DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Ferikeee
#3340
2010. szeptember 01. 15:59
Vw 1.9 td aaz...... 75 LE
Ezt hogyan lehetne megbűvölni? (Hogy bírja is hosszabb ideig)
Baldone
#3338
2010. szeptember 01. 15:54
hát az opel dízelt nem igazán lehet szerintem húzni, nem a legjobb konsturkció, viszont az Isuzu Dízel elég jó kis moci alapból 82 Le apróbb módóstások és bitang jó gépet lehet belőle faragni!de ez csak az én véleményem, indexforumon is van dízel tuning topik, ott is kérdezz rá, ott is vannak jó szakik!
Gáspár
#3337
2010. szeptember 01. 15:50
aham értem....igazság szerint itt nem csak a turbósításról van szó, hanem egy húzott (na persze nem egy 200lovas) dízelt szeretnék csak nem nagyon értek hozzá annyira, ezért még csak nagyon egy elképzelés és okosodás a téma
Baldone
#3336
2010. szeptember 01. 15:46
viszont utánna egy korrekt autód lesz, ah neki állsz turbósítani nem biztos hogy olcsobban jössz ki, főleg ha valami nem passzol és satu a motornak!
Gáspár
#3335
2010. szeptember 01. 15:44
szóval ez is olyan dolog, hogy drágább a hús mint a leves
Baldone
#3334
2010. szeptember 01. 15:42
mivel a teljesítmény változik ezért átépítési engedély kell hozzá utánna kpm-es műszaki új forgalmi és tőrzskönyv. a lényeg hogy papírozható motor legyen, de az illetékes kpm állomáson érdeklődj mert lehetnek eltérések!
Gáspár
#3333
2010. szeptember 01. 15:35
aham igaz...erre gondoltam én is, csak a kérdés az, hogy valyon egy isuzut bele tudok papírozni mint típusazonost? mert ugyebár gyártva volt vele, de most a típusazonos ugyanazt a motort jelenti, vagy a típusba rakott összes mocit?
Baldone
#3332
2010. szeptember 01. 15:32
Üdv, szerintem egy motorcserével jobban járnál, abból is csak az Isuzu dízelt ajánlom! Egyszerübb mint szétbontani az egész motort, és megint össze rakni!
Gáspár
#3331
2010. szeptember 01. 15:27
hello mindenki!

egy érdekes kérdésem lenne egy hozzáértőhöz:

van egy 92-es A vectrám, amibe egy elég szerény 1.7-es szívó dízel motor van. A kérdés az lenne, hogy ebből hogy lehet turbóst variáélni? pontosabban milyen dugókat kéne bele rakni meg miket mire kellene átépíteni?
Mil
#3330
2010. augusztus 30. 15:49
Gaben!
#3329
2010. augusztus 30. 15:39
Sziasztok!

1y vagy AAZ veztengelyt keresek! Ha valaki bír ilyennel, írjon az oldalamra. Üdv!
RÁki
#3328
2010. augusztus 28. 17:44
260 lóerőt elég nehéz egy chippel és egy turbóval csinálni.
:-)

Amúgy a 150-es pd és a 130-as pd csúcsai azonosak. És egyik sem elég 260 lóhoz. 220-230 lóhoz nagyon neccesen elég a gyári csúcs.
pug01
#3327
2010. augusztus 28. 15:01
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy renalut 21 adagoloja felmenne peugeot 405 td gyár adagolo helyére?
phalanx
#3326
2010. augusztus 26. 12:38
phalanx
#3325
2010. augusztus 26. 12:31
Sziasztok!
1.9 TD (AAZ) Golfnál hogyan lehet megnövelni a turbónyomást? gondolom az adagolót is hozzá kell állítani, valaki leírná ennek a menetét? esetleg kép vagy videó formájában is jó
glfIII
#3324
2010. augusztus 24. 00:52
Ja értem
150 esnél turbocsere,meg chip,az kéne tuti,130nál sztem csucs is.
de lehet még más is kéne oda...
bomi00
#3323
2010. augusztus 24. 00:50
glfIII
#3322
2010. augusztus 24. 00:46
bomi00
#3321
2010. augusztus 24. 00:02
heló az lenne a kérdésem hogy 2db vw golfot szeretnék feltuningolni az ismerősömmel.
Nekem egy vw golf 4 gti 1.9pd tdi 150Le motorral
ismerősömnek meg egy golf 3 1.9pd tdi 130le motorral
és kb 260Le 500Nm szeretnénk átalakítani
miket kell benne cserélni??
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 3620 találat 181 oldalon