Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem!
A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!
Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!
Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.
Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!

A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!
Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!

Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.

Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!




"Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!"
és már nem is kell utcán használni.
Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.
"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"
és már nem is kell utcán használni.
Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.

"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"

Átfested a fékdobod?



Látom szelektív a látásod, vagy a felfogásod.
én leszek 2006 meglepetése









Ő tárgyilagosabb nálad, ez tény!

"A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehes
sen civil módon a mocit! "
Itt kell lezárni a témát Carlos!Ha nem fogták fel , innentől csak szélmalomharc.
sen civil módon a mocit! "
Itt kell lezárni a témát Carlos!Ha nem fogták fel , innentől csak szélmalomharc.

Lehet a példa nem volt jó, de sajna mivel jelenleg ilyen autót nyüstölünk barátnőmmel, ennek volt meg a service manual-ja. Na megvan a sima dohc crx-é is, de az nem VT. Keresgélni a neten meg nem volt kedvem. A görbével arra céloztam egyébként, hogy az alacsony fordulaton elért teljesítmény növekedés is teljesítmény növekedés, nem csak a maximális teljesítmény növelése az. Ezt jó kacifántosan fogalmaztam 



Gyúrjál vazze, még 1 csomó mindent nem használtam ki idén, jövőre nem lesz keccmecc!





Sztem alátámasztja a "szelepvezérlés mint motorkarakterisztika optimalizálás" eszmefuttatásom.
Helyezett, ly!!!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!
Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!
Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!
Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!
Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!

köszi;)megkérdezem tőle is.



Öcsém, te olyan hülye vagy, csak a pedált nyomod!
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
na majd kivi leszek milyen lesz;)
Azért honda crx motorcsere név alatt jó sokmindenről elbeszélgetünk







Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Találkozunk jövőre a Rába-Ringen..
az időeredmény eldönti kinek van igaza.