Cold Air Intake

Témakör: Tuning
aktuális téma
Cold Air Intake

Ki mit tud erről a témáról?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
PN
#89
2010. július 06. 22:09
Minden Ram Air egyben Cold Air Intake....de nem minden Cold Air Intake számít Ram Air-nek........

"Cold Air Intake" = hideg levegő bevezetés

"Ram Air" = hideg levegő bevezetés a menetszelet maximálisan kihasználva ls "torlódott" hideg levegőt létrehozni a szívósor előtt.

Nem könnyű különválasztani de érezni hogy kb mire gondolok.
Blindmouse
#87
2010. július 06. 22:04
max ha tartozik hozzá valami ram-air is. :D
Szepike
#86
2010. július 06. 21:52
ez is egy elég jó megoldás szerintem
Szepike
#85
2010. július 06. 21:50
Szepike
#84
2010. július 06. 21:43
Blindmouse
#83
2010. július 06. 21:44
Ilyen alapon a vágott kasznielem az autómon CAI :)

nem, nem írt.. :)
Szepike
#80
2010. július 06. 21:38
vagy ha hideg levegőt tudsz bevezetni :D
Szepike
#79
2010. július 06. 21:37
végig olvastam a hozzászólásodat lehet végig siklottam rajta:D de ám ja a gyáritól szinte minden jobb bár nekem a gyári egész jól lett kialakítva amit már siekresen ki is iktattam tul sok volt benne a kanyar és sima falu műanyag cső volt végig! hatalmas kocsi alján teljes egészében szélesedő összeterelő nyilással
Blindmouse
#78
2010. július 06. 21:35
Igazából mi számít CAI-nek? :D

a fémcső? vagy ha levezeted?

definiálhatod.. :)
Szepike
#77
2010. július 06. 21:35
szerencsés alkalmazás esetén nem repül be rajta egy kavics sem:D
PN
#76
2010. július 06. 21:40
valóban egy sima falú és hőszigetelő cső a leghatásosabb az ilyen rendszerhez...de erről is kb írtam.....és a lehető legkevesebb törésről stb.
Mondok példát: 100% ra vegyünk egy krómos és sima belsőfalú csöves rendszer kevés "kanyarral"....egy szigetelt gégecső szintén kevés kanyarral már csak pl 75%....de a gyári meleglevegőt szívó gyári beállíts meg legyen pl 33%.....szóval agyárihoz képest már az olcsó gégecső is javulás, pl ha nincs pénzed profibb cuccokra. (itt tartok én is)
tomi980
#75
2010. július 06. 21:38
jo, csak ha besziv egy madarat az nem olyan egészséges
PN
#74
2010. július 06. 21:30
Amúgy ebben az esetben a több "kosz" lehetséges bejutása másodlagos, mert vagy gyári szűrő (pl nekem), vagy a direktszűrő úgyis teszi a dolgát és maximum hamarabb kell cserélni, vagy többet mosni.... nabumm.
Szepike
#73
2010. július 06. 21:29
olvasgattam a hozzá szólásodat viszont találtam benne egy nagy hibát az pedig a flexibilis cső! Kérem ne írj ilyeneket mert az csak rossz hatással van a levegőre!!Elakad benne lelassul, stb... Ha egy kicsit is foglalkozunk a témával akkor nem az autószerelői tudásra kell visszavezetni ezeket a dolgokat, hanem amit fizikából tanultunk illetve azon kevesek közé tartozó emberek tudását kell ebben a témában igénybe venni akik pneumatikát tanultak! Szerény személyem ilyen ( nem nagyzolásként írtam ) Az air cold intake egy csodálatos találmány még anno szívó autós koromban én is kifejlesztettem a lehető legjobbat az autómra! Viszont a lehető legkárosabb is volt a motoromra, égéstéren jó volt de belement szinte minden trugyi, szóval szakadó esőben nem is használtam miatta a kocsit de párás időben viszont nagyon jó ugye a viz befecsi amit bánki ottó talált fel, és ennek következtében többlet erőnk is van, de ne kanyarodjunk el a témától!

Egy igazi és gáznemüleg is helyes Air intake készítése a cső falán dől el!a belső cső fal a helyes és akadálymentes légáramlásnak teljesen sík csőfal kell hogy 100% ig fel tudjuk használni a torló levegő, valamint minnél kevesebb hajlat(derékszög teljes elkerülése) enyhe fokú hajlatok bevezetése amik kevésbé térítik el a hideg levegőt a karbitól illetve a szívósortól!

Ugye hideg levegőnek jótékony hatásai vannak!Ezt teljes mértékig mindenki alátámassza mert megcáfolni lehetetlen több oxigén bla bla bla! Viszont amire ki akarok lyukadni lehető legkisebb cső méretett használjuk fel a linkelt képek nagyon ötletesek és tényleg csodásak viszont nem a legjobbak! minnél hosszabb egy szívósor annál erőtlenebb lesz és nyomatékot is veszít!

Általában amit linkeltem képet azt tartom a lehető legjobb megoldásnak egy enyhe fokú motorháztető módosítással de ez sem a legjobb!! viszont ebben igazad van ez turbós máshogy viselkedik!

Szívó autóban valami olyasmit tudok elképzelni hogy a szívósortól közvetlen vékony falú cső teljesen sima belső fallal nem flexibilis cső egyenesen egy kis Airboxba menne bele amiben benne van egy kis szűrő és ez pedig szépen a motorháztető felől kapja a hideg levegőt menet közben, így elmagyarázva elég nehéz meg ugye ezt autóhoz kell tervezni de lehető leghatásosabb!!
PN
#72
2010. július 06. 21:28
jah...kötetlenül beszélgetünk a témáról....jó ez tájékozódni annak akit érdekel, akinek pedig van már valami "redszere" az tehetne fel képeket és pl megoszthatna tapasztalatokat is.
tomi980
#71
2010. július 06. 21:25
ez igaz a témát körbe járod minden oldalrol és tekintetve
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Összesen 590 találat 30 oldalon