Cold Air Intake
aktuális téma

Ki mit tud erről a témáról?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Minden Ram Air egyben Cold Air Intake....de nem minden Cold Air Intake számít Ram Air-nek........ 
"Cold Air Intake" = hideg levegő bevezetés
"Ram Air" = hideg levegő bevezetés a menetszelet maximálisan kihasználva ls "torlódott" hideg levegőt létrehozni a szívósor előtt.
Nem könnyű különválasztani de érezni hogy kb mire gondolok.


"Cold Air Intake" = hideg levegő bevezetés
"Ram Air" = hideg levegő bevezetés a menetszelet maximálisan kihasználva ls "torlódott" hideg levegőt létrehozni a szívósor előtt.
Nem könnyű különválasztani de érezni hogy kb mire gondolok.

max ha tartozik hozzá valami ram-air is. :D
amugy nekem se írt!
hát az annak számít nem?:D
Ilyen alapon a vágott kasznielem az autómon CAI :)
nem, nem írt.. :)
nem, nem írt.. :)
vagy ha hideg levegőt tudsz bevezetni :D
végig olvastam a hozzászólásodat lehet végig siklottam rajta:D de ám ja a gyáritól szinte minden jobb bár nekem a gyári egész jól lett kialakítva amit már siekresen ki is iktattam tul sok volt benne a kanyar és sima falu műanyag cső volt végig! hatalmas kocsi alján teljes egészében szélesedő összeterelő nyilással
Igazából mi számít CAI-nek? :D
a fémcső? vagy ha levezeted?
definiálhatod.. :)
a fémcső? vagy ha levezeted?
definiálhatod.. :)
szerencsés alkalmazás esetén nem repül be rajta egy kavics sem:D
valóban egy sima falú és hőszigetelő cső a leghatásosabb az ilyen rendszerhez...de erről is kb írtam.....és a lehető legkevesebb törésről stb.
Mondok példát: 100% ra vegyünk egy krómos és sima belsőfalú csöves rendszer kevés "kanyarral"....egy szigetelt gégecső szintén kevés kanyarral már csak pl 75%....de a gyári meleglevegőt szívó gyári beállíts meg legyen pl 33%.....szóval agyárihoz képest már az olcsó gégecső is javulás, pl ha nincs pénzed profibb cuccokra. (itt tartok én is)




Mondok példát: 100% ra vegyünk egy krómos és sima belsőfalú csöves rendszer kevés "kanyarral"....egy szigetelt gégecső szintén kevés kanyarral már csak pl 75%....de a gyári meleglevegőt szívó gyári beállíts meg legyen pl 33%.....szóval agyárihoz képest már az olcsó gégecső is javulás, pl ha nincs pénzed profibb cuccokra. (itt tartok én is)





jo, csak ha besziv egy madarat az nem olyan egészséges



Amúgy ebben az esetben a több "kosz" lehetséges bejutása másodlagos, mert vagy gyári szűrő (pl nekem), vagy a direktszűrő úgyis teszi a dolgát és maximum hamarabb kell cserélni, vagy többet mosni.... nabumm. 







olvasgattam a hozzá szólásodat viszont találtam benne egy nagy hibát az pedig a flexibilis cső! Kérem ne írj ilyeneket mert az csak rossz hatással van a levegőre!!Elakad benne lelassul, stb... Ha egy kicsit is foglalkozunk a témával akkor nem az autószerelői tudásra kell visszavezetni ezeket a dolgokat, hanem amit fizikából tanultunk illetve azon kevesek közé tartozó emberek tudását kell ebben a témában igénybe venni akik pneumatikát tanultak! Szerény személyem ilyen ( nem nagyzolásként írtam ) Az air cold intake egy csodálatos találmány még anno szívó autós koromban én is kifejlesztettem a lehető legjobbat az autómra! Viszont a lehető legkárosabb is volt a motoromra, égéstéren jó volt de belement szinte minden trugyi, szóval szakadó esőben nem is használtam miatta a kocsit de párás időben viszont nagyon jó ugye a viz befecsi amit bánki ottó talált fel, és ennek következtében többlet erőnk is van, de ne kanyarodjunk el a témától!
Egy igazi és gáznemüleg is helyes Air intake készítése a cső falán dől el!a belső cső fal a helyes és akadálymentes légáramlásnak teljesen sík csőfal kell hogy 100% ig fel tudjuk használni a torló levegő, valamint minnél kevesebb hajlat(derékszög teljes elkerülése) enyhe fokú hajlatok bevezetése amik kevésbé térítik el a hideg levegőt a karbitól illetve a szívósortól!
Ugye hideg levegőnek jótékony hatásai vannak!Ezt teljes mértékig mindenki alátámassza mert megcáfolni lehetetlen több oxigén bla bla bla! Viszont amire ki akarok lyukadni lehető legkisebb cső méretett használjuk fel a linkelt képek nagyon ötletesek és tényleg csodásak viszont nem a legjobbak! minnél hosszabb egy szívósor annál erőtlenebb lesz és nyomatékot is veszít!
Általában amit linkeltem képet azt tartom a lehető legjobb megoldásnak egy enyhe fokú motorháztető módosítással de ez sem a legjobb!! viszont ebben igazad van ez turbós máshogy viselkedik!
Szívó autóban valami olyasmit tudok elképzelni hogy a szívósortól közvetlen vékony falú cső teljesen sima belső fallal nem flexibilis cső egyenesen egy kis Airboxba menne bele amiben benne van egy kis szűrő és ez pedig szépen a motorháztető felől kapja a hideg levegőt menet közben, így elmagyarázva elég nehéz meg ugye ezt autóhoz kell tervezni de lehető leghatásosabb!!
Egy igazi és gáznemüleg is helyes Air intake készítése a cső falán dől el!a belső cső fal a helyes és akadálymentes légáramlásnak teljesen sík csőfal kell hogy 100% ig fel tudjuk használni a torló levegő, valamint minnél kevesebb hajlat(derékszög teljes elkerülése) enyhe fokú hajlatok bevezetése amik kevésbé térítik el a hideg levegőt a karbitól illetve a szívósortól!
Ugye hideg levegőnek jótékony hatásai vannak!Ezt teljes mértékig mindenki alátámassza mert megcáfolni lehetetlen több oxigén bla bla bla! Viszont amire ki akarok lyukadni lehető legkisebb cső méretett használjuk fel a linkelt képek nagyon ötletesek és tényleg csodásak viszont nem a legjobbak! minnél hosszabb egy szívósor annál erőtlenebb lesz és nyomatékot is veszít!
Általában amit linkeltem képet azt tartom a lehető legjobb megoldásnak egy enyhe fokú motorháztető módosítással de ez sem a legjobb!! viszont ebben igazad van ez turbós máshogy viselkedik!
Szívó autóban valami olyasmit tudok elképzelni hogy a szívósortól közvetlen vékony falú cső teljesen sima belső fallal nem flexibilis cső egyenesen egy kis Airboxba menne bele amiben benne van egy kis szűrő és ez pedig szépen a motorháztető felől kapja a hideg levegőt menet közben, így elmagyarázva elég nehéz meg ugye ezt autóhoz kell tervezni de lehető leghatásosabb!!
jah...kötetlenül beszélgetünk a témáról....jó ez tájékozódni annak akit érdekel, akinek pedig van már valami "redszere" az tehetne fel képeket és pl megoszthatna tapasztalatokat is. 

ez igaz
a témát körbe járod minden oldalrol és tekintetve






Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!