Megasquirt
aktuális téma
Tippek, vélemények, ötletek ezzel a témával kapcsolatban. Ki használja mi a véleménye róla stb
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Pontosan ahogy írod,sokkal is többet tud enni,mi több, zabáli,de tud keveset is fogyasztani,pl:ha áll a garázsban.
látom azért beindul lassan a topic!
olyan kérdésem lenne hogy mennyire befolyásolja a fogyasztást az MS? mármint sokkal többet fog enni vagy akár vissza is eshet a fogyasztás!
olyan kérdésem lenne hogy mennyire befolyásolja a fogyasztást az MS? mármint sokkal többet fog enni vagy akár vissza is eshet a fogyasztás!
Nos, úgy néz ki a dolog, hogy az eladó se tud róla szinte semmit, mert ő sem igazán ért hozzá, hanem egy elég ismert német srác programozta neki, a neve Tausdo, ha ismered a németeket, akkor elvileg kellett volna már hallanod róla.
Ez a szett egy kb. 500-550LE-s C20LET A Corsában volt, GT35R-el.
Azért adja el, mert csak szívott a motorral, miután átlépte a 400LE-s határt, így úgy döntött, hogy visszarakja a Motronic 2.7-et és megelégszik 300-350LE-vel egy K16-al, vagy 24-el.
Na mivel a srác nem igazán tudott segíteni, infókat meg nem igazán találtam németül, angolul meg nem tudok még eléggé, így részemről ennyi.
Minden paraméter persze nem érdekel, minek is...
Egyelőre annyiban agyalok, hogy felépítenék még egy motort és ha nem muszáj, akkor nem keresnék hozzá méregdrágán egy gyári Motronicot, légtömegmérővel, hanem akkor már egy standalone ECU, ha nem is akkora turbóval, injektorokkal és teljesítménnyel, mint az a srácnak volt.
Vemsből most egy kicsit kiszerettem, épp megkotlott a gyújtásvégfok az egyik autóban, ami nálam van és miután megkérdeztem még pár embert, akinek az van, azt mondták, hogy ez néha előfordul, mert szériahiba.
Ez a szett egy kb. 500-550LE-s C20LET A Corsában volt, GT35R-el.
Azért adja el, mert csak szívott a motorral, miután átlépte a 400LE-s határt, így úgy döntött, hogy visszarakja a Motronic 2.7-et és megelégszik 300-350LE-vel egy K16-al, vagy 24-el.
Na mivel a srác nem igazán tudott segíteni, infókat meg nem igazán találtam németül, angolul meg nem tudok még eléggé, így részemről ennyi.
Minden paraméter persze nem érdekel, minek is...
Egyelőre annyiban agyalok, hogy felépítenék még egy motort és ha nem muszáj, akkor nem keresnék hozzá méregdrágán egy gyári Motronicot, légtömegmérővel, hanem akkor már egy standalone ECU, ha nem is akkora turbóval, injektorokkal és teljesítménnyel, mint az a srácnak volt.
Vemsből most egy kicsit kiszerettem, épp megkotlott a gyújtásvégfok az egyik autóban, ami nálam van és miután megkérdeztem még pár embert, akinek az van, azt mondták, hogy ez néha előfordul, mert szériahiba.
Mindent tudunk róla,de ugye te sem akarod hogy MINDEN létező paraméterét most ide beirjam?Ellenben hogy te mit vársz tőle,azt tudja-e,sokkal egyszerűbben le lehet zongorázni.
De általában az ilyen beszélgetések a vevő és az eladó között zajlanak.Hisz ha bárki kivülálló falsot mond a cuccról ,nem sok következménye van...
De általában az ilyen beszélgetések a vevő és az eladó között zajlanak.Hisz ha bárki kivülálló falsot mond a cuccról ,nem sok következménye van...
Infókra lettem volna kíváncsi, ezért kérdeztem, hogy tud-e valaki valamit erről a cuccról.
De hát ezek szerint nem...
De hát ezek szerint nem...
ezek már csak így mennek
Nem robbant fel. De jól ezek az urban legend-ek.
Mire kell,mit szeretnél elérni vele,mi fontos és mi nem?
Szia,
ebben amit írsz vita nélkül Kormos Imi a te embered.Mint láthatod ez egy EFI fórum,ennek megfelelően szeretnék mindent én is EFIre átfaragni :)
ebben amit írsz vita nélkül Kormos Imi a te embered.Mint láthatod ez egy EFI fórum,ennek megfelelően szeretnék mindent én is EFIre átfaragni :)
Oké, köszi!
Bővebben?
Megér ez a szett 800 eurót?
Bővebben?
Megér ez a szett 800 eurót?
szia... egy eaton m45-öt mennyiért építenél rá egy szívó 5 hengerre... lehetőleg gyári k-jettel...
Hogy nem MegaScript :)
Mit lehet tudni a Haltech E6K-ról?
Tudok most egy komplett szettet a motoromhoz, gyári Haltech köteggel, 750ccm spricnikkel és egy Apexi AVCR-el...
Tudok most egy komplett szettet a motoromhoz, gyári Haltech köteggel, 750ccm spricnikkel és egy Apexi AVCR-el...
Sok minden lehet,még akár az is,hogy a két kis potit kell beállítani és ennyi.
Van tooth logger,ahol foganként van megjelenítve,elég jól ki lehet silabizálni,mi a gondja,illetve a logban van lost sync reason,ahol hibakódban mutatja mi a kínja éppen.
Van tooth logger,ahol foganként van megjelenítve,elég jól ki lehet silabizálni,mi a gondja,illetve a logban van lost sync reason,ahol hibakódban mutatja mi a kínja éppen.
de most már jólenne ha elhinnéd hogy nem mondtam hogy az ecu hibája.kérdeztem a véleményed mert te ismered ezt a cuccot.
ha az ecu hibája az is lehet összerakási hiba miatt,nem?
ha az ecu hibája az is lehet összerakási hiba miatt,nem?
Vajon egészen biztos,hogy a megfelelő kábelezért használta az ember? Vajon a zajos jel is az ecu hibája lenne? Nem tudom,nekem ilyen ugrálás nincs.Régebben az unon volt olyan,hogy ugrott a jel,de kábel hiba volt.Ott sem ilyen jellegű,hanem rövid tüskék voltak.
tény olyat még nem csináltam.após fűkaszáján elgondolkodtam,de túl nehézzé tenné a cuccot :D
2 utemu motor
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!