Megasquirt

Témakör: Tuning
aktuális téma
Megasquirt

Tippek, vélemények, ötletek ezzel a témával kapcsolatban. Ki használja mi a véleménye róla stb

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Demo
#424
2010. január 04. 22:18
ugylátom ezt a kört itt kinyirtam
Demo
#423
2010. január 04. 22:16
akkor akartok körszakállt?
Mivan SZabi, te kis eltünt fioka? Mén már a dzh ahogy kell?
firewall
#421
2010. január 04. 22:15
Demo
#420
2010. január 04. 22:15
énisbeleszójjak?
szabyk
#419
2010. január 04. 22:14
nem tudom miről beszélünk...

momentán.....
Demó
#418
2010. január 04. 22:14
1. Igazad van, eléggé elkanyarodtunk a témától, de ha kicsit visszaolvasol, akkor láthatod, hogy oldalakon keresztül már nem Megasquirt volt a téma.
A második témában nem vagyok hajlandó veled vitatkozni, mert többek között én is már csináltam két autót így, aminek semmi köze nem volt az EDS-hez, csakis mások és saját tapasztalataim alapján lett megépítve és az első hozta is, amit kellett padon.
Igaz nem lett meg a 300LE, de 298LE-t mértünk és 460Nm-t. Csepelen mértük, nem kint az EDS-nél. Mondjuk tuti elmérték, mert jó, ha volt az 240LE.
firewall
#417
2010. január 04. 22:13
de neked is olyan klasszik centrifuga van bent az autóba mint a zöd ajudis vecsésinek?
szabyk
#415
2010. január 04. 22:12
subi78
#414
2010. január 04. 22:11
firewall
#413
2010. január 04. 22:11
sőt motecet se vettél mert az jó meg mosógépet se az autó hátuljába stb...
szabyk
#412
2010. január 04. 22:09
"többszáz Phase3-as"

ez a fáze 3 ettől kiakadok bakker
subi78
#411
2010. január 04. 22:07
Jah 470-es csúcsokkal fut a ph3...
szabyk
#410
2010. január 04. 22:07
"A srácnak konkrétan két nagyon komolyan megépített motorja szállt el apró hibák miatt.
Az elsőt nem tudom már pontosan, de a második motor csak a padot élte túl, utána az első versenyen az első rajtnál fennakadt a dugattyú az új olajszivattyúban és elment az olajnyomása. Na az elég durva dolgokat tud okozni ilyen fordulatnál már rövid idő alatt. "

én ezt nem hiszem....
velem ilyen sose történne meg
subi78
#409
2010. január 04. 22:06
firewall
#408
2010. január 04. 22:03
1. én nem érzek megasquirtöt az eds motorsport termékeitől
2. valahogy egy rendes külső wg-es nagy k24-ből jön ki 280le maxon akkor egy k16 házba bemart 24 kerék vagy hasonló megoldással készített hibrid az hogy fog müködni?!

Ha ezt eltudod magyarázni Map térképet mutatsz stb stb elmondod mekkora injektor csúcs kell hozzá (azaz mit mond az eds hogy a phase 3-hoz mekkora kell neki (és ez tényleg tudja a 300lóerőt))
akkor esetleg hajlandó vagyok hinni benne, hogy tudja
Demó
#407
2010. január 04. 22:02
Itt van a mi turbónknak a térképe, amit te linkeltél az másé.
Demó
#406
2010. január 04. 21:58
Kijön a K16-ból is 300, ami nekünk fönt van.
Nem hinném hogy az a többszáz Phase3-as autó, ami világszerte furikázik, mind félre lett volna mérve.
Ezek a motorok, 1-1,1 baron tudják a gyári turbójukkal a 300LE-t és kb. 450Nm-t.
Demó
#405
2010. január 04. 21:55
Mondtam, hogy vannak hátrányai is, de működik.
A Corsáról pl. tuti nem fogom levenni a Motronicot, amíg utcai autóként is használom, mert ahhoz a 300 LE-höz még az is bőven megteszi.
Ha építek egy másik motort, ami erősebb lesz, akkor viszont nem fogok venni hozzá mindent, ami kellene a gyári vezérlőnek, akkor inkább már standalone.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 484 találat 25 oldalon