VOLVO

aktuális téma
VOLVO

Bár 18 volvo-s van a carstyling-on, azért szeretném ha megosztanátok tapasztalataitokat a márkával kapcsolatban

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Zeke
#205
2007. március 23. 19:15
most kukkoltam meg a programot , a LUCAS dízellel nem is kompatilbilis , az MSA 15.7- hez pedíg nincs adatuk
tandrassy
#204
2007. március 22. 10:52
Szerviz lámpának nem sok a köze ECU-hoz, az egy egyszerű timer a műszerpanelben, ami időt és km-t számol. Aztán amelyik előbb bekövetkezik, akkor gyújtogatja.
Elfújásához elég egy sima interfész meg egy VOL-FCR progi.
tandrassy
#203
2007. március 22. 10:48
LUCAS diesel ECU az szerintem erősen a non-ODB kategória...
Gyári teszterrel tudod macerálni, de amennyiért azt megkapod, vehetsz egy másik S40-est is.
Subaruzásról jelenleg anyagi okokból lemondtam.
Zeke_
#202
2007. március 22. 03:59
S40club forum , ha valakit érdekelne :)
Zeke_
#201
2007. március 22. 03:57
thx! :)

OBD I/II? milyen programot igényel? ecuflash-el bele tudnék szerinted piszkálni?
állandóan meg ne égjen , ezt a két percest még elfogadom mert van értelme , de ha folyamatosan ég az hibát jelez , hiba meg csakazért se legyen
Zeke_
#200
2007. március 22. 03:53
én eredetileg subarus vagyok és maradok is világ életemben , de részt vennék egy all of volvo klubban is , ugyanis nem látom értelmét típusonként külön klubnak!
Zora440
#199
2007. március 22. 01:44
Elhatározás kérdése és egy kis munka! A 400-asoknak már van
harait
#198
2007. március 22. 01:17
Sziga
#197
2007. március 22. 01:16
Udv!

Itt meg nem voltam, de ugy latom nem nagyon porog itt a tema...

Nem, hogy csinalnank egy S40 clubot... lenne vagy 10 tag, abbol 5 aktiv.
Nem surun van ilyen meg kulfoldon sem, bar gondolom Svedorszagban azert akad.
harait
#196
2007. március 22. 00:17
tandrassy
#195
2007. március 22. 00:09
Addig örülj, mert akkor minden jól funkcionál ezek szerint. Dízeleknél máshogy van kicsit a műszer lámpakiosztása...
harait
#194
2007. március 21. 23:59
mi a vihar, milyen lámpa ez??hót hüle vok hozzá
tandrassy
#193
2007. március 21. 23:58
Sajnos 1999 előtt nem lehet a napiszámlálóval kiütni.
Rádugod a 16 lábu csatira az interfész-kábeled, bekapcsolod a notebookod vagy a tesztered. A CI-t kell kiválasztani mármint Combinated Insrument és abban a Reset Service Light. Vagy jópénzért kiüti bárki aki tudósabb. De semmi problem, előbbutóbb állandóan fog égni, és utána meg ha elég türelmes vagy akkor olybá fog tűnni hogy a hiba megjavította magát, amikor kiég az izzó. Amúgy ez csak tájékoztató fény, nem tilt le semmit, nem avatkozik bele a vezérlésbe sem semmit, nem kell aggódni.
Zeke
#192
2007. március 21. 16:40
S40 check engine 2 perces indítás utáni égésre keresem a trükköt , hogy ne jelentkezzen. azt jelöli , hogy 6eKm-el ezelőtt lett oil cserélve , de le kéne nullázni
angolul megtaláltam a leírást , de valamit vagy én rontottam el , vagy a leírás nem működik 2000 előttiekkel

