GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
gaijin09
#264
2007. január 01. 18:38
nekem innen van az ultimate. "C" verzió, és a chip-pel már meg is jártam.
aatiV6
#263
2007. január 01. 18:30
Ezeket mar en is megtalaltam.
Erdemes utananezni a hw verzionak. Ebayen van szoras az arban, sohasem, lehet tudni melyiket kapna az ember.


Roland__
#262
2007. január 01. 17:41
a blue egy nagyon profi piggyback ecu, benzin/gyujtas allitas, 2db subinjektor ecu fuggetlen vezerlese, plussz egy halom kis aprosag, ami jol johet... a gold a blue-nak egy "limitalt" verzioja, ami nem sokban tud tobbet a blue-nal (pl acceleration map); az ultimate pedig mar annyit tud, mint egy stanalone.

az ultimate elonye a hatalmas tudasa (mikozben még mindig "csak" egy piggyback tehat a gyari ecu-d megmarad); hatranya, hogy még eleg draga es voiszonylag uj. A kezdeti darabok eleg bug-osak... volt, ami hibatlanul mukodott, de volt, ami elfustolt az autopalyan, stb... ez nem tul szerencses :) Elvileg egy halom firmware frissitessel mar kikuszoboltek par hibat, de kerdes, hogy van e még vmi rejtett gondja.... par ev mulva, tuti, hogy az lesz a legjobb ár/tudas aranyu piggyback

a blue elonye, az ár/tudás aránya, valamint, hogy mar nagyon sok tapasztalat van vilagszerte... plussz egy halom kis tipp/trukk/kiegeszites
Hatranya, hogy nem tudsz annyi mindenbe belenyulni, mint pl az ultimate-nel vagy az interceptornal.... (az interceptor viszont irrealisan draga)

program: a bluehoz, goldhoz,ultimatehez is ingyen le lehet tolteni a software-eket es a firmware-eket...
aatiV6
#261
2007. január 01. 15:29
Meg hasznos lehet, felvesem vhova.

Akkor mi van ha EU-n kivurol kapok csomagot amirol nincs szamla? Mi alapjan vamolnak?
Anno meg EU elott volt ebbol gondom, vissza is akartak kuldeni a csomagom vamhivatalbol nemetekhez, mert nem volt szamla.
Lordie
#260
2007. január 01. 15:07
ha a program kell az nekem is megvan még vhol. hozz egy tábla milkát és lemásolom
aatiV6
#259
2007. január 01. 14:53
Roland___, Lordie kösz a segitseget.

Arrol tudnatok mondani par szot, hogy az emanage Blue/Gold/Ultimete kozt a hasznalat szempontjabol milyen kulonbsegek vannak?
Az ultimateban az tetszik, hogy kapcsolni lehet 2 beallitas kozt, es ki lehetne iktatni vele a gyari levegomennyisegmerot.
A bluerol azt olvastam, hogy specialis program kell + zseert amivel teljesen ki lehet hasznalni a funkcioijat. Ebben van vmi?
Es mi az a gold?
Lordie
#258
2007. január 01. 12:45
Nem is ajánjla semmi normális ember az FMUt üaszabályozáshoz.

Az még a "kisebb" baj, ha nyitvamarad és túldúsul a keverék. leginkább nem nyit ki.
azonban pl. 7psin egy 12-es FMU diskkel a pumpa sem bírja sokáig (7x12+42=126psi).

De sok hülyeséget is szoktam ám beszélni
Roland__
#257
2006. december 31. 18:50
jaja, alatamasztasul ime nehany adat az en benzinpumpamrol

12V-on:
fc3s tII

13.5V-on:
fc3s tii 13v
Roland__
#256
2006. december 31. 18:45
Lordie mar valaszolt, en annyit tennek hozza, hogy nekem jelenleg alapjaraton 11.1-11.2-es afr-em van ;) :)))

(nincs bekotve a szimulalt nbo2 jel :)) es ezaltal most alapjaraton kapja a legdusabb kevereket :))) még WOT-nal is szegenyebb :))) )
Roland__
#255
2006. december 31. 18:43
milyen boost tabla??? nincsen boost tabla :)))

boost cut limiter tabla van :)) ezzel tudod levagni a bekotott senzor jelet >> es igy, mint egy FCD fog mukodni
aatiV6
#254
2006. december 31. 16:12
CTD mondta, hogy veled kell erdemben muszaki dolgokrol beszelni.
Igazabol sosem ertettem amcsi forumokon az FMU-s turbositasokat. Lehet en nem vagyok tisztaban az FMU mukodesevel (1psi toltonyomas Xpsi uzemanyagnyomas emelssel jar), de ezekkel nagyon magas nyomasok jonnek ki. Kozben meg sok helyen azt tanacsoljak, hogy az injektorok uzemi nyomasatol elterni nem ajanlatos.
A nagy nyomastol nyitvamardhat az injektor? Gondolom romlik a szoraskeop is.
aatiV6
#253
2006. december 31. 16:07
No az elozo az uj.
Ez az eredeti:

aatiV6
#252
2006. december 31. 16:06
Remelem a szegenyebb keverek inkabb ennek tudhato be.
Erdeti szivocsonk:
Lordie
#251
2006. december 31. 15:50
szerintem ne tedd.
a szegényebb keverék lehet a hűvösebb idő miatt is (ECU IAT - Intake Air Temp. - kompenzációja nem elégséges). az üa.nyomásemelés teljes fordszámtartományban minden értékre hat. ami nem jó, vhol túl dús lesz vhol épp jó. ha emelsz, cellánként kellene állítani az értéket. de emelni csak akkor szoktak, ha már a gyári befecsi nyitvatartási ideje túl magas lenne. ill. üa.nyomás emelésnél amit még nem árt szem előtt tartani, hogy a pumpát is jobban megviseli, ha nagyon felemeled jelentősen csökken a pumpával max. kiszolgálható motorteljesítmény (LE).
aatiV6
#250
2006. december 31. 15:40
Terheles nelkul 14.7-15.2 kozott van. Nemreg csereltem szivocsonkot, es az addig 12.5-13 kozotti ertek cso gaznal most 13 korul van.
Arra gondoltam egy kis benzinnyomas emelessel segitenek be neki. Remelem ehhez nem kell nagy mertekben emelni a nyomast, es nem art az uzemanyagrendszernek.
Koli papa
#249
2006. december 31. 15:18
VZ
#248
2006. december 31. 15:17
VZ
#247
2006. december 31. 15:17
Lordie
#246
2006. december 31. 15:17
cserélj lambdaszondát hátha segít.
Lordie
#245
2006. december 31. 15:16
Mondjuk jónéhány szívó Hondánál inkább 13:1 körül volt az ideális AFR.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 564 találat 29 oldalon