HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
Hellaflush
#4413
2012. július 23. 22:55
Azért így elég keményet ütne! Nagyon jó formájuk van ezeknek a hármasoknak.
Gebriel
#4412
2012. július 23. 22:50
Amúgy Slowmera kolléga már lerakta a porba a verdát.
Gebriel
#4411
2012. július 23. 22:48
Csak szép lassan másfél hónapja lett véve a verda előbb vissza kell tölteni a kasszát, hogy ilyenekre is költhessek, az előző is 7 év alatt érte el nálam a végleges formáját.

Gewindét én nem veszek az német verdákba való, én coiloverben gondolkodom elsősorban, habár valamennyire nekem kompromisszumos autónak kell lennie sajna lehet egyszer csak air lesz belőle talán.
Hellaflush
#4410
2012. július 23. 22:40
Felnid jó most is, gép rendben, gyorsan dobj alá egy gewindét vagy airt, meg egy splitert! És kész is.
Gebriel
#4409
2012. július 23. 22:20
Gebriel
#4408
2012. július 23. 22:17
Gebriel
#4407
2012. július 23. 22:14
Gebriel
#4406
2012. július 23. 22:12
Autó stimmel.
Szín stimmel.
Sárga ködlámpa stimmel.

Már csak a felni gumi és ültetés kombo nem hasonlít.
Gebriel
#4405
2012. július 23. 22:07
Gebriel
#4404
2012. július 23. 22:06
pve
#4403
2012. július 23. 22:03
lasi
#4402
2012. július 23. 22:01
D
#4401
2012. július 23. 12:59
D
#4399
2012. július 23. 12:52
Youngtuner
#4398
2012. július 23. 12:46
Hasonlóság a két kép között?
Youngtuner
#4396
2012. július 23. 12:42
luji
#4395
2012. július 23. 12:38
D
#4394
2012. július 23. 12:35
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
Összesen 5833 találat 292 oldalon