GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Adamo_sx
#224
2006. december 29. 22:52
Szerinted milyen bemenőjeleket kéne tudnia kezelni egy jó ebc-nek?
- rpm
- tps
- ???
Felmerült valami ilyesmi ötlet bennem, a hideg téli estékre... Persze, hogy lesz-e belőle valami...
Roland__
#223
2006. december 29. 11:12
gyari turboval nem.
mert reszterhelesen, nincs akkora terhelese a motornak, hogy az emelt turbonyomas szamitson. Egy a gyrainal sokkal nagyobb turboval elkepzelheto a szegenyedes....de azert ez az ecu-d okossagatol is fugg, hiszen mivel closed loop, ezert nezi a lambdaszondat es annak fuggvenyeben korrigalja az injektor nyitvatartasi idot >> kerdes, hogy hany %kal kepes tovabb nyitvartatni az injektorokat, mint a gyari open loop-os ertek...
Masik kerdes, hogy nalad a gyarinal nagyobb injektorok vannak bent, de ezt a gyari ecu-d nem tudja, tehat az elozo felvetes forditva is ervenyes :) tehat siman lehet, hogy tul fogja dusitani :))
Ez teljesen az ecu-dtol fugg, de ha 100000%-ig pontos akarsz lenni, akkor egy profi tps fuggo boost vezerlessel meg lehet oldani a dolgot.... hiszen be tudod allitani, hogy csak wot-nal legyen meg a maximalis turbonyomasod; mig mondjuk 50%-nal csak 0.5Bar, amit mondjuk még képes lekezelni a gyari ecu-d closed loopban.

Tehat van megoldas mindenre, csak egy ilyen ebc kb annyiba kerul, mint maga az emb :)
ferko636
#222
2006. december 29. 10:26
mivel ott nem tudok beleírni......................
ferko636
#220
2006. december 28. 23:44
visszatérve a closed loopra............akkor elvileg részterhelésen képes tulszegényedni a keverék ha emelt nyomással megyek?vagy ott nem számottevő ez a tényező?................
ferko636
#219
2006. december 28. 23:42
tettem ilyet kocsiba és szart sem ér..............most csinálok egy olyan verziót ahol rakok be egy elkerülő csövet a kat előtt és bevezetem vissza a rendszerbe mögötte de úgy hogy a kat is benne marad és átmegy rajta a gáz.......meglátjuk de szerintem működni fog.................és a folytás is kisebb lesz mint kattal....................mert ugye ez a lényege a dolognak.............
vgergo
#218
2006. december 28. 21:55
össze van nyítva. állítólag annyi, h így nem közvetlenül a gáz áramban van a szonda és ne, jelezz be!
Roland__
#217
2006. december 28. 21:27
ebben az adapterben le van zarva a ket "kamra" vagy ossze van nyitva?

ennek mi az erelme? letakarja az o2 szenzor mérő furatait?
Roland__
#216
2006. december 28. 21:26
en nem ertek az elektronikahoz (a pic-et pont ismerem, mert ilyennel lesz megoldva az uj ventillator vezerlesem), magamnak beprogramozom, ami kell....meg baratoknak ,haveroknak ha tudok segitek....valamint neten, ha tudok segitek....

de en csak annyira ertek hozza, amennyire nekem szukseges :)
Nalam sokkal-sokkal profibbak is vannak Mo-n...pl Kulinpapa-ék...ok standalone ecukat progaromonak (verseny es utcai autokban)...
VZ
#214
2006. december 28. 21:09
ja nem, csak meg akartam kérdezni, hogy nem tucc magyarni?
vgergo
#213
2006. december 28. 21:08
nem. de van ilyen szarom. nem tom jó-e
VZ
#212
2006. december 28. 21:06
VZ
#211
2006. december 28. 21:04
De programozol is ilyeneket? Én suliban még programoztam PIC-et, csináltam simsonomhoz fordulatszámmérőt meg ilyesmi
Roland__
#210
2006. december 28. 21:01
hobby... ebbol itthon nem lehet megelni
vgergo
#209
2006. december 28. 21:00
a közvetlen gázáramból venném ki, valahogy ahogy a képen . a lényeg, h jól gondoltam akkor a kati utáni nem sok mindenbe szól bele és ez a lényeg.
Roland__
#208
2006. december 28. 21:00
map: mainfold air pressure...de ha legtomegmerod van, akkor afm (air flow meter), de van maf is.... a levego mennyiseget vagy a nyomasat meri

tps: throttle position sensor....gazpedalallast nezi (tehat, hogy mekkora terheles alatt van a motor)

target afr: ezt mar irtam az elobb > mikor az ecunak nem injektor nyitvatartasi idot irsz be, hanem afr ertekeket es ő ennek megfeleloen kiszamolja, hogy meddig tartsa nyitva az injektorokat (tehat probalja tartani a "cél afr" ertekeket)
VZ
#207
2006. december 28. 20:58
Te nagyon vágod ezt a témát, mi a foglalkozásod, ez csak hobbi, vagy ez a munkád is?
Roland__
#206
2006. december 28. 20:56
a katalizator utani mi ndig keskenysavu es csak azt nezi, hogy a katalizator benne van e a rendszerben (es, hogy megfeleloen mukodik e).
Ha ezt kiveszed, akkor az mar csak az ecu-dtol fugg, hogy mit szol ehhez > elkepzelheto, hogy limp mode-ba kerul, de az is lehet, hogy csak bejelez, de nem szol bele semmibe. Mivel a kornyezetvedelmi eloirasok szigorodnak ezert egy ilyen autonal altalaban valami vedelmi programot indit be (limp mode: szinte mindent letilt, csak annyit enged, hogy eljuss a kovetkezo szervizik, vagy annyit sem; fail safe mode: csak par dolgot tilt le)

ha kiveszed a gazarambol, akkor a legkor o2 tartalmat kezdi el merni, ami joval szegenyebb, mint ami kellene >> befolyasolja a vezerlest
VZ
#205
2006. december 28. 20:55
nekem központi befecskendezésem van, abból asszem nem sok mindent lehet kihozni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 564 találat 29 oldalon