis a dolog az USA style-lal?
hát diaggal akartam csak bekapcsolni. mondjuk azt az udvaron is meg tudom oldani. nekem amúgy nem jön be, csak amolyan kis változást akartam egy pár napra pedig szoktam látni, néha úgy autókat. és nem amcsik.
Igen, engedély nélküli átalakításnak minősül, elveszik a forgalmit, meg megy a feljelentés, plusz viheted vizsgára. Bár vannak okosok, akik beiktatnak egy plusz kapcsolót, de azt meg semeddig sem tart megtalálni, aztán ugyanúgy indulhat a szopóroller.
csak ez olyan, hogy valakire muszáj "köpködni", valakin csattani kell az ostornak. bürokrácia. ott a pont.