DIESEL Tuning
aktuális téma

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!
Dííízel powa
ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!
A reklámozás tilos!!! (admin)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hmm...Nem 1 haveromnak volt 1.9 előkamrás VW-e Hát az ezer hogy még egy kevés kilóméteres gyári aaz-vel is simán meg lehet etetni a 8 litert, (nem transzporterre gondolok) és akkor még mindíg csak 75 lóval autózol.
Ami nekem volt gyári dugókkal,Bosch új csúcsokkal,nyomáspróbázott,sikolt hf-el-blokkal,sikoláshoz mérten visszaékelt Elring vastömítéssel,Agip sigma turbo 10w40 olajjal,olajhűtő,spricnik kitisztítva,minden gyárira belőve,kivéve füstcsavar,turbonyomás,fejjebb tornászva,és nem geós turbó!
Na ez így kábé kurvasok pénz,és egy keményebb hajtás után 95+ a víz,az olaj 120,az üzemanyag mutató pirosban...
És ezt nem csak a sajátomnál tapasztaltam,de arról tudtam hogy minden komponens ok benn.
Mindezek ellenére nem fikázni akarom az 1.9 td-t,mentem vele 150ezret,de az előkamrás teknika a mai kivánalmakat már rég nem tudja követni.
Ami nekem volt gyári dugókkal,Bosch új csúcsokkal,nyomáspróbázott,sikolt hf-el-blokkal,sikoláshoz mérten visszaékelt Elring vastömítéssel,Agip sigma turbo 10w40 olajjal,olajhűtő,spricnik kitisztítva,minden gyárira belőve,kivéve füstcsavar,turbonyomás,fejjebb tornászva,és nem geós turbó!
Na ez így kábé kurvasok pénz,és egy keményebb hajtás után 95+ a víz,az olaj 120,az üzemanyag mutató pirosban...
És ezt nem csak a sajátomnál tapasztaltam,de arról tudtam hogy minden komponens ok benn.
Mindezek ellenére nem fikázni akarom az 1.9 td-t,mentem vele 150ezret,de az előkamrás teknika a mai kivánalmakat már rég nem tudja követni.
Felhívod Prézlit, egyeztetsz, viszel egy gyári TDI-adagolót és ő pár hét/hónap alatt elkészít egy tunyingot, pl. 11x3.1 +120.000 Ft. Jól fog menni, de füstje lesz bőven. Az enyémet pont Veszprémbe adtam el..
Én vettem egy gyári adagolót 20-ért, bele vadiúj 12-es elemet 50-ért, chip és kész az erő.
Más mást mond..de ettől színes a világ.
Én vettem egy gyári adagolót 20-ért, bele vadiúj 12-es elemet 50-ért, chip és kész az erő.
Más mást mond..de ettől színes a világ.
továbbra is tartom, hogy ha valaki tudja mitől müködik egy dizel akkor kamrásból is lehet építeéni persze közel nem olyan teljesítményt mint tdi-ből de normál 5-6literes fogyasztásból továbbra is. Az egyik amit tudni kell, hogy milyen tömítésekkel milyen dugattyúkkal milyen gyűrűkkel rakod össze ha nulláról építed ha nem akkor a tömítés csavarok stb ami nagyon fontos meg persze ne legyen elnyúló égés amihez adagoló kell meg pcsúcs meg normális beállítás. Ja és nem lehet rajta varia turbó. Úgyanúgy az aaz tömb is viktornak látatlanban azért repedt el mert valszeg már gt17 volt neki ott is meg szar adagoló és alul betöltött. Ez azt okozta, hogy kis fordulaton kellett munkát végeznie a motornak és ez miatt nagyon nagy rezonancia ébredt és ezt a td tömb nem viseli el (ha megnézel egy arl vagy asv vagy újabb tömböt sokkal jobban van barázdálva a tömb ami a rezonancia elnyelés miatt van) nálunk éveken keresztül ment aaz 130-140le teljesítménnyel jónéhány adagolóval és még több turbó változattal, és megforgatta a t3/t4-et is időbe és tudott normálisan menni. Szal inkább az elméleti és gyakorlati tudásnak kell meglennie mint annak, hogy fikázzuk az aaz motort. Vannak korlátai, de csak akkor olvad amikor nincs képbe az ember azzal amit csinál.
Akkor léccci valaki írja le hogy miből csinálnak jó mechanikus adagolót TDI-hez!
És hogy konkrétan ki,meg v.mi elérhetőség sem lenne rossz.
Ja és Veszprémmegyében lakom,ha már lehetne válogatni...
És hogy konkrétan ki,meg v.mi elérhetőség sem lenne rossz.
Ja és Veszprémmegyében lakom,ha már lehetne válogatni...

