Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
carlosrcng
#663
2005. december 15. 12:48
Lassan szállingóznak hazafelé a cuccok hozzá.
Helicoilt én mindig Wr.Neudorfból rendelem, nekem az van közelebb. Bp-i címeket nem ismerek sajna.
Falco szerintem tudja!
kjanika
#662
2005. december 15. 12:47
szarul de büszkén. Sajnos a kcosi mellett máson is kell gondolkoznom, így nem tudom mi lesz. de ha lesz vmi akkor vti, vagy integra,
carlosrcng
#661
2005. december 15. 12:46

Ilyen is van??? Bocsi, akkor ezt nem tudtam, de ennek tényleg semmi értelme, de szerintem erre már ők is rájöttek!

A görbe szövegmezője szerint inkább amúgy az jön le, hogy ilyen egy 2szelepes, ilyen meg egy 4 szelepes.

De a kolléga akkor ezt nem jó példának szúrta be, mert nem erről ment a vita!
Ez nem az élesebb/laposabb bütykös témája, hanem a szelepszám módosítása az áramlástanra fejezet!
EarwLine
#660
2005. december 15. 12:45
Az utolsó mondatodat figyelmen kívül hagyom, hogy az általad finoman fogalmazva nyersnek itélt kedves modorával ne hasonlítsam össze.
Amúgy D15Z1, szerintem Te olvass egy kicsit utána a dolognak...
kjanika
#659
2005. december 15. 12:45
mondjuk azt gondolotam hogy költségben nem mind1. Csak ugy általában ott vannaka legnagybb harcok, vagy legalábbis engem azok érdekelnek nagyon. Ugy látom vennem kell egy vtit, és gyurnom kell ellened
boti
#658
2005. december 15. 12:44
háát most egyenlőre tutinak indul,de van egy mellék hang amit megkell tudni mi is pontosan:)tipp az van,de még kell vele foglalkozni.
neked hogy áll a kocsi project?
meszicrx
#657
2005. december 15. 12:44
"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel."
Nézd már meg a hejezetteket rábán.

"A Vtec és társaik NEM teljesítménynövelésre lettek kitalálva!"
1.6 DOHC- 125LE, 1.6 DOHC VTEC 160LE
Elbasztak valamit? Esetleg titkos nitro van benne?
boti
#656
2005. december 15. 12:43
erről a "hurkalé" jutott eszembe:)
hogy állsz a projecteddel?
jaj egy kérdés.nem tudsz pesten olyan helyet ahol forgalmaznak helicoilt?
vagy mind1 hol csak legyen:)
carlosrcng
#654
2005. december 15. 12:41
Hát mert gondolkodom!

Kaptam Angliából egy 1,6-os motor alsórészt ingyen (támogatás a Lotus community oldaláról), nálam az könnyen megoldható, mert csak a löketet kell visszavennem 9mm-el, ehhez van minden gyári cuccból.(olcsón)
Így a LE nagyon nem fog lejjebb menni, csak a nyomaték. Azzal meg nem ártok semminek se, tapadósabb gummával se fogok hajtáslánc problémával szembe nézni. (elvileg)
Sokkal kisebb költség nekem az A1-ben ütőképesnek maradnom. Eddig csak azért tudtam jól szerepelni az A2-ben, mert senki sem tudott egy jó 1,6T-t csinálni. De erre nem alapozhatok, hogy ez mindig így lesz!
Nem én voltam nagyon brutál, hanem a többiek nem voltak még olyanok.
Az az 1,6T viszont majd szégyellheti magát, akit én leverek 1,6 szívóként!
kjanika
#653
2005. december 15. 12:41
remélem összejön midnen amit elterveztél
boti
#652
2005. december 15. 12:39
háát nem gyengén:)
pont egy hete megállás nélkül 24óra szerelés:)
tschokker
#650
2005. december 15. 12:38
Bocs de ezt viszont te nem érted.
Van olyan HONDA motor amelyik 1 szívószeleppel üzemel kétezervalahányszáz fordulatig és csak onnantól nyit a másik szívó szelep is. Ha a második szelep nem nyitna ez után a fordulat után, akkor lenne a görbe olyan folytatású amilyet a diagrammon látsz. Sőt miután már mind a kettő nyit, és elér egy magasabb fordulatot, azután meg mélyebbre nyit. Ilyen motor van az 1.5iLs 115 Le-s CIVIC-ben.
kjanika
#649
2005. december 15. 12:38
nem is tudtam mi hiányzik, persze ha temondod.
meszicrx
#648
2005. december 15. 12:38
Mert felette nem tudott mutatni.
hobizoli
#647
2005. december 15. 12:37
Amikor az beharapja a 10litert, mar reg hatulrol nezned az eppen 15literes fogyasztasod mellett is
kjanika
#646
2005. december 15. 12:34
miért csak az 1.6ig os kat-ban akarsz lenni? a másik az sokkal izgalmasabb nem?
sevcsenko
#645
2005. december 15. 12:33
a vvt optimalizál,nem csodát tesz
carlosrcng
#644
2005. december 15. 12:32
Így igaz!
Az enyémet csak azért nem fikázza senki, mert én még attól is jobban fikázom!
Nekem jogom van hozzá!

De mazohista vagyok, nekem ez kell!

Nekem semmi bajom a kályhákkal, csak az a baj, hogy versenyen 100m után már nem tudod, ki ment kivel, csak az az átkozott korom!:(((((
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 823 találat 42 oldalon