AIRRIDE futómű
aktuális téma
AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hi, ne haragudj teljesen kiment a fejemből a gombás cucc. Ha még aktuális, a bekötése nem nagy szám, a gomba maga a kapcsoló. Ha elér egy alacsony nyomást "be"kapcsol, ha elér egy bizonyos nyomást "ki"kapcsol, vagy megszakít ha így jobban tetszik. Adsz neki egy sima mezei pluszt az egyik lábára és a másik lábára kötöd mondjuk a kompresszor plusszát. Ha még a gomba elé egy kézi kapcsolót is teszel, akkor végképp Te döntöd el kapcsolhat-e vagy sem. Egy relét amúgy nem árt még a körbe tenni.
legrugoszerviz.hu
Sziasztok. E39-hez milyen légrugót ajánlanátok? Két hurkás, 170 mm körüli, de hasonló paraméterekkel eddig nem találtam. Tudnátok nekem ebben segíteni. Köszönöm
Sziasztok! Ti milyen szelepet ajánlotok? 2/2 szelepre gondoltam, de az ebay-en nézelődtem, ott van nagyon drága meg van nagyon olcsó és nem birok dönteni.
Köszi!
Köszi!
én magamnak csináltam, és lifetime garit vállaltam rá! bármi baja van megcsinálom!
Devil77
#51847
2015. január 03. 15:51
Az én szerelőm 5 év garit vállalt de így könnyű mert nem lehet elérni sehogy sem így marad a fórum meg a csináld magad mozgalom!
Hogy milyen segítőkész emberek vannak mindenhol
Az a komoly
Devil77
#51844
2015. január 03. 09:47
Lehet hogy ő sem éri el sem telefonon sem emailben!
Üdv mindenkinek! E39-re épített már valaki air ride rendszert? Érdekelne egy két dolog.
Akkor gondolom még garanciális. Visszaviszed, megjavítják. Ennyi.
És ezt miért nem azzal beszéled meg aki csinálta???
Sziasztok!
Augusztus óta van air-ride az astra alatt és ropogó, pattogó hangot ad minden felemeléskor, de csak akkor, ha teljesen leengedem. Ha van levegő a lufiba, akár 1bar is, akkor már nem ropog semmi. Különösen a jobb első gólyalábra térnék ki. Nekem az első kerekeket behúzza, ha koppra leengedem. Amikor kiemeli, akkor olyan, mintha oldalra kipattanna és elég hangos. Már toronycsapágyat is cseréltem, gondoltam az kikopott, de ugyanúgy a jobb oldal kipattan. Valami bele ér valahova? A hátsóról pedig az a véleményem, hogy a mozgó alkatrészek recseghetnek...Vagy tévedek? Szilentek elértek?
Sajnos aknám nincs, hogy alá nézzek. Esetleg aki tudna segíteni, vagy alá kukkantani Eger és Pest vonalán azt megköszönném.
Előre is köszönöm a válaszokat!
BUÉK Mindenkinek!!!
Augusztus óta van air-ride az astra alatt és ropogó, pattogó hangot ad minden felemeléskor, de csak akkor, ha teljesen leengedem. Ha van levegő a lufiba, akár 1bar is, akkor már nem ropog semmi. Különösen a jobb első gólyalábra térnék ki. Nekem az első kerekeket behúzza, ha koppra leengedem. Amikor kiemeli, akkor olyan, mintha oldalra kipattanna és elég hangos. Már toronycsapágyat is cseréltem, gondoltam az kikopott, de ugyanúgy a jobb oldal kipattan. Valami bele ér valahova? A hátsóról pedig az a véleményem, hogy a mozgó alkatrészek recseghetnek...Vagy tévedek? Szilentek elértek?
Sajnos aknám nincs, hogy alá nézzek. Esetleg aki tudna segíteni, vagy alá kukkantani Eger és Pest vonalán azt megköszönném.
Előre is köszönöm a válaszokat!
BUÉK Mindenkinek!!!
Devil77
#51839
2014. december 30. 22:30
Igen a gombához kellene mivel csak kézi kapcsolású jelenleg és az új tartályba már bele lesz építve és nem értem hogy miért van csak 2 csatlakozó a gombában?Ha 4 lenne érteném de ez csak 2
Köszi!
Köszi!
Nem akarok hülyeséget írni, de szerintem alapvetően a gátló keménysége fogja meghatározni, mennyire lesz lágy vagy éppen kemény. Meg persze függ attól is, hogy mekkora nyomás van a légrugókban.
Leengedve nyilván pattogósabb, mikor szinte alig van benne levegő. Illetve ha fel van fúja betonkeményre, akkor sem egy csónak ringatózásához hasonló.
Leengedve nyilván pattogósabb, mikor szinte alig van benne levegő. Illetve ha fel van fúja betonkeményre, akkor sem egy csónak ringatózásához hasonló.
Az én tapasztalatom az, hogy valóban "siklósabb", normál aszfalton normál hibákkal (nem a magyar verzióra gondolok ) Viszont vannak utak, ahol kifejezetten zavaró a lágyság keltette hullámzás, ezért szokták keményíteni a gátlókat. Ettől normál aszfalton kicsit spirálrugósabb lesz, földúton meg kevésbé imbolygó. De ez csak egyéni vélemény, én most tartok ott, hogy keményíteni fogom úgy 20-30%-al.
Mármint a gombához?
Az emelés/ültetésen kívül nem lesz lágyabb/kellemesebb a futómü a légrugóknak köszönhetően?
Mindenütt azt olvasom, hogy legszarabb a laprugó, utána jön a torziós, majd a tekercsrugó és legkirályabb a légrugó, mert azzal siklik az autó
Mindenütt azt olvasom, hogy legszarabb a laprugó, utána jön a torziós, majd a tekercsrugó és legkirályabb a légrugó, mert azzal siklik az autó
Devil77
#51834
2014. december 29. 23:46
Sziasztok!Elektromos bekötési rajz kellene a nyomásszabályzóhoz úgy hogy közben kézi kapcsolás is be van téve!Köszönettel!
Jöhetnél hozzánk is. Van már vagy 15 centi, de még nem tudtam magam rávenni a hólapátolásra.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!