Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Lordie
#743
2005. december 16. 12:08
Nem kinek sikerül, kinek lesz pénze rá, hogy megérje :)
Hondaaafan
#742
2005. december 16. 11:39
benzinnyomás szabályzásra mi a megoldás? milyen szabályzót kell beápiteni ? vagy a gyári állitható ?
semmiho
#741
2005. december 16. 10:09
70-be jött a két tengely? Az tényleg egész korrekt ár! Mondjuk VTEC-ben is láttam hasonló árakat. Na jó, nem éppen Skunk, de állítólag a CatCams is korrekt minőség, ha esetleg valakit érdekel. Hondákhoz rengeteg féle verziót kínálnak, akár még az S2000 -hez is (csak ehhez 8 félét)!
carlosrcng
#740
2005. december 16. 08:14
Mindjárt számolok...
Én kb. olyan 700e-nél tartok asszem, amit eleve egy drágább bázisba pakoltam.
A gépem gyárilag 775kg volt, most 725kg. Én csak 75kg vagyok.
A gépnek még fogynia kéne olyan 700 alá, majd meglássuk, marad-e arra is lóvé.
Aztán még el kell játszanom a futóművel, tapadással...
Szóval még van mit tennem márciusig!
carlosrcng
#739
2005. december 16. 08:05
Sajna nálam ez az 1,6-os moci "kényszermegoldás".
Az én motoroom (Rover K) max. 1880ccm-el létezik, feljebb nem lehet húzni. Az az 1880 is már nagyon költséges, és akkor tényleg megint csak arra "várhatok", hogy kinek sikerül végre egy jó 1,6T--t összerakni.
Idén még nem sikerült ilyesmi senkinek se, de erre nem alapozhat az ember.
Szívó üzemű autóval aaz embernek kötelessége a köbcenti határr tetjére kerülnni, mert a szinte mindenhol alkalmazott 1,7-es turbo szorzó nálunk nem megy. Egyedül A11-ben van 1,6-os szorzó, feljebb még annyi se.
Na ezért hoztam ezt a döntést.
Ez már nálam fix. 2006-ra, aztánn 2007-re még lehet módosítani.

Az a sok 1,8-as gép 2006-ra már nagyjából vesztesnek mondható.
Iszicrx
#738
2005. december 15. 23:41
Iszicrx
#737
2005. december 15. 23:40
PelyV(T)i
#736
2005. december 15. 23:30
A stage III 270-279 fokosak. (szívó-kipuf.)
PelyV(T)i
#735
2005. december 15. 23:29
A stage III tengely van 290 körül, mindjárt megnézem. Ez a II egy félvér változat az utcai és verseny között.
PelyV(T)i
#734
2005. december 15. 23:27
Gratula a kocsidhoz, nagyon megy, de ennek most nem tudok örülni.

Nyár óta kb400 ezret fektettem alkatrészekbe, meg még lenne híja, de így meg nem sok értelme van. Kb 200 lovat tudnék kihozni a VTi ből, de még akkor is ott van az 1030 kg-os önsúlya kipakolva a gépnek, meg én 90 kg.
Hatalmas előnnyel indúlsz kisebb teljesítménnyel is.
Most vagy én fogyok, vagy feldarabolom a VTi-t :)
Sajnos nekem utcai használatra is kell a gép, ezért nem kaphatom nagyon szét.
hobizoli
#733
2005. december 15. 23:26
Melegitsd a vizet es/vagy az olajat futobetettel...tiszta eszaki dizelfeelinges lesz, konnektor pl a hutomaszkba, oszt kesz
carlosrcng
#732
2005. december 15. 23:24
A 266 fok melyik rajtuk?
Én úgy tudtam, hogy valami 220-tól mennek 290-ig kb...
Vagy ez a skunk valami solid cucc?
carlosrcng
#731
2005. december 15. 23:22
Jaja, én is valami 300 feletti adatra emlékszem, lehet hogy 310.

Utcai gépnél nem is csoda az ilyen!
Már gondolkodom amolyan blokk oldalába fúrható fűtőbetéten is, legalább a garázsból induljak el kisebb olajfogyival!
carlosrcng
#730
2005. december 15. 23:20
Ez szép!
Valami hasonlót kell most faragnom, de nem teljesen ilyen lesz!
Ismered a Roller barell-t?
www.lumenition.co.uk
Ott van olyasmi, de k.drága.
Inkább fogok 1 alu tömböt, azt kifaragom magamnak!
Ráadásul a gázbovden vezetése annak nem teljesen jó nekem, így legalább olyan lesz, mint amit én akarok!
Sajna meg kell lépnem, 284-es tengely már nem komálja a single TB-t.
PelyV(T)i
#729
2005. december 15. 21:16
Integra dugattyú 310 gramm
PelyV(T)i
#728
2005. december 15. 21:10
Egy ilyentől meg egyenesen megbolondúlnék :)

PelyV(T)i
#727
2005. december 15. 21:07
Ezek a tengelyek pl 305 fokosak, hiányzik a középső bütyök (súlycsökkentés), 1800 dollár, és csak 5000 rpm felett lehet használni.

PelyV(T)i
#725
2005. december 15. 20:59
A SKUNK2 StageII tengelyek 266 fokosak, újonnan 500 dollár körül vannak (a 2db)
carlosrcng
#724
2005. december 15. 19:51
Mindenkinek más!
Én pl. most vettem Ebay-on 4db kovácsolt dugót a hozzá tartozó hüvellyel, kovácsolt hajtókarokkal, csapszeggel, gyűrűkkel használtan 90eFt-ért.
Egy szívósor tömítés az én motoromhoz gyáriban 700Ft.
Verseny acél lendkerék 40eFt.
4-2-1-es leömlő volt újonan 65eFt.
Sport bütykös 70eFt/2db

Nekem ezek az árak nem tűnnek soknak.
Minden relatív, de a többi márkához képest pl. nem drága.

Hondánál mit akar az ember? A hegyesebb bütykös is olyan 290fokosnak felel meg asszem. Nekem most 284-es lesz benne. 290 fokkal már sokmindent el lehet érni, de ha valaki egy Vtec-es bütyköst cserél, akkor bizonyosan jobban a pénztárcájába nyúlhat...
Gondolom 70-ért nem dobálják azokat, vagy mégis?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 823 találat 42 oldalon