Cold Air Intake

Témakör: Tuning
aktuális téma
Cold Air Intake

Ki mit tud erről a témáról?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
23 24 25 26 27 28 29 30
PN
#50
2010. július 06. 20:03
hát ahhoz én sem.... ...de amelyik frankón a lökösben van vagy a hűtőrács mögött az tényleg pöpec......holnap reggel nálam lesz végre a fényképőzőm hogy tudjak lőni pár képet az enyémről.
tomi980
#48
2010. július 06. 20:01

ahoz inkább nem datam volna az arcomat
PN
#47
2010. július 06. 20:00
van amelyik elég szarul néz ki.... ...de biztosan működik.
PN
#46
2010. július 06. 19:48
nem a legszebb.....
PN
#45
2010. július 06. 19:37
ismét pár házi kialakítás
PN
#44
2010. július 06. 12:09
Vannak érdekes megoldások, néha mosolyogtató alapanyagokból de az elsődleges szempont a funkció...
PN
#43
2010. július 06. 12:05
PN
#42
2010. július 06. 09:01
"karbon házas megoldás"....
PN
#41
2010. július 06. 09:00
ezeknél a megoldásoknál a direktszűrő hidegebbet szív ugyan, de ez még korántsem egyenlő azzal mintha a menetszél is "befújna" és pici nyomást adna.
PN
#40
2010. július 06. 08:59
jah...csak az acső nem mindig ér el olyan helyre ahonna hideget tud szívni....ezért van aki külön rész leválaszt neki hogy picit hidegebbet szívjon.
Pirosarany
#38
2010. július 06. 08:38
uh tényleg....mekkora behuzás ez a tömítés
Nigger83
#37
2010. július 06. 08:29
némileg össze zavarlak most egy kicsit: ez sok autónál egy hűtővízzel fűtött alkatrész
Pirosarany
#34
2010. július 06. 08:07
Lehet hogy egy picit most elkanyarodok a témától,de szerintem mindenkép jótékony hatásu a cold air intake mellé egy olyan szívosor tömítés ami hőszigetelő hatásu és nem engedi felmelegedni a szívosort.....
szívósortömítések vastag '*Phenolic' tömítések, melyek egy hőkorlátot képeznek a szívósor és a motorblokk között, megakadályozva, hogy a motor magas hőmérsékletét átadja a szívósorra, így a beszívott levegő alacsonyabb hőmérsékleten jut el a motorba, ezzel teljesítménynövekedést érünk el hasonlóképpen, mint a turbómotoroknál a töltőlevegő-hűtő, azzal a különbséggel, hogy ezen tömítések jótékony hatásait a szívómotorok is élvezhetik.

Előnyei:

a szívósornak csökken a hőmérséklete, ezáltal nő a teljesítmény
láthatatlan beavatkozás, a motor teljesen gyári marad kinézetre
jobb fogyasztás
a gyári tömítés helyére illeszkedik
újra felhasználható
nincs mellékhatása



*Phenolic : egy kemény és sűrű anyag, ami papír vagy üveg felmelegítésével, összepréselésével és szintetikus gyanta impregnálásával jön létre. Ezeket a laminált rétegeket ismét összepréselve és felmelegítve a kémiai reakció (polimerizáció) során egy nyomásálló, hőkorlátozó ipari műanyag jön létre.

Csubesz2
#33
2010. július 06. 07:28
ez tuti......azért is kérdeztem rá hogy itt nem e arról van szó amit a simota és a bmc is kínál......és itt nem a direkt vagy a betét szűrő használatára gondoltam
Csubesz2
#32
2010. július 06. 07:26
na ja az tuti,bár asszem ezeket is úgy hirdetik hogy hideget kell szívjanak ezért van hozzá az a cső
PN
#31
2010. július 06. 07:24
Egyébként egy direktszűrőt is el lehet helyezni a motortéren belül oda ahol elvileg hidegebb van, vagy leválasztani a motortértől neki egy sarkot pl....számtalan megoldás létezik erre. Amúgy a fórum címe alapján a hideg levegő bevezetés a lényeg és nem az hogy gyári szűrő vagy direkt vagy betét...stb
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
23 24 25 26 27 28 29 30
Összesen 590 találat 30 oldalon