oooo Audi
aktuális téma
a gyari bosch F5DPOR gyertya darabja haromezer-parszaz forint Pecsett a Unixban kedvesseg nelkul. trafot lehet egyesevel cserelni csak sose fogod tudni, hogy melyik a rossz, a gyari ECU nem olyan okos, hogy hibakent pontosan megmondja 4-5000Ft daradja a TFSI/FSI trafonak Gyorbol, kb 700Ft hozza a szett stekker + kabel es 1-2 ora alatt kicserelheto otthon.
a futomu az tenyleg szivas, hogy nicns hozza allithato, de van sima ulteto rugo hozza es az sokat csinosit. nekem most az van benne a hatso kutyacsont pedig tenyleg szopas de gondolj bele, hogy kozel 20 eves a kocsi, egy gyarit megerdemel. en tettem bele egy bontottat es van meg a polcon 3 ha gaz lenne vele
a futomu az tenyleg szivas, hogy nicns hozza allithato, de van sima ulteto rugo hozza es az sokat csinosit. nekem most az van benne a hatso kutyacsont pedig tenyleg szopas de gondolj bele, hogy kozel 20 eves a kocsi, egy gyarit megerdemel. en tettem bele egy bontottat es van meg a polcon 3 ha gaz lenne vele
Akkor én meg rárepülnék a coupe-dra!
egy ilyen szépségre még a coupet is lecserélném
Sziasztok!
S6-tal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom, mert fél év alatt eddig kb 500 km mentem vele, de ami van azt megosztom:
Fogyasztása városban 14 és 16 között alakul, külterületen mutatott már 10-et, is de aki ilyen kocsit akar, az ezzel számoljon.
Az automata váltó, baromi kényelmes, öreguras, de aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni az utálni fogja. Nagyon hosszú a fokozatkiosztás, és sztem az 1-2 nincs is eltalálva (elméleti végsebességek I. 75; II. 155; III. 210; IV. 260 ha jól emlékszem) és sajna előzésnél nem is mindig vált vissza 2-be ami nem jó. Erre még nem tudtam rájönni, h miért. Szóval alig várom, hogy alákerüljön a manuális 6-os.
A motornál lehet nincsenek meg a hátsó görgők, illetve a szíj, és előre se kell a feszítő, viszont kell bele 5 db gyertya, melynek darabja 7e Ft, ami kicsit fáj. Illetve lehet a trafósort is érdemes átalakítani (ha jól tudom, az eredeti egyenként nem cserélhető, de ez most lehet hülyeség), ami szintén nem olcsó
Fék esetében egy jó minőségű aftermarket cucc (pl. Zimmermann) kb. annyiba kerül, mint a 2.5-ös TDI-be a full gyári szett. Ezen én is meglepődtem de örültem neki.
Azt viszont sajnálom, hogy normális áron állítható futómű nem kapható hozzá, a quattro miatt, szóval az ültetés még nálam is kérdéses. Nálam most lóg a j.h. felső lengőkar. Ez gyáriba kb 50e/db (ettől sokkot kaptam, hisz tulajdonképpen egy kutyacsont az egész), de más nagyon nem mehet tönkre a futóműnél, szóval belefér.
Ezeket leszámítva imádom, eszméletlen jó hangja van, és ha a váltó is partner benne, nagyot lehet vele autózni.
A motorban hatalmas potenciál van, egy chippel 280 Le-s, ha pedig a pénztárca engedi a határ a csillagos ég.
Ha 2. vagy hétvégi kocsinak kell, és tényleg jó állapotban van, én csak ajánlani tudom
S6-tal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom, mert fél év alatt eddig kb 500 km mentem vele, de ami van azt megosztom:
Fogyasztása városban 14 és 16 között alakul, külterületen mutatott már 10-et, is de aki ilyen kocsit akar, az ezzel számoljon.
Az automata váltó, baromi kényelmes, öreguras, de aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni az utálni fogja. Nagyon hosszú a fokozatkiosztás, és sztem az 1-2 nincs is eltalálva (elméleti végsebességek I. 75; II. 155; III. 210; IV. 260 ha jól emlékszem) és sajna előzésnél nem is mindig vált vissza 2-be ami nem jó. Erre még nem tudtam rájönni, h miért. Szóval alig várom, hogy alákerüljön a manuális 6-os.
