DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
vaszi87
#3280
2010. augusztus 13. 09:08
hali style87 barátomnak gecire birtam.... k24 volt rajta rendre 1,6 ot töltött csinált adagoloval kb 1 évig űzte igy baja nem volt csak totálkárra tört az autója...
Baldone
#3279
2010. augusztus 13. 08:58
hol találom a turbó nyomás szabályzóját?
Baldone
#3278
2010. augusztus 13. 08:57
ha akarok turbo nyomás mérőt bekötni ahhoz honnan tudok vákumot lekötni?
PerecG3
#3276
2010. augusztus 13. 08:48
AAZ-n a hengerfejnek kell rendbelenni, hogy elbírja a dolgot. De hosszútávra nemfaragnám
recska
#3275
2010. augusztus 13. 08:45
ez jó kérdés...

Nekem ezt az 1.7TD-re mondta mindenki... Aztán gyári teljesitményt 50%-al röhögve túlléptem...
Baldone
#3274
2010. augusztus 13. 08:42
annyim nem lesz az életben sem! lejjebb olvastam hogy ezek az AAZ motorok nem nagyon bírják a tuningot, ez mennyire igaz?igaz most is szépen húz, de egy picit több erő nem lenne rossz!
PerecG3
#3272
2010. augusztus 13. 08:39
recska
#3271
2010. augusztus 13. 08:25
Nincs... Parasztvakitás...

Lefújó benzinesbe... Ott van, amibe beleütközik a turbó által töltött levegő...

Ja, még 1 esetben van értelme a lefújónak dizel autón. 3 bar környéki nyomásnál...
Baldone
#3270
2010. augusztus 13. 08:22
ŐŐŐ van értelme turbódízel autóba lefuvó szelepet rakni? Vagy csak paraszt vakítás az egész?
Baldone
#3269
2010. augusztus 13. 06:31
halihó! nemtudod véletelnül az 1.9 TD AAZ motornak mekkor a gyári turbó nyomása?
firewall
#3267
2010. augusztus 13. 06:19
a td és a te d-d is kamrás dízel teljesen más csúccsal rendelkezik mint amit te 502-nek vagy 520-nak látsz, mert azok meg már direkt dizelhez vannak.
firewall
#3266
2010. augusztus 13. 06:18
állítsd be az előtöltését a motornak és el fog indulni;) valszeg olyan 0.85-nek kell lennie, de ez egy nagy átlag nincs nálam a laptopom, hogy ezt meg tudjam neked mondani, hogy mennyi az annyi. Ha beállítottad el fog indulni. 1 ha olyat is csinál mintha hátra indulna el a motor és megakad akkor túl nagy ha meg túl kicsi akkor pörgeted mint az állat és semmi nem történik ha már elindul de fehér a füst ami kijön belőle akkor jó.

A másik lehetőség, hogy nincs lelégtelenítve a gázolajrendszer.
2.8VR6
#3265
2010. augusztus 13. 03:17
Változni ? Igen !
Simán átfújja a dugattyúkat, mivel teljesen más a porlasztási szög !
vwricsi
#3264
2010. augusztus 13. 00:32
Na az nem ilyen egyszeru koma !!!!!
sityuka
#3263
2010. augusztus 12. 23:56
én is kérdeznék. golf 3 1.9 td-be ugyan az a porlasztó van mint az én szivó diesel 1.8 fordomban. nah a kérdés az az hogy ha veszek porlasztó csucsokat pl 502-eset amit általába golfba szoktak rakni, fog e valamit változni az én autom vele???és hogy miben?indittás, lóerö, füstölés. stb.. köszi elöre is!!!
Soldier86
#3262
2010. augusztus 12. 23:46
hat mind1...elmegyek aludni, mert reggel kelnem kell...ha esetleg barkinke akad este otlete, megkoszonom...vagy reggel, nalatok ugy is egy oraval korabban lesz
Soldier86
#3261
2010. augusztus 12. 23:39
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 3620 találat 181 oldalon