VOLVO
aktuális téma
Bár 18 volvo-s van a carstyling-on, azért szeretném ha megosztanátok tapasztalataitokat a márkával kapcsolatban
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
most kukkoltam meg a programot , a LUCAS dízellel nem is kompatilbilis , az MSA 15.7- hez pedíg nincs adatuk
Szerviz lámpának nem sok a köze ECU-hoz, az egy egyszerű timer a műszerpanelben, ami időt és km-t számol. Aztán amelyik előbb bekövetkezik, akkor gyújtogatja.
Elfújásához elég egy sima interfész meg egy VOL-FCR progi.
Elfújásához elég egy sima interfész meg egy VOL-FCR progi.
LUCAS diesel ECU az szerintem erősen a non-ODB kategória...
Gyári teszterrel tudod macerálni, de amennyiért azt megkapod, vehetsz egy másik S40-est is.
Subaruzásról jelenleg anyagi okokból lemondtam.
Gyári teszterrel tudod macerálni, de amennyiért azt megkapod, vehetsz egy másik S40-est is.
Subaruzásról jelenleg anyagi okokból lemondtam.
thx! :)
OBD I/II? milyen programot igényel? ecuflash-el bele tudnék szerinted piszkálni?
állandóan meg ne égjen , ezt a két percest még elfogadom mert van értelme , de ha folyamatosan ég az hibát jelez , hiba meg csakazért se legyen
OBD I/II? milyen programot igényel? ecuflash-el bele tudnék szerinted piszkálni?
állandóan meg ne égjen , ezt a két percest még elfogadom mert van értelme , de ha folyamatosan ég az hibát jelez , hiba meg csakazért se legyen
én eredetileg subarus vagyok és maradok is világ életemben , de részt vennék egy all of volvo klubban is , ugyanis nem látom értelmét típusonként külön klubnak!
Elhatározás kérdése és egy kis munka! A 400-asoknak már van
ez van, én benne lennék
Udv!
Itt meg nem voltam, de ugy latom nem nagyon porog itt a tema...
Nem, hogy csinalnank egy S40 clubot... lenne vagy 10 tag, abbol 5 aktiv.
Nem surun van ilyen meg kulfoldon sem, bar gondolom Svedorszagban azert akad.
Itt meg nem voltam, de ugy latom nem nagyon porog itt a tema...
Nem, hogy csinalnank egy S40 clubot... lenne vagy 10 tag, abbol 5 aktiv.
Nem surun van ilyen meg kulfoldon sem, bar gondolom Svedorszagban azert akad.
akkor jó, örülök
Addig örülj, mert akkor minden jól funkcionál ezek szerint. Dízeleknél máshogy van kicsit a műszer lámpakiosztása...
mi a vihar, milyen lámpa ez??hót hüle vok hozzá
Sajnos 1999 előtt nem lehet a napiszámlálóval kiütni.
Rádugod a 16 lábu csatira az interfész-kábeled, bekapcsolod a notebookod vagy a tesztered. A CI-t kell kiválasztani mármint Combinated Insrument és abban a Reset Service Light. Vagy jópénzért kiüti bárki aki tudósabb. De semmi problem, előbbutóbb állandóan fog égni, és utána meg ha elég türelmes vagy akkor olybá fog tűnni hogy a hiba megjavította magát, amikor kiég az izzó. Amúgy ez csak tájékoztató fény, nem tilt le semmit, nem avatkozik bele a vezérlésbe sem semmit, nem kell aggódni.
Rádugod a 16 lábu csatira az interfész-kábeled, bekapcsolod a notebookod vagy a tesztered. A CI-t kell kiválasztani mármint Combinated Insrument és abban a Reset Service Light. Vagy jópénzért kiüti bárki aki tudósabb. De semmi problem, előbbutóbb állandóan fog égni, és utána meg ha elég türelmes vagy akkor olybá fog tűnni hogy a hiba megjavította magát, amikor kiég az izzó. Amúgy ez csak tájékoztató fény, nem tilt le semmit, nem avatkozik bele a vezérlésbe sem semmit, nem kell aggódni.
S40 check engine 2 perces indítás utáni égésre keresem a trükköt , hogy ne jelentkezzen. azt jelöli , hogy 6eKm-el ezelőtt lett oil cserélve , de le kéne nullázni
angolul megtaláltam a leírást , de valamit vagy én rontottam el , vagy a leírás nem működik 2000 előttiekkel
ha valaki tudná a megoldást akkor pls írjon , tenkjú
angolul megtaláltam a leírást , de valamit vagy én rontottam el , vagy a leírás nem működik 2000 előttiekkel
ha valaki tudná a megoldást akkor pls írjon , tenkjú
KamaSupra
#191
2007. március 21. 16:34
Nekem mar folyamatosan eg
Itt a megoldás a felvillanó lambda szondára...