ha valaki tudná a megoldást akkor pls írjon , tenkjú
KamaSupra
#191
2007. március 21. 16:34
Szabbase
#190
2007. március 21. 16:32
Itt a megoldás a felvillanó lambda szondára...
Szabbase
#189
2007. március 21. 16:31
Sziasztok volvo-s kollegák !
Egy viszonylag friss hír :
Kese83
#188
2007. január 20. 16:43
Szerbusztok...egy S40-es gyári tetőcsomagtartóm van még...érdekel vkit? 1-szer vittem rajta a bicajom aztán ennyi volt a rövid életútja.ha netán igen akkor az oldalamra írjatok légyszíves...meg gyári rugók is megvannak, persze használtan, ha netán vkinek kettétörtek
Vivien
#187
2007. január 02. 21:06
narancs
#186
2007. január 02. 21:06
indexes volvó fórumban próbálkozz, ott kicsit több aktív volvós van mint itt, én :)
fourfinger
#185
2007. január 02. 21:01
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség nekem!

Volvo 740 CE 1985 évjárathoz keresek szervószivattyú tartó bakot!
Ha igy kell irni :-))

Ha tudtok valamit akkor szóljatoklégyszi a [email protected] cimre

Köszi

Four Finger
tandrassy
#184
2006. december 15. 22:56
Marótit tudom ajánlani, elvileg van Haynes 1258 kódszámon, ha angolul is jó. 1982-1991 évjáratok, de meg kell nézni hogy dízel is benne van-e. 7-es volvó témakörben laikus vagyok.
lombika
#183
2006. december 11. 16:19
nah nem tud senki :(( pedig jó volna
lombika
#182
2006. december 08. 21:13
sziasztok javitási kézikönyv kellene nekem 740 diesel volvohoz tudtok irjatok kösziii :))) fontos volna és sürgössssss
Kese83
#181
2006. október 22. 09:20
Sziasztok. Ilyen levegő bajom nekem is van szerintem, mert az alapjárat eléggé ingatag és alacsony, viszont ha egy ilyen szívócsövet széthúzok akkor magasabb lesz...lehet be kéne vinni vmi szakszervízbe, de félek hogy az átvizygálás is k*rva drága, s ilyenre sok pénz nincs....Esetleg vmi ötlet? Akár az oldalamra...Köszi ;)
PADLÓGÁZ!
#180
2006. augusztus 14. 17:46
tandrassy
#179
2006. augusztus 14. 17:45
tandrassy
#178
2006. július 08. 21:34
Elvileg nem lesz rossz a fagyálló ha tovább bennemarad, csak a korróziógátló inhibitor fárad benne meg, ezért javasolják a kétévenkénti cserét - hogy ne induljon be a folyamat, hiszen a fagyálló vizet is tartalmaz.
Részvétem a légtömegmérő miatt még jó hogy én nem küzdök ilyennel, mert az enyémből kihagyták, csak a belépő levegőhőmérsékletet méri egy ellenállás.
Olajjal egyetértünk, bár én mint nemturbós, nem nézem gyakorta, úgy félévente ha apad, öntök egy féllityit bele, ne mondja hogy nemtörődöm vele. Egyébként Vavoline Top-Life 10W-40, de az is csak azért, mert a munkahelyemtől 70m-re forgalmazza az importőre.
Szabbase
#177
2006. július 07. 12:09
köszi az infót, nekem 4 éve megvan a verda...akkor már épp ideje cserélni. Egyébként most volt légtömegmérő cserém...olajra figyeljetek turbós kollegák csakis full szintetikus !!!
tandrassy
#176
2006. július 06. 00:02
2évente csere, szigorúan Glykoshell (régebben ARAL) fagyálló, mert a tescós gagyi kieszi az alumíniumot a vízpumpából és a tömítést is megcsócsálja. Tisztítani csak akkor kell, ha kosz került bele, amúgy nem szokott kelleni. Kívülről néha lemosom a hűtőt ha már tele van rovartetemekkel.
Szabbase
#175
2006. július 05. 12:06
Sziasztok,
Milyen időközönként cserélitek a hűtővizet és milyen gyakorta tisztítjátok a rendszert?
Zora440
#174
2006. június 01. 09:51
Nem fontos, én ismerem, csak kérdeztem Nem hinnép, hogy rokona lenne a turbós embernek
tandrassy
#173
2006. május 31. 22:55
Hát mindenkit én se ismerthetek az országban. Mindazonáltal lehet hogy már láttam vagy találkoztunk egyszer vagy csak elmentünk egymás melltett... Fontos lenne valamilyen szempontból ? Nem rokona a budaörsi illetőségű turbóspecialista Papp (Öcsi) Pál-nak ?
Zora440
#172
2006. május 30. 14:18
Nem ismered véletlen Papp Petit? (Fair Rent) Drift egyesületi tag nálunk
tandrassy
#171
2006. május 27. 22:14
Helló Márkatársak !!!