A motornál lehet nincsenek meg a hátsó görgők, illetve a szíj, és előre se kell a feszítő, viszont kell bele 5 db gyertya, melynek darabja 7e Ft, ami kicsit fáj. Illetve lehet a trafósort is érdemes átalakítani (ha jól tudom, az eredeti egyenként nem cserélhető, de ez most lehet hülyeség), ami szintén nem olcsó
Fék esetében egy jó minőségű aftermarket cucc (pl. Zimmermann) kb. annyiba kerül, mint a 2.5-ös TDI-be a full gyári szett. Ezen én is meglepődtem de örültem neki.
Azt viszont sajnálom, hogy normális áron állítható futómű nem kapható hozzá, a quattro miatt, szóval az ültetés még nálam is kérdéses. Nálam most lóg a j.h. felső lengőkar. Ez gyáriba kb 50e/db (ettől sokkot kaptam, hisz tulajdonképpen egy kutyacsont az egész), de más nagyon nem mehet tönkre a futóműnél, szóval belefér.
Ezeket leszámítva imádom, eszméletlen jó hangja van, és ha a váltó is partner benne, nagyot lehet vele autózni.
A motorban hatalmas potenciál van, egy chippel 280 Le-s, ha pedig a pénztárca engedi a határ a csillagos ég.
Ha 2. vagy hétvégi kocsinak kell, és tényleg jó állapotban van, én csak ajánlani tudom
Tudod hogy a fogyasztás lábfüggő, főleg pesten használja, ő 10-15 között jár vele... a szervízköltsége olcsóbb, hisz hátul nincs adagolószíj, + 2 db 10.000 ft-os görgő, meg ha jól tudom nincs benne 70.000 ft-os hosszbordászíj feszítő mint a dízelben de adja vele az alkatrészt, csak meg kell csinálni....nem vezettem még ilyet automatában, de a fogyasztás mindig több 1-1.5 literrel mint a kézi váltósnál, típusfüggő... szerintem a dinamikát csak akkor tudod meg ha elviszed próbaútra, az meg nem jelent semmi kötelezettséget... pesten van, 18.ker
A környék ahol van róla kép ismerős... talán egyszer vettem tőle felnit
Nagyon tetszik a kocsi, két dologtól félek picit:
Az automata váltót valahogy nem érzem. Gondolom a dinamikát kicsit máshogy érezni benne, mint egy kéziben... illetve emiatt a fogyasztás mennyivel lehet több? (másodlagos szempont ugyan, de azért érdekel).
Illetve mennyiben több/költségesebb a szervízigénye, mint mondjuk egy ilyen kasznis 2.5 TDinek...
Nagyon tetszik a kocsi, két dologtól félek picit:
Az automata váltót valahogy nem érzem. Gondolom a dinamikát kicsit máshogy érezni benne, mint egy kéziben... illetve emiatt a fogyasztás mennyivel lehet több? (másodlagos szempont ugyan, de azért érdekel).
Illetve mennyiben több/költségesebb a szervízigénye, mint mondjuk egy ilyen kasznis 2.5 TDinek...
Jóbarátomé az autó, megbízható gondos tulaj, 10 éve ismerem.... és ért is hozzá... mindig minden időben cserélve volt rajta, nincs széthajtva, jó az autó, bátran ajánlom
halott a fórum
egyébként ez ritka fém elem eladó:
egyébként ez ritka fém elem eladó:
nincs neki..
mi pénz lesz az
már csak az hogy gyári xenon legyen
5x át kell gondolni.
már csak az hogy gyári xenon legyen
5x át kell gondolni.
Keresek megvételre 5 db Audi TT gyújtótrafót. Lehet piros és fekete is...
Teszteltük a launch controllt az UDO-ban, úgy érzem sikerült eltalálni a beállításokat Kulinpapának
evek ota ilyet kersek
még élőben nem is láttam
ugy nez ki, hoyg szereztem USA hatso lampat hetfon feladja a gyerek
Működik
Köszönet PwRacing Ákinak és Kulinpapának!