Sziasztok volvo-s kollegák !
Egy viszonylag friss hír :
Egy viszonylag friss hír :
Szerbusztok...egy S40-es gyári tetőcsomagtartóm van még...érdekel vkit? 1-szer vittem rajta a bicajom aztán ennyi volt a rövid életútja.ha netán igen akkor az oldalamra írjatok légyszíves...meg gyári rugók is megvannak, persze használtan, ha netán vkinek kettétörtek
www.volvoalkatresz.hu
indexes volvó fórumban próbálkozz, ott kicsit több aktív volvós van mint itt, én :)
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség nekem!
Volvo 740 CE 1985 évjárathoz keresek szervószivattyú tartó bakot!
Ha igy kell irni :-))
Ha tudtok valamit akkor szóljatoklégyszi a [email protected] cimre
Köszi
Four Finger
Kéne egy kis segítség nekem!
Volvo 740 CE 1985 évjárathoz keresek szervószivattyú tartó bakot!
Ha igy kell irni :-))
Ha tudtok valamit akkor szóljatoklégyszi a [email protected] cimre
Köszi
Four Finger
Marótit tudom ajánlani, elvileg van Haynes 1258 kódszámon, ha angolul is jó. 1982-1991 évjáratok, de meg kell nézni hogy dízel is benne van-e. 7-es volvó témakörben laikus vagyok.
lombika
#182
2006. december 08. 21:13
sziasztok javitási kézikönyv kellene nekem 740 diesel volvohoz tudtok irjatok kösziii :))) fontos volna és sürgössssss
Sziasztok. Ilyen levegő bajom nekem is van szerintem, mert az alapjárat eléggé ingatag és alacsony, viszont ha egy ilyen szívócsövet széthúzok akkor magasabb lesz...lehet be kéne vinni vmi szakszervízbe, de félek hogy az átvizygálás is k*rva drága, s ilyenre sok pénz nincs....Esetleg vmi ötlet? Akár az oldalamra...Köszi ;)
Látom Te is szórólapozol!
Elvileg nem lesz rossz a fagyálló ha tovább bennemarad, csak a korróziógátló inhibitor fárad benne meg, ezért javasolják a kétévenkénti cserét - hogy ne induljon be a folyamat, hiszen a fagyálló vizet is tartalmaz.
Részvétem a légtömegmérő miatt még jó hogy én nem küzdök ilyennel, mert az enyémből kihagyták, csak a belépő levegőhőmérsékletet méri egy ellenállás.
Olajjal egyetértünk, bár én mint nemturbós, nem nézem gyakorta, úgy félévente ha apad, öntök egy féllityit bele, ne mondja hogy nemtörődöm vele. Egyébként Vavoline Top-Life 10W-40, de az is csak azért, mert a munkahelyemtől 70m-re forgalmazza az importőre.
Részvétem a légtömegmérő miatt még jó hogy én nem küzdök ilyennel, mert az enyémből kihagyták, csak a belépő levegőhőmérsékletet méri egy ellenállás.
Olajjal egyetértünk, bár én mint nemturbós, nem nézem gyakorta, úgy félévente ha apad, öntök egy féllityit bele, ne mondja hogy nemtörődöm vele. Egyébként Vavoline Top-Life 10W-40, de az is csak azért, mert a munkahelyemtől 70m-re forgalmazza az importőre.
köszi az infót, nekem 4 éve megvan a verda...akkor már épp ideje cserélni. Egyébként most volt légtömegmérő cserém...olajra figyeljetek turbós kollegák csakis full szintetikus !!!
2évente csere, szigorúan Glykoshell (régebben ARAL) fagyálló, mert a tescós gagyi kieszi az alumíniumot a vízpumpából és a tömítést is megcsócsálja. Tisztítani csak akkor kell, ha kosz került bele, amúgy nem szokott kelleni. Kívülről néha lemosom a hűtőt ha már tele van rovartetemekkel.
Sziasztok,
Milyen időközönként cserélitek a hűtővizet és milyen gyakorta tisztítjátok a rendszert?
Milyen időközönként cserélitek a hűtővizet és milyen gyakorta tisztítjátok a rendszert?