Hát az 1.9td-ből,tapasztalatból mondom hogy soha nem lesz jó autó!
Teljesítmény nuku,tartósan 1 bár fölött,úgy cseréled a dugókat mint egy krosszmotorban..jobb esetben csak a dugót fújja átt,de van hogy belefúj a hüvelybe is,(coolerral is)mozdonyhűtő,és tökéletes hf ellenére is egy kinálás után melegszik,annyit eszik mint egy kamion,füst nélkül nem igen van nyomaték...4 1.9 td-s motort ettem meg,mire rájöttem hogy átt kell fűzni,tdi-re,akkor kúva jó volt 1 darabig,2x akkora teljesítmény,fele annyi fogyi,aztán elrepedt az AAZ-s blokk.
Jótanács! Vegyél bele egy komplett motort,AHU/'Z/AFN.. sok pénzed megmarad!
Bocsánat,a Td fordított kuplungja,meg ha még 80-as féltengelyes,asszem 94-ig,nagyon rövid életűek lesznek a tdi motorral
Teljesítmény nuku,tartósan 1 bár fölött,úgy cseréled a dugókat mint egy krosszmotorban..jobb esetben csak a dugót fújja átt,de van hogy belefúj a hüvelybe is,(coolerral is)mozdonyhűtő,és tökéletes hf ellenére is egy kinálás után melegszik,annyit eszik mint egy kamion,füst nélkül nem igen van nyomaték...4 1.9 td-s motort ettem meg,mire rájöttem hogy átt kell fűzni,tdi-re,akkor kúva jó volt 1 darabig,2x akkora teljesítmény,fele annyi fogyi,aztán elrepedt az AAZ-s blokk.
Jótanács! Vegyél bele egy komplett motort,AHU/'Z/AFN.. sok pénzed megmarad!
Bocsánat,a Td fordított kuplungja,meg ha még 80-as féltengelyes,asszem 94-ig,nagyon rövid életűek lesznek a tdi motorral

Úgy legyen. Én pedig találkoztam nem egy elhúzodott hf., leolvadt dugó, folyamatosan kifújó, szakadt csavaros, gátas TD-vel, de tény az is, h hasonló erő mellett jelentősen többet fogyaszt egy tuning kamrás, mint egy hasonló közvetlen.
sokat, gyári turboval nekem alul jobb lett picit és nem kormolódott a VNT 15, előtte meg minden 10kmen lekormolta a saybor race
.
most meg fönt is jobb

most meg fönt is jobb

már találkoztam 12-es elemmel td-n és nem esett szét tőle :) amúgy ha hengerfejtömítés van cserélve meg turbó meg még néhány dolog megvan csinálva egy egész jól autózható autót lehet csinálni belőle.
szerintem ez továbbra is hülyeség. konkrét típust nem tudok mondani, mert épített kkk turbó volt ami azt tudja amit leírtam. az idtd lökete úgyanaz mint tdi-nek? tudni kellene, hogy a dózis adagolást mi befolyásolja stb. ebben még a nagyok is krézi-től sayboron át faresz atiékig mindenki megyezik és azonos véleményen van, hogy soha nem lesz jó a fiat adagoló vw-n.
TD-n nem sokat tudsz fejleszteni. Adagolóba 10-es LM (én is adok 10ért), nyomást picit feltekered (coolerral!), kipu nyitott, máris nyertél vagy 20 lóerőt-és ennyi. Anno TDI-t kellett volna venned, ahogyan arról szó is esett.
Ezt is átfűzheted TDI-re, de akkor már inkább egy TDI-blokk vételezése.
Ezt is átfűzheted TDI-re, de akkor már inkább egy TDI-blokk vételezése.
SZiasztok.Lehet lerágott csont,de kérnék egy receptet Golf III ,1.9TD-hez.Nem durva hozzávalókkal.Árakkal megjelölve ha jártasok vagytok benne.Előre is köszi

szeva láttam hogy irtad az unot láttam már többször de a lányomnak kellene az auto és az egy kicsit erös neki 

