DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
vwricsi
#3260
2010. augusztus 12. 23:24
Soldier86
#3259
2010. augusztus 12. 23:25
figy..nem az a gond hogy nem értek hozzá...igazából megakadtam...nincs műszer, hogy az adagolót kiszerelve vizsgáljam..annyit tudok, hogy előtte működött..aki szétszerelte az autót és összerekta, valószinüleg elba...tt valamit..meg kell találnom hogy mit. Én biztoos vagyok benne hogy nem a vezérléssel van a gond. csak 3órája azon gondolkozom, hogy mivel ...gondoltam, hátha van itt valaki aki tapasztalt hasonlót...és tud tippet adni
corsicalet
#3258
2010. augusztus 12. 23:13
kisDög
#3257
2010. augusztus 12. 23:12
már majdnem ajánlottam neked egy diesel specialistát, de látom angliából kicsit hosszú lenne az út
Soldier86
#3256
2010. augusztus 12. 23:18
de nem tudom...elég bonyolult a történet
kisDög
#3255
2010. augusztus 12. 23:10
nekem eltolt vezérlésem van és nekem sem füstöl, viszont az átka h 1200 as alapjárat
nem volna szabad hidegindítóval beindulnia, ott vmi nem kerek a vezérlésnél a levett szívó cső, meg okozhat nagyobb alapjáratot (plusz 50-100RPM), de más galibát nem igen kéne
Soldier86
#3254
2010. augusztus 12. 23:06
ezzel a hengerfejtömítéssel bogarat ültettél a fülembe...a többi ok, a felsoroltak közül...nem én raktam össze...sajna nem tudom, de utánajárok...
Soldier86
#3253
2010. augusztus 12. 23:05
a vezérlés célszerszámmal, gyári adatok szerint minden jelen lett összerakva...egyébként én is erre gondoltam, de tuti nem az...és mikor beindul hideginditóval, és felpörgeted, nem füstöl, szépen jár...nem vezérlés..szerintem...meg leellenőriztem ma kb 5ször...és nem is lett az adagoló sem elba..va 180 fokkal
kisDög
#3252
2010. augusztus 12. 23:04
vagy még kérdés, hogy a szíj elszakadtával, nem e lett még más kár-e vizpumpa, hidrotőkék, szelepek, egyéb dolgok lettek cserélve? vagy még, hogy ahengerfejtömkítés nem-e vastagabb mint ami volt... mert ahoz eltolt vezérlés kell
kisDög
#3251
2010. augusztus 12. 23:01
baromi egyszerű, szarul lett összerakva a vezérlés, akkor vannak ilyen gondok amiket felsoroltál, érdemes lehet lebontani, és ujra rakni vmi igen is hozzáértő diesel szakinak, nem szabad univerzális szerelőnek csinálni, a diesel autó szerelés külön műfaj
Soldier86
#3250
2010. augusztus 12. 22:49
Soldier86
#3249
2010. augusztus 12. 22:25
ugye a befecskendezett gázolaj mennyiségével van a gond...de hát azt az ecu szabályozza..gondoltam olyasmire, hogy fordulatszám jel, vagy ilyesmi hiányzik neki, de lenne akkor legalabb hibakod benne.
Soldier86
#3248
2010. augusztus 12. 22:22
Sziasztok.Lenne egy problémám,segítséget várok bárkitől akinek van ötlete...Adott egy Land Rover freelander 2000TD Bosch EDC adagolóval...Az autóban elszakadt a vezérműszíj...Komplett hengerfej csere után porlasztók maradtak a régiek...stb..az autó nem indul.Minden jelen van, namost...hideginditóval beindul az autó, alapjárat nincs, de gázadásra kipörög szépen...tudni kell hogy nincs összerakva a szivócső még, hátha esetleg ez befolyásolhat valamit...Tehát alapjárat nincs...nem indul, de ha beinditom hideginditóval, szépen kipörög...Nincs hibakód benne.
firewall
#3247
2010. augusztus 01. 21:34
ha egy darabból lehajtatod az életben nem szopod fel a helyére... erre készülj fel. ha nem hajtják jól és hullámos lesz a belső íve már szar lesz az egész maradjunk a hegesztésnél... még co-val is meg lehet csinálni, de ha valaki villannyal jól tud hegeszteni azzal is. egy kezemet a seggembe dugom megcsinálom egy nap alatt.
somgaga
#3246
2010. augusztus 01. 19:46
a szilikon már meg van
hálistennek fillérért vettem (3000Ft)
Nem egyszerű a gépem csövezése. Nagyon zsúfolt.
Viszont most beszéltem egy céggel ők lehajlítják egybe a csővet. Annyi hogy henco csőből én meghajtom ők meg lemásolják. Ahol esetleg nem illeszkedik ott elvágom és szilikonnal tudom korrigálni. Így megoldható lesz a dolog.
recska
#3245
2010. augusztus 01. 07:29
igen, müanyagot ne...

nem drága a fém, és ha veszel szilikoncsövet, akkor heggeszteni sem kell. A lényeg, hogy szövetest vegyél...
Én is a télen fogom felintercoolerezni a vasat.

Sima vékonyfalú kipukkancső is jó...
firewall
#3244
2010. augusztus 01. 04:48
müanyagot ne használj azzal szopni fogsz. vedd le a lökhárítót találd ki hol lesz a cooler gondold át hogy lehetne a legegyszerübben megcsinálni a csővezést számold össze hány méter cső kell számold össze hány 90°-os ív kell, ha ez megvan vagy sima vékonyfalu csőből vagy savállóból fillérekért meg lehet csinálni. szilikon cső lehet a turbó és az ic irányába menő cső között az ic ki és bemeneténél és a szívócsonkra csatlakozásnál. hegesztéssel kell megoldani ez a legegyszerübb ha magadnak megtudod csinálni akkor anyag árban se drága a dolog. csináltam néhányat, és folyamatosan járok csőveket vásárolni, szal elérhető dolog.
somgaga
#3243
2010. július 31. 17:38
nekem cooler nélküli a gép aztán azért kérdeztem , hogy milyen anyagokat tudnék felhasználni a csövezéshez.
Igazából a turbóról ami lejön cső és megy egyenesen a motorba műanyag gyárilag. így nem hiszem hogy olyan nagy hő lenne ott meg az öntvényhez ha hozzáérek állja a kezem,
(találtam uszadatechnikához való könyököket fillérekért és aránylag jó hőállósággal) azon gondolkoztam hogy azzal lehet hogy jó lenne az íveket megoldani + ugye szilikon cső az egyenes részek meg persze fém cső

fordfocuss
#3242
2010. július 30. 12:20
jettacl
#3241
2010. július 30. 12:17
Szevwasztok. Keresnék Elektromos adagolóhoz
HDK248-as fedelet. Minden megoldás érdekel.
Köszi.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Összesen 3620 találat 181 oldalon