Elkészült az átépítési project. Nem kis munka M5P váltót kicserélni egy S40-ben M56-osra, szerintem még nem sokan csináltak ilyen átépítést itthon. Egyszerűbb venni egy újabb kocsit. Csak hát az kb. 1 millióval drágább, a zöldkártyája is, mert modernebb, valamint a változó szelepvezérlés nekem nem tetszik, ezért praktikusabbnak láttam belefogni. A project kb. 1 hónapig tartott, és cca. negyedmillió volt az alkatrészár, ha leszámítjuk a munkámat és az utánjárást. Soha többet ilyenbe bele nem ugrok, szénné dolgoztam magam, de megérte. Nagyon finom lett .
Ez az autó ilyen formában nem jöhetett volna létre , ha nincsenek a következők :
VOLVO Ivanics kft.
Duna Autó Zrt.
Lengyel Car-Impex
Vol-szer kft.
BigImi
Zora440
Somodi János
Takács Dénes és a Fair Rent
Külön köszönet nekik az innovatív ötletekért, tanácsokért, munkáért, szerszámokért és minden földi javakért ami tőlük származhatott valamilyen formában , illetve PADLÓGÁZ!-nak , aki lelket öntött belém hogy mihamarabb elkészüljek !
Kese83
#170
2006. május 05. 20:13
lemostam a tütüt...nagyon szééép, szombat balaton körüli út, remélem tutti idő lesz....verem a calikat
Kese83
#169
2006. május 04. 18:40
Eszty
#168
2006. május 04. 09:38
qqcs
miujság errefelé? nem is tudtam hogy van ilyen topic is
Kese83
#167
2006. május 04. 09:21
Örülök hogy ilyen aktívak vagytok...ehehe
Kese83
#166
2006. április 29. 19:20
Hát látod, vmelyik elvetemült csinálta...jobban bejön mint a másik
ehehe
narancs
#165
2006. április 29. 17:04
jéé ilyen topik is van? Nem is láttam eddig, kár, hogy kevesen vagyunk volvósok
Kese83
#164
2006. április 28. 20:49
Hááát, a sporttól több por jut a gépezetbe, nemde? De nekem 8, nekem gyári van
Szabbase
#163
2006. április 28. 13:15
Sziasztok,
A gépsas igényel új levegőszűrőt.
A kérdés: Direkt vs. sport betét....
Ki mit ajánl ?
THX
Kese83
#161
2006. április 27. 19:08
No Bogica, szép színe van a tütüdnek...színtárs, wehe
Kese83
#159
2006. április 27. 18:22
Ja még valami...Tali nem lesz vmikor amikor én is ráérek?
Kese83
#158
2006. április 27. 18:17
Mondjuk azért örülök hogy ide legalább írtok
Kese83
#157
2006. április 27. 18:11
Hát a T4-es volvo jó is, nekem csak 1.6 van, de megelégszem vele, de ha vki tud olcsón turbós motort és váltót bele akkor szóljon...
RacingBoy
#156
2006. április 25. 17:28
170.000 km-el nem szabad volvo-t venni felejtős szerintem is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 455 találat 10 oldalon