nem értek hozzá, de igy szerintem fent menne el nyaralni az autó....
túlforogna a csiga. Egy megfelelően méretezett csigával jó lehetne, ezek a nem geós turbók elég sokat elmennek.
A geósak is jók, persze... Csak ki kell fogni...
túlforogna a csiga. Egy megfelelően méretezett csigával jó lehetne, ezek a nem geós turbók elég sokat elmennek.
A geósak is jók, persze... Csak ki kell fogni...
A geós/wesgates csigát úgy gondoltam,hogy a gt 17 teljes szögre állítva,és a beálított nyomáson meg a külső westgate nyitogatna,visszafújva a leömlőbe turbó után,így lenne nagyon alulról luft,meg az áramlási keresztmetszet sem veszne el,mint egy nyitott geometriánn. De ha van tapasztalat hogy melyik fajta turbó tudná közel ezt,azt megköszönném ha valaki segítene.
Ja,még annyi,hogy kit ajállanál adagolót átépíteni az id-s ről,tdi paraméterekre? Annak a háza fizikai méretekben pont passzol,(hosszúnyakú,vastag tengelyes)gondolom ami van benne 11-es elem,emelőtárcsa az is használható(jó állapotúak)
Ja,még annyi,hogy kit ajállanál adagolót átépíteni az id-s ről,tdi paraméterekre? Annak a háza fizikai méretekben pont passzol,(hosszúnyakú,vastag tengelyes)gondolom ami van benne 11-es elem,emelőtárcsa az is használható(jó állapotúak)
Na azért annyira nem rossz,3.ban még nyalja a gumi az utat,de csak ránt egyet,aztán már csak mint egy 110 lovas gyári.
Vissza nem tudom alakítani,mert ez anno aaz-s volt,attól meg az isten óvjon mindenkit...vagy csak nekem volt egx fos...
Persze az adagolótmost viszem majd mert előtöltés problémáim vannak,amúgy nem volna az annyira rossz,eteti rendesen az autót.
A többi részét inkább magam faragom,nagyon sok tapasztalatot szedtem össze az évek során,ami azért hasznos...na ez mindegy.
Nagyon rég kezdtem már dízelt faragni,de jött egy motoros fellángolás,elmentek az évek,balesetek,lábbénulás...úgyhogy most vissza tértem a 4kerékhez,de továbbra is magam akarom építeni a járművet.

Vissza nem tudom alakítani,mert ez anno aaz-s volt,attól meg az isten óvjon mindenkit...vagy csak nekem volt egx fos...
Persze az adagolótmost viszem majd mert előtöltés problémáim vannak,amúgy nem volna az annyira rossz,eteti rendesen az autót.
A többi részét inkább magam faragom,nagyon sok tapasztalatot szedtem össze az évek során,ami azért hasznos...na ez mindegy.
Nagyon rég kezdtem már dízelt faragni,de jött egy motoros fellángolás,elmentek az évek,balesetek,lábbénulás...úgyhogy most vissza tértem a 4kerékhez,de továbbra is magam akarom építeni a járművet.

te azt a wastegate varia turbó dolgot hogy gondoltad? még soha nem voltam annyira tudat módosult állapotban, hogy ilyen hülyeséget kitaláljak. Normális turbóval megoldahtó, hogy olyan legyen hogy alul megy mint egy egy gt17 középen gt20 felül bv50... az idtd adagoló már akkor is szar volt amikor kijött a gyárból igazából arra tökéletes, hogy a szivárvány minden színében füstöljön az autó. alapvetően amit leírtál azt kb ha visszaalakítanád gyárira. majd kapnak négy csúcsot meg egy chipet erősebb lenne mint most... mint az előttem szóló vidd el szakemberhez aki tudja mit csinál...
És: a kipudat cseréld turbótól hátsó dobig pl. 57/60-as csőre, EGR-t falazd le, katalizátor nullázd ki..
Értsd: simán nem hoz semmit. Sem sehogy.. Na, ez nem teljesen igaz: kicsit elvesz a füstből és picit jobban forog. Van, aki szerint felesleges, van, aki esküszik rá. Milyen az adagolód? Került bele egy nagyobb LM, ennyi?
Jah, a csúcsokat hasznos Race-re cserélni, az 502-esek harmatosak. Vki épp hirdet itt 0.26-osakat 10/db-ért.
Turbód nyomásos? Emap-imap?
Mit értesz azon, h nem forog? 4000? 5000? Vagy csak nehezen pörög fel? (labda rugója?)
Érdemes profikkal dolgoztatni, mert az önjelölt szakcsik legalább annyiba kerülnek a végén, és közben csak a füstöt nyeled, amikor lemaradsz.
Jah, a csúcsokat hasznos Race-re cserélni, az 502-esek harmatosak. Vki épp hirdet itt 0.26-osakat 10/db-ért.
Turbód nyomásos? Emap-imap?
Mit értesz azon, h nem forog? 4000? 5000? Vagy csak nehezen pörög fel? (labda rugója?)
Érdemes profikkal dolgoztatni, mert az önjelölt szakcsik legalább annyiba kerülnek a végén, és közben csak a füstöt nyeled, amikor lemaradsz.
Ha simán nem akkor hogy? köszörültetni klell?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tudsz dobni egy telszámot?