DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Baldone
#3420
2010. szeptember 20. 11:22
firewall
#3419
2010. szeptember 19. 16:56
a 3.1es hullámos tárcsa nem jó kamrásba. A tdi-ben levő hullámos tárcsák mindegyik asszimetrikusak, ha megnézed az emelés után a lejtés a tárcsán nem azonos. td-re a változó geos turbó megint nem jó. a kamrás sokkal nagyobb szemcsékre porlaszt mint a direkt dizel ez miatt a kipugázban a korom darabok is sokkal nagyobbak lesznek mint a direktben. Ez miatt van az, hogy sokaknál főleg akik még fel is tekerik a turbót, hogy füstöljön mert attól megy az autó na azoknál mind letapad a geo lapát...
Dzsinn
#3418
2010. szeptember 19. 14:33
Gyárilag 10-es elemes az adagolója, hm?
Állítólag ez az arany középút: GTB 1749vb, Race cs., 11x3.1, 60-as kipu és coolerezés, kevlár kupplung, Kollár vagy Krézi.
Dzsinn
#3417
2010. szeptember 19. 14:28
502? racing-bazar. Vagy index-dízel tuning fórum.
quattroS8
#3416
2010. szeptember 18. 18:39
sziasztok! 2.5 TDI V6 AFB motorkód. kellene nekem 6db új porlasztócsúcs! kinél érdeklődjek? milyen márkát javasoltok? stb...
előre is köszi!
LaciToledo
#3415
2010. szeptember 16. 14:25
Szeva!!!
Én azt a gyári coolert mindenképpen lecserélném.... egy az hogy elég szar helyre is rakták, kettő elég kicsi....
Szerintem!!!
Baldone
#3414
2010. szeptember 16. 14:16
vélemény erről az összeállításról az én motoromhoz:Golf3 TDI gyári coolere,10-es elemű adagoló, rendberakott porlasztók, Turbónyomás 1 bar.... nem nagy tuning de azért hozna pár lóerőt nem? és a motor sincs szétfaragva hozzá
thomas206g
#3413
2010. szeptember 08. 18:54
MC555 nevű usernek gyári chippes 1.4HDi van,keresd meg. Elég korrekt gép,tovább nem is kell húzni. Vagyis nem érdemes.
firewall
#3412
2010. szeptember 06. 12:10
Nagyon sokat kell alakítani egy adagolón, hogy müködjön tdi-n Nagyrész custom adagolók. Ha most ti csak annyit csináltatok, hogy mechanikus fej került rá akkor az onnantól biztos nem müködik, vagy nem jól.

Megfelelő adagolós aki tudja mit csinál azzal kezdj el beszélgetni, hogy mit lehetne csinálni esetleg az adagolóidból mit lehetne felhasználni.
recska
#3410
2010. szeptember 06. 09:14
Van itt a Cs-n több húzott 1.4HDI is. Keresd meg őket, biztos adnak információt, tanácsot!!!
Mici
#3409
2010. szeptember 06. 08:53
davidsz
#3408
2010. szeptember 06. 08:48
Tekergetéssel nem mész semmire, csak elrontod.
Szoftveresen lehet húzni, de nem érdemes.
Gyeti
#3407
2010. szeptember 06. 08:24
Sziasztok senki nem tud nekem segíteni abban hogy egy peugeot 1.4Hdi nek a gyári turbóját hogyan lehetne állítani vagy valamit kezdeni vele hogy jobb legyen,egyébb okos ötleteket is elfogadok!?:)
Steil
#3406
2010. szeptember 06. 08:16
Hogy érted hogy már TDI-re sem jo?
davidsz
#3405
2010. szeptember 06. 08:12
Nem csak a labda hiányzik, de a turbót tartó merevítő is. A csonkon lóg a turbó, amíg el nem töri.
recska
#3404
2010. szeptember 06. 07:49
áááá, ez kókány...

Látni kéne, mit tölt igy, mielőtt szétfujod a motort!
Baldone
#3403
2010. szeptember 06. 06:31
Baldone
#3402
2010. szeptember 06. 06:25
és akkor ezen nincs az a nyomáskapcsoló labda?
firewall
#3401
2010. szeptember 05. 15:53
1.6-ot és 1.9-et is két-két féle turbóval szereltek 1.6 volt k24 és t3 turbóval 1.9 k14 és t2 turbóval. Neked a garrett turbós van. Ennyi a történet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 3620 találat 181 oldalon