Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Erről beszélek!
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"
1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"

1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
Végre valaki felfogja hogy kedves miről beszél!
végre egy kis megerősítés

, rég beszéltünk. Gondolom itt a tél, és megy az átépités



Miért is? Nem vagyok fafejű, ha érvelnek és jól, elismerem.. de ahhoz kell legalább egy érv
Dragster
#636
2005. december 15. 12:26
Hihetetlen banda szét offolják a topicot!
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
erre mindig mondom neked ne legyél hülye, mert nem arra értem, ügyes vagy, megépítetted amit akartál, ezt elismerem, meg ezzel semmi baj, csak nekem nem az fekszik, amit te képviselsz ugymond, de ha meglátom a kocsidat, nem leköpöm, elismerem, hogy neked ez a midnened. Ennyi. Ezt már sokszor leírtam neked. A vitát meg hagyjuk
ez más márkaszerelmesekre is vonatkozik:)

"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!"










azt tudom ,hogy nem sokba nézed.........
Erre nem tudok mit írni... A korrábbi hozzászólásokban világosan le van írva (nem az én hozzászólásomban) hogy az milyen motor görbéje. Azt hittem olvasol. Én a vitát befejeztem, már nem mulattat.
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
Lehet, majd meglássuk!
Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!
Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.
Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!
A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!

Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!

Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.
Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!
A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!

figy értelmetlen tovább veszekednünk mert te olyanra esküszöl, amit én nem sokba nézek, innentől kezdve nincs miről beszéni
értem és köszi szépen, én is így hallottam,
jah és te forgatod ki a dolgokat amiket irok
0-1,6 + 0-1turbo, ez az A1.
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.
A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle!
(középmoci-RWD)
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.
A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle!


Remélem övez itt akkora tisztelet, hogy Neked elhiszik, nem a picsába küldenek!

jah az a komoly dolog hogy egy dieselt benzineshez hasonlítassz. Az valóban az. MEg hogy amiket privátba írsz msnen az érdekes de itt teljesen már máshogy néz ki. Ez a fura. Inkább vállald fel amid van és itt te ne írd már körbe a dolgokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Az egy hazug összehasonlítás, hogy hogyan működne egy 2 szelepes moci, meg egy 4szelepes!
Azért hazug, mert 2szelepesből is lehet faragni egy hegyeset, meg 4 szelepesből is egy laposat!
Olvassad el a szöveget, hogy melyik vonal mit jelent!
Sokat segít!