AIRRIDE futómű

Témakör: Tuning
aktuális téma
AIRRIDE futómű

AirRide-al kapcsolatos témák.


Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke

"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz

"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
simii
#51812
2014. december 26. 11:46
Szia!
Szabadon áramolhat a levegő a két oldal között. Egy emelő szelep és egy leeresztő szelep van mindössze tengelyenként.
Megvettem összerakás előtt a visszacsapókat is, hogy megépítsem úgy, hogy ne áramoljon a két oldal között a levegő, de végül nem építettem be, mert nem tapasztaltam semmilyen billegést, hogy vándorolna a levegő. Gyakorlatilag ugyan olyannak érzem, mint a rendes rugós futóművem volt.
AirWick
#51811
2014. december 26. 10:54
Hi!

Akkor hogy is volt meg van most?
2 körös volt anno, visszacsapók nélkül és szabadon áramolhatott a levegő 2 rugó között?
simii
#51810
2014. december 25. 22:14
Üdvözletem uraim!

Hogyan is van ez a billegés dolog?
Én is tengelyenkénti rendszert építettem és sokat olvastam erről, hogy "billegős lesz, mert áramlik az oldalak között a levegő. 2/2-es szelepekkel építettem, 2 darab van ugye mindkét tengelyhez és megvettem hozzá a visszacsapókat is, hogy kerekenkéntire építsem. Gondoltam azért kipróbálom előtte... és végül nem is építettem be a visszacsapókat, mert semmilyen billegést nem tapasztaltam. Ugyan olyan lett a futóművem, mint előtte a rendes rugókkal.
CE300
#51809
2014. december 25. 21:10
Ha nem gond elküldenéd nekem is azt a rajzot
Köszönöm
AirWick
#51808
2014. december 25. 20:58
Küldtem üzenetet azt nyisd meg és látni fogod hogy van a 2 körös hogy ne menjen át egyikből a másikba
Zoee21
#51807
2014. december 25. 20:34
én őszintén csak tengelyenként akarom úgyse "játszanék" vele, csak mikor belemerültem a dologba akkor találtam egy külföldi oldalt ahol pont az én kocsimra is készít szettet. Na és ott a listán csak 2db 5/3 szelep volt. én meg ugye nem azt akarom hogy "összevissza" billenjen. Úgyhogy most keresgetek megoldásokat, hogy lenne jó.
AirWick
#51806
2014. december 25. 20:19
Ööö nem vagyok benne biztos hogy teljesen értem mit is szeretnél. Csak eszerint a kép szerint dönteni 2 vagy 4 körösről elhamarkodott lenne, gondold azért át, hogy tényleg melyik változat az amire szükséged van és ahhoz kell jól megtervezni a rendszert.
Zoee21
#51805
2014. december 25. 19:40
hát igen eléggé fura az biztos. nagyon egyszerű, lebutított kivitelezés Csak tényleg ezt miért így adják. Inkább maradok a 5/3 szelep mindegyik kerékhez 1db. A biztonság kedvéért meg visszacsapókat teszek mindegyik szelep elé.
AirWick
#51804
2014. december 25. 18:57
Hát itt elég fura a rajz Az oké, hogy 1 órán van rajta az első és hátsó tengely is. De a visszacsapók elhelyezéséből kiindulva olyan mintha egyszer használatos lenne az óra Vagyis.. mindig csak a legmagasabb értéket mutatná De azt nem értem miért jó ha egyik rugóból átmehet a másikba.
Zoee21
#51803
2014. december 25. 17:11
hú akkor kellene hozzá még min 10m műanyagcső ha csak 2db szelepest választok, meg elég bonyolultabb így ez így nem tűnik jónak. Főleg, hogy csak tengelyest akarok. Hogy bírnám megoldani, hogy jó legyen? Ami a képen van felépítve rendszer egyből ez jött le,hogy első kettő egy csövön van teljesen, semmi visszacsapó... Pl 5/3 szelepet tudnék még hozzá szerezni csak akkor ezt miért így árulják.
AirWick
#51802
2014. december 25. 16:45
Visszacsapó szelepekkel meg tudod akadályozni hogy eddig oldalból a másikba áramoljon, viszont feltölteni feltudod, meg leengedni is. Ehhez viszont 2 csőnek kell mennie minden rugóhóz (egyiken fel, másikon le). Ez nem azt jelenti hogy a rugónál az alu pogácsán kellene 2 menetes nyílás, elég 1 is, de akkor kell oda egy Y vagy T csatlakozó.
Zoee21
#51801
2014. december 25. 14:12
Igaz még nem kezdtem bele, tervezgetek csak megakadtam. 5/3 szelep a téma. Én most csak tengelyenként akarom, láttam pár külföldi szetteket és csak 2db 5/3 mágnesszelepet adnak hozzá. Azt, hogy oldják meg, hogy a kanyarban ne billenjen a másik oldalra?
vik011
#51800
2014. december 23. 18:45
"kis autóba van nagyobb 500-600Le motor" - az sem kap engedélyt (kivéve ha a gyári turbós motort húzták fel az egekbe), csak akkor ha ott is tolnak némi pénzmagot bizonyos zsebekbe.

Ha itthon is normálisan működne, akkor nem lenne korrupció. Sok éhenkórász semmirekellő miből élne?

Nincs érdek mögötte, hogy normálisan legyen szabályozva, ne csak tiltva legyen.
j.balint
#51799
2014. december 23. 18:22
hát ez a rideg magyar valóság... ilyen téren bezzeg nem egységes az unió
Zoee21
#51798
2014. december 23. 12:03
Én csak azt nem értem, miért kell ilyen szigorúan venni ezt az ügyet. Mikor egy kis autóba van nagyobb 500-600Le motor vagy az egész kaszni át van alakítva mindennel az is kap engedélyt az Airride meg nem külföldön meg "elég" ha van hozzá TÜV engedély.. szomorú
vik011
#51797
2014. december 23. 09:15
hivatalosan német rendszámost csinálsz belőle, veszel alá egy TÜV-minősítéssel rendelkező AirRide rendszert. Ezután levizsgáztatod, beíratod a forgalmiba.
Majd ezután ismét magyar rendszámost csinálsz belőle, és próbálod elérni - némi pénzmaggal megtámogatva -, hogy a magyar forgalmiba is kerüljön bele az airride.
vik011
#51796
2014. december 23. 09:13
Bejelenteni bármikor be lehet, az egyszerű.
Csak a vizsgán fog elbukni.
99%-ban nem megy át, max. ottfognak szigorítotton.
A maradék 1% esetében pedig egy jelentősebb összegű készpénz cserél gazdát. Jobb helyeken ezt úgy hívják, hogy lefizetés.
Zoee21
#51795
2014. december 22. 20:40
Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy itt valaki már próbálta hivatalosan bejelenteni a NKH-nál az Airride-os átalakítást? Sikerült?
Kiemelt hozzászólás
videoTOM
#51794
2014. december 22. 09:43
Nem csak a német autóké a világ: gyönyörű Honda Fit airride futóművel és tökéletes kiállással.
CSOTA
#51793
2014. december 20. 20:08
Üdv! Kellenne óccsó kompresszor........
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 52092 találat 2605 oldalon