Minden ami Dragracing!
aktuális téma
Lehet írni tapasztalatokat,ötleteket, eseményeket illetve általánosan ehhez kapcsolódó dolgokat képek, Videók stb...
Magyar Gyorsulási Szövetség oldala Drag, Drift, Gymkhana, sok-sok okosságot találtok itt is
Kiskunlacháza szep.13 :)
Információkat a rendezvényekről, belépőjegy árak és az auto-motor kiírásokról olvashattok az alábbi linkeken.
Dragracing.hu
Futam.hu
További érdekességek
cars&girls
Timeslip.hu
V8 cars.hu
Dragracelist.de
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ebben biztos vagyok amikor már a "jégfehér" helyzetjelzőt kéknek meg lilás kéknek nézik és azért megállítanak...
Háát így névről passz az autót lehet megismerném azonnal, de vannak srácok akiket köszönésből ismerek csak, mert ugyan olyan autós fun, mint én aztán intünk meg vannak azok akit ismerős által ismerek valamennyire, hogy köztük ven-e a srác azt nem tudom
Azért kíváncsi lennék itthon meddig jutna el ilyen kitámasszal közúton. Szerintem a városból nem érne ki mert a yardok lemeszelnék.
Paks! Gondolom akkor ismered R. Ferit. Fehér G3-al szokott Újváros és Paks között ingázni. 1.9 PDTDI G1-el versenyzett 2012-ben.
ők már 50évvel előttünk járnak nem ?
Áhhh elég brutál nem kell kamion meg felhajtás mi ? háát igen...
ja és lábon megy ki és utána haza is megy...
ezt még nem is láttam
Az attól függ én nem ismerem az atomcityt illetve PAKS ? az egy 5xkm jahh.. onnan hoztam a kocsim...
Én is de az 1.8T-t is.
Most néztem nem is vagyunk messze egymástól.
Most néztem nem is vagyunk messze egymástól.
Imádom a VR6 Turbokat amúgy Golf1 GT4202R-es youtuben az egyik kedvenc..
Bizony igen, pedig elsőkerekes oké egy a támasztó kerék ott van, de szépet megy 9.81/224km/h
A kis VR6T Polo se megy szarúl!!!
1.8_20V Turbo 9.34-es idővel igaz, hogy nem az utcára készült, de szépen szedi a lábát... 1/4 mile was 9.34 @ 153.7, with 1.400 60'
0-60mph in 2.3 sec, Vbox verified
60-130mph in 4.9 sec, again Vbox verified
at 38psi it made 759 AWHP/554 wtq, but we run more boost/timing on the track so it is well into 800's at 4 wheels.
0-60mph in 2.3 sec, Vbox verified
60-130mph in 4.9 sec, again Vbox verified
at 38psi it made 759 AWHP/554 wtq, but we run more boost/timing on the track so it is well into 800's at 4 wheels.
Nekem sem :)
A videót amit linkeltem még az előbb csak nekem nem adja be vagy neked sem ?
Kollégának is az van corsában ismerm a motort
Ez C14SE, de még az van igen
Volt egy tigrás csávó lacházán ő olyan 17,5-t tudott 1.4 16v-s neked még N14NZ-d van ?
Na majd utána nézek ezeknek a gumiknak köszi a tippet
16.5öt ment a srác asszem :)
már ez is élmány én tudom
Meg az a fránya nagy súly amivel rendelkeznek Háát 15-s időket muzsikálnak nagyjából a 110LE-vel
vagyis bocs, nem döntőbe, első 8ba
Jahm, tavaj nekem is sikerült Street 1ben bejutni a döntőbe, de a GTi Swiftek ellen esélyem sem volt, főleg hogy szerintem ők semislickel mentek. Majd talán ebben az évben :)
Igen a különbséget én sem tapasztaltam meg hát még olyan parasztban is rajtolok Idén megpróbálom higgadtabban a dolgokat meg valamivel frankóbb gumival soha nincsen az eszemben, hogy időmérőnél nem kell azonnal indulni bár tavaly még be is jutottam az első 8-ba az egyik SS Nova keresztbe fordult aztán szakadt a a mérővezeték így vége is lett az egésznek...
Nem vagyok nagy dragger. Nekem azt mondták hogy sima utcai gumival inkább pályaszéle és ragacs mellől kell, mert ragacson nagyon csúszik az utcai gumi. Annó márciusban próbáltam itt is ott is, nagy különbséget nem éreztem. Majd most kiderül a félslickel. Remélem az eső nem fog esni.
Én is csak lacházán voltam az utolsó napon, de az tragikus volt részemről Eleinte féltem attól, hogy nagyon megfog a ragacs azt leszakad minden, mint 2011-be egy hondán eltört a féltengely aztán amikor meg elmertem róla rajtolni akkor meg nem melegítettem gumit állítólag úgy még rosszabb róla indulni... Hiába volt 225-s gumim..
Hát azt jótól kérdezed. Múlt évben volt kezelve asszem a pálya, csak még nem volt használva, ezért folyamatosan javult az állapota, állítólag. Én nem tudom, mert Én még nagyon az elején mentem párat, utána kb semmit
Úgy nézem, hogy 12 tesztjelentésből az átlaga 5csillagból 4-es. Nedves úton 3-as az ötből, de nem vágom, hogy a ragacsot majd csak áprilistól dobják fel a pályára ?
Toyo R888, Brigestonee RE55S, Nitto NT01, Pirelli Corsa, Dunlop DZ03G, Yokohama A050
Én múltévben ahogy beszélgettem a srácokkal, abban a kicsit tavaszias időben 1.4-1.6bar-on menték a jó időket R888al :) Nekem ha minden igaz Yokohama A048 lesz a kocsin :)
Én múltévben ahogy beszélgettem a srácokkal, abban a kicsit tavaszias időben 1.4-1.6bar-on menték a jó időket R888al :) Nekem ha minden igaz Yokohama A048 lesz a kocsin :)
Róluk még pont nem hallottam Másik dolog a guminyomás, de gondolom az tapasztalat alapján lesz meg egy pár futamba belekerül
Federal RS-R is ilyen :)
Yokohama A048, vagy az összes E jelzésű utcai slick. :)
Konkrétan én hoztam létre a topicot csak a saját nevemmel az üzemeltetők nem akarták az igazságot így a párom nevével hoztam létre Legelsőnek arra volnék kíváncsi, hogy egy márciusi időben milyen gumival érdemes a rajthoz álni amivel nem léptetnek kategóriát? Tudom sokan azt mondanák, hogy Toyo Proxes R888, de azon kívül valami ötlet?
AgeeTech
#1
2013. február 06. 16:19
Azért hoztam létre, mert nincsen konkrét topic a gyorsulásról csak az eseményekről, ide lehet írni tapasztalatokat,ötleteket, eseményeket illetve általánosan ehhez kapcsolódó dolgokat(Képek, Videók stb... Lassacskán tavaszodunk és jönnek a szezonnyitó futamok, mindeninek sikeres rajtolást.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!