AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hi!
Akkor hogy is volt meg van most?
2 körös volt anno, visszacsapók nélkül és szabadon áramolhatott a levegő 2 rugó között?
Akkor hogy is volt meg van most?
2 körös volt anno, visszacsapók nélkül és szabadon áramolhatott a levegő 2 rugó között?
Üdvözletem uraim!
Hogyan is van ez a billegés dolog?
Én is tengelyenkénti rendszert építettem és sokat olvastam erről, hogy "billegős lesz, mert áramlik az oldalak között a levegő. 2/2-es szelepekkel építettem, 2 darab van ugye mindkét tengelyhez és megvettem hozzá a visszacsapókat is, hogy kerekenkéntire építsem. Gondoltam azért kipróbálom előtte... és végül nem is építettem be a visszacsapókat, mert semmilyen billegést nem tapasztaltam. Ugyan olyan lett a futóművem, mint előtte a rendes rugókkal.
Hogyan is van ez a billegés dolog?
Én is tengelyenkénti rendszert építettem és sokat olvastam erről, hogy "billegős lesz, mert áramlik az oldalak között a levegő. 2/2-es szelepekkel építettem, 2 darab van ugye mindkét tengelyhez és megvettem hozzá a visszacsapókat is, hogy kerekenkéntire építsem. Gondoltam azért kipróbálom előtte... és végül nem is építettem be a visszacsapókat, mert semmilyen billegést nem tapasztaltam. Ugyan olyan lett a futóművem, mint előtte a rendes rugókkal.
Ha nem gond elküldenéd nekem is azt a rajzot
Köszönöm



Köszönöm

Küldtem üzenetet azt nyisd meg és látni fogod hogy van a 2 körös hogy ne menjen át egyikből a másikba
én őszintén csak tengelyenként akarom úgyse "játszanék" vele, csak mikor belemerültem a dologba akkor találtam egy külföldi oldalt ahol pont az én kocsimra is készít szettet. Na és ott a listán csak 2db 5/3 szelep volt. én meg ugye nem azt akarom hogy "összevissza" billenjen. Úgyhogy most keresgetek megoldásokat, hogy lenne jó.
Ööö nem vagyok benne biztos hogy teljesen értem mit is szeretnél. Csak eszerint a kép szerint dönteni 2 vagy 4 körösről elhamarkodott lenne, gondold azért át, hogy tényleg melyik változat az amire szükséged van és ahhoz kell jól megtervezni a rendszert.
hát igen eléggé fura az biztos. nagyon egyszerű, lebutított kivitelezés
Csak tényleg ezt miért így adják. Inkább maradok a 5/3 szelep mindegyik kerékhez 1db. A biztonság kedvéért meg visszacsapókat teszek mindegyik szelep elé.

Hát itt elég fura a rajz
Az oké, hogy 1 órán van rajta az első és hátsó tengely is. De a visszacsapók elhelyezéséből kiindulva olyan mintha egyszer használatos lenne az óra
Vagyis.. mindig csak a legmagasabb értéket mutatná
De azt nem értem miért jó ha egyik rugóból átmehet a másikba.



hú akkor kellene hozzá még min 10m műanyagcső ha csak 2db szelepest választok, meg elég bonyolultabb így
ez így nem tűnik jónak. Főleg, hogy csak tengelyest akarok. Hogy bírnám megoldani, hogy jó legyen? Ami a képen van felépítve rendszer egyből ez jött le,hogy első kettő egy csövön van teljesen, semmi visszacsapó... Pl 5/3 szelepet tudnék még hozzá szerezni csak akkor ezt miért így árulják.

Visszacsapó szelepekkel meg tudod akadályozni hogy eddig oldalból a másikba áramoljon, viszont feltölteni feltudod, meg leengedni is. Ehhez viszont 2 csőnek kell mennie minden rugóhóz (egyiken fel, másikon le). Ez nem azt jelenti hogy a rugónál az alu pogácsán kellene 2 menetes nyílás, elég 1 is, de akkor kell oda egy Y vagy T csatlakozó.
Igaz még nem kezdtem bele, tervezgetek csak megakadtam. 5/3 szelep a téma. Én most csak tengelyenként akarom, láttam pár külföldi szetteket és csak 2db 5/3 mágnesszelepet adnak hozzá. Azt, hogy oldják meg, hogy a kanyarban ne billenjen a másik oldalra?
"kis autóba van nagyobb 500-600Le motor" - az sem kap engedélyt (kivéve ha a gyári turbós motort húzták fel az egekbe), csak akkor ha ott is tolnak némi pénzmagot bizonyos zsebekbe.
Ha itthon is normálisan működne, akkor nem lenne korrupció. Sok éhenkórász semmirekellő miből élne?
Nincs érdek mögötte, hogy normálisan legyen szabályozva, ne csak tiltva legyen.
Ha itthon is normálisan működne, akkor nem lenne korrupció. Sok éhenkórász semmirekellő miből élne?
Nincs érdek mögötte, hogy normálisan legyen szabályozva, ne csak tiltva legyen.
hát ez a rideg magyar valóság... ilyen téren bezzeg nem egységes az unió
Én csak azt nem értem, miért kell ilyen szigorúan venni ezt az ügyet. Mikor egy kis autóba van nagyobb 500-600Le motor vagy az egész kaszni át van alakítva mindennel az is kap engedélyt az Airride meg nem
külföldön meg "elég" ha van hozzá TÜV engedély.. szomorú

hivatalosan német rendszámost csinálsz belőle, veszel alá egy TÜV-minősítéssel rendelkező AirRide rendszert. Ezután levizsgáztatod, beíratod a forgalmiba.
Majd ezután ismét magyar rendszámost csinálsz belőle, és próbálod elérni - némi pénzmaggal megtámogatva -, hogy a magyar forgalmiba is kerüljön bele az airride.
Majd ezután ismét magyar rendszámost csinálsz belőle, és próbálod elérni - némi pénzmaggal megtámogatva -, hogy a magyar forgalmiba is kerüljön bele az airride.

Bejelenteni bármikor be lehet, az egyszerű.
Csak a vizsgán fog elbukni.
99%-ban nem megy át, max. ottfognak szigorítotton.
A maradék 1% esetében pedig egy jelentősebb összegű készpénz cserél gazdát. Jobb helyeken ezt úgy hívják, hogy lefizetés.

Csak a vizsgán fog elbukni.
99%-ban nem megy át, max. ottfognak szigorítotton.

A maradék 1% esetében pedig egy jelentősebb összegű készpénz cserél gazdát. Jobb helyeken ezt úgy hívják, hogy lefizetés.

Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy itt valaki már próbálta hivatalosan bejelenteni a NKH-nál az Airride-os átalakítást? Sikerült?
Üdv! Kellenne óccsó kompresszor........
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Szabadon áramolhat a levegő a két oldal között. Egy emelő szelep és egy leeresztő szelep van mindössze tengelyenként.
Megvettem összerakás előtt a visszacsapókat is, hogy megépítsem úgy, hogy ne áramoljon a két oldal között a levegő, de végül nem építettem be, mert nem tapasztaltam semmilyen billegést, hogy vándorolna a levegő. Gyakorlatilag ugyan olyannak érzem, mint a rendes rugós futóművem volt.