Nem fontos, én ismerem, csak kérdeztem Nem hinnép, hogy rokona lenne a turbós embernek
Hát mindenkit én se ismerthetek az országban. Mindazonáltal lehet hogy már láttam vagy találkoztunk egyszer vagy csak elmentünk egymás melltett... Fontos lenne valamilyen szempontból ? Nem rokona a budaörsi illetőségű turbóspecialista Papp (Öcsi) Pál-nak ?
Nem ismered véletlen Papp Petit? (Fair Rent) Drift egyesületi tag nálunk
Helló Márkatársak !!!
Elkészült az átépítési project. Nem kis munka M5P váltót kicserélni egy S40-ben M56-osra, szerintem még nem sokan csináltak ilyen átépítést itthon. Egyszerűbb venni egy újabb kocsit. Csak hát az kb. 1 millióval drágább, a zöldkártyája is, mert modernebb, valamint a változó szelepvezérlés nekem nem tetszik, ezért praktikusabbnak láttam belefogni. A project kb. 1 hónapig tartott, és cca. negyedmillió volt az alkatrészár, ha leszámítjuk a munkámat és az utánjárást. Soha többet ilyenbe bele nem ugrok, szénné dolgoztam magam, de megérte. Nagyon finom lett .
Ez az autó ilyen formában nem jöhetett volna létre , ha nincsenek a következők :
VOLVO Ivanics kft.
Duna Autó Zrt.
Lengyel Car-Impex
Vol-szer kft.
BigImi
Zora440
Somodi János
Takács Dénes és a Fair Rent
Külön köszönet nekik az innovatív ötletekért, tanácsokért, munkáért, szerszámokért és minden földi javakért ami tőlük származhatott valamilyen formában , illetve PADLÓGÁZ!-nak , aki lelket öntött belém hogy mihamarabb elkészüljek !
Elkészült az átépítési project. Nem kis munka M5P váltót kicserélni egy S40-ben M56-osra, szerintem még nem sokan csináltak ilyen átépítést itthon. Egyszerűbb venni egy újabb kocsit. Csak hát az kb. 1 millióval drágább, a zöldkártyája is, mert modernebb, valamint a változó szelepvezérlés nekem nem tetszik, ezért praktikusabbnak láttam belefogni. A project kb. 1 hónapig tartott, és cca. negyedmillió volt az alkatrészár, ha leszámítjuk a munkámat és az utánjárást. Soha többet ilyenbe bele nem ugrok, szénné dolgoztam magam, de megérte. Nagyon finom lett .
Ez az autó ilyen formában nem jöhetett volna létre , ha nincsenek a következők :
VOLVO Ivanics kft.
Duna Autó Zrt.
Lengyel Car-Impex
Vol-szer kft.
BigImi
Zora440
Somodi János
Takács Dénes és a Fair Rent
Külön köszönet nekik az innovatív ötletekért, tanácsokért, munkáért, szerszámokért és minden földi javakért ami tőlük származhatott valamilyen formában , illetve PADLÓGÁZ!-nak , aki lelket öntött belém hogy mihamarabb elkészüljek !
lemostam a tütüt...nagyon szééép, szombat balaton körüli út, remélem tutti idő lesz....verem a calikat
Hát látod, mik vannak
qqcs
miujság errefelé? nem is tudtam hogy van ilyen topic is
miujság errefelé? nem is tudtam hogy van ilyen topic is
Hát látod, vmelyik elvetemült csinálta...jobban bejön mint a másik
ehehe
ehehe
jéé ilyen topik is van? Nem is láttam eddig, kár, hogy kevesen vagyunk volvósok
Hááát, a sporttól több por jut a gépezetbe, nemde? De nekem 8, nekem gyári van
Sziasztok,
A gépsas igényel új levegőszűrőt.
A kérdés: Direkt vs. sport betét....
Ki mit ajánl ?
THX
A gépsas igényel új levegőszűrőt.
A kérdés: Direkt vs. sport betét....
Ki mit ajánl ?
THX
Halacska
#162
2006. április 27. 19:12
No Bogica, szép színe van a tütüdnek...színtárs, wehe
Ja még valami...Tali nem lesz vmikor amikor én is ráérek?
Mondjuk azért örülök hogy ide legalább írtok
Hát a T4-es volvo jó is, nekem csak 1.6 van, de megelégszem vele, de ha vki tud olcsón turbós motort és váltót bele akkor szóljon...
170.000 km-el nem szabad volvo-t venni felejtős szerintem is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!