DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
recska
#3240
2010. július 29. 16:08
áááá, ez nagyon sokmindentől függ.... Ezt saccolni sem lehet...
Rakj be egy mérőt elő és utánna, akkor kiderül mekkora a hatásfoka az intercoolernek!
somgaga
#3239
2010. július 29. 16:11
sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban , hogy megközelítőleg hány fokos levegő megy az intercoolerbe?
Andrew13
#3238
2010. július 05. 17:57
Attól függ miből van a motor, ha pl 1-es toledóbol akkor azt egy az egybe berakhatod a golfba (mármint a biztosíték táblát). A de egyébként igen jól jön egy újabb bizti tábla.
danesz89
#3237
2010. július 05. 17:48
halli.Van egy opel astra f td GM 94-es es tudom nem a legjobb de lehet valamit tenni hogy egy kicsit jobban menjen illetve hogy hosszabbak legyenek a sebességek milyen astra váltó jó rá.
Carlos651
#3236
2010. július 05. 17:38
1.9 tdi (110le) afn-re szerintetek melyik az előnyösebb?(502,chip van eddig benne, kat., egr kuka)... gt20 , gtb 22 vagy gtb17?
fixer
#3235
2010. július 04. 10:00
Üdv mindenki,mivel it biztos van 1-2 ember aki jobban ért hozzá mint én ezért it teszem fel kérdésem, Golf 2-be szeretnék 1.9TDi motort belerakni, én 1Z-s motorkódúra gondoltam mivel többen is mondták abban kevesebb az elektronika,viszont mivel 87 es az autó ezért be kéne szereznem egy 89 utáni biztitáblát az már kompatibilisabb lenne a motorral ez tényleg igy van?
Jinxy
#3234
2010. július 04. 08:53
nekem jó lenne egy 6.fokozat
hogy lehetne az enyémet kicsit megpiszkálni?
Hans
#3233
2010. július 04. 08:34
TDI tuningolóknak: Van egy eladó 6-os váltóm. DRW kódú, elég hosszú. 3000-es fordulatszámnál 172 km/h.
Hans
#3232
2010. július 04. 08:32
Kisebb az ellenállás ki gázok előtt... Miért fogná vissza?
KertAce
#3231
2010. július 04. 08:26
Szerintem pont ellenkezőleg...Miért gondolod hogy visszafogja??
pug01
#3230
2010. július 04. 01:56
Hali. olyan kérdésem lenne hogy 1,9 tdi motornál ha nincs rajta kipufogo( a leömlötöl a hátso dobig nincs semmi),akkor az teljesitményben sokkal visszafoglya a kocsit? üdv
somgaga
#3229
2010. június 02. 14:54
Köszi a sok segítséget a kipufogóval kapcsolatosan !!
somgaga
#3228
2010. június 02. 14:54
Sokak biztatására levettem a hátsódobot és egy csövet raktam helyette. Hangja nagyon minimálisat változott.
Teljesítménybe viszont nagyon sokat dobott rajta. Iszonyatosan szedi a pacskert.

2hét múlva megy a cooler bele
Dzsinn
#3227
2010. május 31. 09:39
Bosch 10-es adagolóelem. 1.9TD-ken gyárilag 9-es elemmel készült adagoló van-ezt szokás nagyobbra cserélni, többek között.
Lecgo85
#3226
2010. május 30. 21:51
szóval emlékszel az esetemre.Nem akarok én nagy erő gépet.Csak ha már lúd,legyen kövérMajd egyszer lesz benne tdi motor igérem.De nem most.Megvagyok vele elégedve igy is,betatásodtam..Tehát 10.000ért adsz?És miez pontosan?
Dzsinn
#3225
2010. május 26. 12:44
A gyári villanyos csak cserébe kell neki.
Krézi: 70/314-3735. Jah, vigyél vmit a kecskéknek is..
Zsotti89
#3224
2010. május 26. 08:31
még mindíg a papír van alatta.
Voltak kisebb gondok az autóval, főleg a hajtáslánccal és a futóművel, ezért még úgy van ahogy hagytátok. Múltkor hívtam a Feri-t, hogy végre megvagyok azokkal a kritériumokkal, amiket ő flesorolt ( első sorban kuplung, de annak cseréje után feladta a féltengely, majd a difi) és hogy kihez, hova vigyem az autót, ő azt mondta, hogy aki csinálná az külföldön van, próbál vele egyeztetni. De mivel a másik kocsival csúszik a fényező, így addig ezt nem tudom lerakni, amíg az nem járóképes.
firewall
#3223
2010. május 26. 08:13
még mindig a papír hf töm van a hengerfejed alatt? adagolóval voltál abdán vagy maradt úgy ahogy hagytuk?
Zsotti89
#3222
2010. május 26. 07:39
mégis egyre inkább azt feszegetik a mérnökök, hogy visszatérnek az előkamrás rendszerekhez. Persze nem abban a formában ahogy eddig volt, de tény, hogy újra gondolkoznak a kamrás hfejeken
Zsotti89
#3221
2010. május 26. 07:37
ugyan nekem nem VW, de kamrás, 1.9es, ráadásul FIAT. Cáfolnám a nem lehet elméletet. 2,9-es tárcsa 10-es elem, új épített turbo. 40.000 Km van benne 1,2BAR töltönyomással használva. Nem lett hfejes, nem eszi azz olajat, semmi a tuningból adódó meghibásodása nem lett (csak a 2 féltengely és a difi hullott szét) Lehet hogy nem csillió lovas TDI, de azért mert nem az, még ne írjuk már le. Tény, hogy füstje van, meg csörömpöl mint egy marék hatos anya egy konzervdobozban, de megy, és okoztam már vele meglepetést.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 3620 találat 181 oldalon