Rajta vannak a szelepek is, de csak 2 darab szelep van hozzá. Vagy csak emelni vagy csak leengedni tudsz velük, mert közös a bemenő águk is. Van egy fekete cső, egy kék és egy piros. A feketére a tartályból jön a cső, a piros az első tengely, a kék meg a hátsó. Ha leengedni akarsz velük ugyan ez, csak akkor értelemszerűen a fekete szabadon marad. Én inkább emelni ajánlanám, mert leengedni szörnyen lassúak lehetnek a szűk keresztmetszet miatt. Vagy ha úgy jó neked és be tudsz szerezni hozzá még egy párat, akkor 4-esnél nagyobb csövezést nem érdemes tervezni hozzájuk.
Sry, azt hittem viccelsz. Milyen megfontolásból megy bele 3 vagy 4 kompresszor?
Olyat láttam, hogy nagy tartályhoz tesznek kettőt, de hármat vagy négyet még sosem.. Az azt jelentené, hogy minden egyes kompresszor után vízleválasztót illene rakni. Vagy ha közösíted akkor elég egy is, viszont akkor pót-akksi meg hangszigetelés ezerrel..
15ezer, kompresszorral, meg akkor ha minden igaz szelepekkel, de még várok simii válaszára hogy tényleg az-e az amit a képen annak véltem felfedezni
Még akár az is lehet De akkor a kerekenkénti akksira is szükség lehet, vagy a tengelyenkéntire egészen biztosan 1 db-ra igényt tartok de csak ha olcsóbban adod mint a másik ajánlat amit kaptam
Az nem baj ha nem gyors De akkor ezek szerint a képen a szelepek is rajta vannak, igaz?
Hogy oldod meg a leengedést ha csak emelésre használod?
Esetleg lehet velük olyan, hogy az egyik az első két rugót, a másik a hátsó két rugót emelje illetve süllyessze? Vagy érdemesebb lehet 2 szettre beruházni és akkor kettő emeli süllyeszti a két elsőt meg kettő a két hátsót? 2 körös rendszer esetén.
Nincsen velük semmi probléma. Én emelő szelepként használom őket. Nem túl gyorsak, mivel a cső is csak 4-es rajtuk gyárilag. A gyári vezérlésük nem tudok hogy működik, meg nem tudok tartályról sem, amit mondasz. Én rendesen kapcsolóval nyitom őket.
Mik a tapasztalataid velük?
Linkeltem egy képet remélem látszik, ez maga lenne a kompresszor és ha jól sejtem a szelepek? 1-1 db jobb és bal oldalhoz, vagy miképpen oldották meg?
Mennyire eresztenek át? Sima kapcsolósra is meg lehet őket építeni, a gyári vezérlésük nélkül, igaz?
Annyit tudok, hogy mindkét oldalnak külön kis tartálya van.
Üdv néktek! Arra lennék kíváncsi hogy valaki alkalmazott-e már E39 touring-ból bármit Airride-hoz? Gondolok itt ügye kompresszorra, vezérlésre, vagy akármi.
alsó fajtát használják többnyire a gyári rendszereken. merciknél elég sűrűn kilszakad. hosszabb tároláskor javasolják is a tehermentesítést (alábakolod a kocsit, kiengeded a levegőt)
Mester ugyan nem vagyok, tapasztalattal rendelkező laikusnak mondanám magam. Én ha én volnék, a dupla zsákosra szavaznék Hogy miért? Mert a másikkal zéró tapasztalatom van, a másikkal viszont no problemo Éssel nem kezdünk mondatot, tehát olyan rugóbb formája van.