Köszönet PwRacing Ákinak és Kulinpapának!
RS4 18" 5x100 5x112 et 35 kupak és gumi nélkül képen látható állapotban 55 e 0670 547 38 66
Bár ha nálad nem működött, valószínű nálam sem fog, de egy próbát megér
én is c4-ben akarom, nincs kedvem a tdi-t elvinni, hogy 1 perc alatt kiüssék 3 ezerért köszi a segítséget
nalam a C4-nel nem mukodik az ilyen, de vettem egy 2001-es diesel borat es abban ugy kell, hogy gyujtas nelkul benyomod a napi szamlalao nullazot, nyomva tartod amig raadod a gyujtast majd gyujtason elengeded es ujra megnyomod egy pillanatra. vagy ugyanez a metodus csak miutan a gyujtast raadtad es elengedted a gombot, a baloldalit oramutato jarasaval megegyezo iranyba forgatod. egyik az "INSPECTION" a masik pedig az olajcsere periodus nullazas...
remelem, hogy mukodik valamelyik nalad!
remelem, hogy mukodik valamelyik nalad!
illetve a4-a6 ból
Nemrég volt itt téma hogy hogy kell kiütni manuálisan a szervíz jelzést a4-a4-ból.. ami az összes megtett kilométer alatt villog gyújtás ráadásakor... valaki említettem hogy az óracsoporton lévő 2 gom segítségével ki lehet ütni, visszaolvastam, de már nem találtam, le tudnátok írni mégegyszer? köszi előre is
Köszi a segítséget!
Ha elkészül rakok majd fel képeket.
Ha elkészül rakok majd fel képeket.
nem olcso es nem is tul bonyolult feladat. csak kell hozza RS3 lokos, sarvedo es a tobbi kiegeszito :
Sziasztok. Szeretném ha valaki segítene!
Audi A3 2.0 fsi sportback 2004es évjáratú autóm van.
Az érdekelne hogy fel tudom e faceliftelni úgy hogy a lámpa és a lökhárító rs3as legyen?
Audi A3 2.0 fsi sportback 2004es évjáratú autóm van.
Az érdekelne hogy fel tudom e faceliftelni úgy hogy a lámpa és a lökhárító rs3as legyen?
kép lemaradt
Hali!
2db bosch fényszóró indexekkel együtt vagy külön is, ködlámpás, a jobb oldali hibátlan, a bal oldalin nincs búra. A jobbost inkább egybe, a balosból ha valakinek kell valami akkor bontom is darabokra. 2db valeo ködlámpa csatlakozó. Állító motor mind a kettő fényszóróban hibátlan.
2db bosch fényszóró indexekkel együtt vagy külön is, ködlámpás, a jobb oldali hibátlan, a bal oldalin nincs búra. A jobbost inkább egybe, a balosból ha valakinek kell valami akkor bontom is darabokra. 2db valeo ködlámpa csatlakozó. Állító motor mind a kettő fényszóróban hibátlan.
üdv! Audi A3 -as hűtőmaszk korrekt áron eladó! ha valakit érdekel privát
S2 (vagy más 5csavaros) E-H futómű kompletten, mibe fájhat manapság a húspiacon...?!?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, mivel a ventilátor lapátom eltört és közben a hűtöm is megsérült. 2,5 v6 tdi motorhoz keresném ezeket használtam, ha valaki tudna ebben segíteni hol tudnám szimpatikus áron beszerezni azt nagyon megköszönném. A előre is köszönöm
Na az még nincs itthon
Vagy 4 téligumi
Apropó, a 314-es fékre mi a minimális felniméret?
Apropó, a 314-es fékre mi a minimális felniméret?
Akkor cementes zsák, meg egy vödör víz a jobb 1-be, szakszerűen becsatolni az övet és minden egyenesbe jön
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ma turkáltam a szerszámok között itthon, sajnos nem találtam T55 Torxot, viszont találtam egy audi bicskakulcsot. Kő valakinek?