Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
carlosrcng
#643
2005. december 15. 12:28
Te, az ott semmilyen motor görbéje!

Az egy hazug összehasonlítás, hogy hogyan működne egy 2 szelepes moci, meg egy 4szelepes!
Azért hazug, mert 2szelepesből is lehet faragni egy hegyeset, meg 4 szelepesből is egy laposat!

Olvassad el a szöveget, hogy melyik vonal mit jelent!
Sokat segít!
kedves
#642
2005. december 15. 12:28
Erről beszélek!
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"

1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
tschokker
#641
2005. december 15. 12:28
Végre valaki felfogja hogy kedves miről beszél!
kjanika
#640
2005. december 15. 12:28
végre egy kis megerősítés, rég beszéltünk. Gondolom itt a tél, és megy az átépités
EarwLine
#638
2005. december 15. 12:27
Miért is? Nem vagyok fafejű, ha érvelnek és jól, elismerem.. de ahhoz kell legalább egy érv
Dragster
#636
2005. december 15. 12:26
Hihetetlen banda szét offolják a topicot!
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
kjanika
#635
2005. december 15. 12:26
erre mindig mondom neked ne legyél hülye, mert nem arra értem, ügyes vagy, megépítetted amit akartál, ezt elismerem, meg ezzel semmi baj, csak nekem nem az fekszik, amit te képviselsz ugymond, de ha meglátom a kocsidat, nem leköpöm, elismerem, hogy neked ez a midnened. Ennyi. Ezt már sokszor leírtam neked. A vitát meg hagyjuk
boti
#634
2005. december 15. 12:26
ez más márkaszerelmesekre is vonatkozik:)
Golf3_TDI
#633
2005. december 15. 12:25
"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!"

Golf3_TDI
#632
2005. december 15. 12:22
azt tudom ,hogy nem sokba nézed.........
EarwLine
#631
2005. december 15. 12:21
Erre nem tudok mit írni... A korrábbi hozzászólásokban világosan le van írva (nem az én hozzászólásomban) hogy az milyen motor görbéje. Azt hittem olvasol. Én a vitát befejeztem, már nem mulattat.
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
carlosrcng
#630
2005. december 15. 12:21
Lehet, majd meglássuk!

Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!

Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.

Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!

A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!
kjanika
#629
2005. december 15. 12:19
figy értelmetlen tovább veszekednünk mert te olyanra esküszöl, amit én nem sokba nézek, innentől kezdve nincs miről beszéni
kjanika
#628
2005. december 15. 12:18
értem és köszi szépen, én is így hallottam,
kjanika
#627
2005. december 15. 12:16
jah és te forgatod ki a dolgokat amiket irok
carlosrcng
#626
2005. december 15. 12:16
0-1,6 + 0-1turbo, ez az A1.
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.

A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle! (középmoci-RWD)
kedves
#625
2005. december 15. 12:14

Remélem övez itt akkora tisztelet, hogy Neked elhiszik, nem a picsába küldenek!
kjanika
#624
2005. december 15. 12:13
jah az a komoly dolog hogy egy dieselt benzineshez hasonlítassz. Az valóban az. MEg hogy amiket privátba írsz msnen az érdekes de itt teljesen már máshogy néz ki. Ez a fura. Inkább vállald fel amid van és itt te ne írd már körbe a dolgokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 823 találat 42 oldalon