JDM Fanatix

Témakör: Real life
aktuális téma
JDM Fanatix
JDM Fanatix... ...die hard fans of Japanese car culture.
Fórum nyitása: 2006. december 07. 23:15
Napi kommentszám rekord: 1326

"I'm so JDM......"



JDM mini tali képek

JDM minitali SylverAti képei

HUNGARORING NYÍLT NAPOK 2013



A fórumban TILOS hirdetni!!!

HASZNOS MOTYÓK ÉRDEMES BENÉZNI IDE:
Mitsubishi Lancer Evolution Parts/MRT-Motorsport



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
AtiSwift
#320970
2013. május 17. 20:09
Írtam üzenetet az ülésre, ha lesz időd nézd meg
Gebriel
#320969
2013. május 17. 19:58
Rögtön 50% alkudni amikor a 60e sem annyira vészes ár érte mert többért is szokták őket kínálni.
spiti
#320968
2013. május 17. 19:51
Helló! érdekelne az ülés, 30ezerért megvenném
Gebriel
#320965
2013. május 17. 12:32
Noise
#320964
2013. május 17. 07:58
az egy korrekt rábaszásnak tűnik...
GeccoSX
#320963
2013. május 17. 04:54
GeccoSX
#320962
2013. május 17. 04:53
hmmm baznagy fehér négyzet az tény
slowmera
#320961
2013. május 16. 22:10
rendben. előre is köszönöm!
lasi
#320960
2013. május 16. 21:29


Gebriel
#320959
2013. május 16. 21:06
A mai 6-os dízel kuplunguzásból a motor kiszerelése és főtengely cseréje lett mivel a főtengelye is eltört a motornak nem csak a kuplungja ment tönkre.
GeccoSX
#320957
2013. május 16. 18:31
Noise
#320956
2013. május 16. 18:06
a blokk ugyanaz, kivéve, hogy nem, pedig de... érted nem?!
lasi
#320955
2013. május 16. 18:05
most volt egy, igaz 8,5 és 9,5 " széles.... felgumizva 150 ezerért ..... de lutrira nem hozza haza a srác
GeccoSX
#320954
2013. május 16. 18:05
értem a japán style SX-en talán nem baj A padkás az nem gond de mondjuk repedt felnit én nem szívesen vennék már mondjuk Bár most lóvém sincs
lasi
#320953
2013. május 16. 18:02
formára mind valami japán style.... de ezek egytől egyig pálya és drfit autókról valóak.... ezért padkásak, és lehet 1-2 tojás is...... ezért ennyi az áruk, nem zsákbamacska
GeccoSX
#320952
2013. május 16. 17:59
Aha tehát maga a blokk ugyan az kivéve persze ,hogy a bakokat át kell alakítani.
Tehát tök sokminden ugyan az a két motorba
GeccoSX
#320951
2013. május 16. 17:58
ez mondjuk jó hír akkor Mert SX hez jó áron nagyon nehéz találni felnit
Noise
#320949
2013. május 16. 17:51
a 150lovas DE-ben van spricni... hajtókar más, mert nagyobb a DET terhelése, dugó szintén, de a méretek azonosak...
de leírom még egyszer, a blokk... áhh... hagyjuk...
lasi
#320948
2013. május 16. 17:46
Úgy döntöttem hogy nem rakom be a evo9 recarot, ha valakinek kell akkor szóljon..... irányár 60ezer ft
GeccoSX
#320946
2013. május 16. 17:44
jah csak a szívóban olajspicnik sincsenek. Más a dugó aszem a hajtókar is. Ergó egy keresztmotoros sr20de teljesen más mint egy hosz det. akkor?
Noise
#320945
2013. május 16. 17:40
hengerfej csere, tartóbak módosítás, RWD applications átszerelés, intake-exhaust manifold csere... a blokk viszont marad... minden más öntvény, szerelvény kuka... ez így van... de mint mondtam, a blokk ugyanaz
GeccoSX
#320944
2013. május 16. 17:37
Menj be a műhelybe Atihoz és beszéld meg vele mert ezekszerint te többet tudsz erről mint ők Meg akkor legalább elmagyarázod nekik ,hogy tudják berakni a 200sx sr20det-et a sunnyba
Noise
#320943
2013. május 16. 17:19
meg a blokk sorozatszáma... megint olyanban akartál okos lenni, amihez nem értesz
GeccoSX
#320942
2013. május 16. 17:02
ezekszerint tudnál olyat is jó áron?
GeccoSX
#320941
2013. május 16. 17:01
Ezt sajnos csak a fejlesztőmérnök tudja megmondani neked
GeccoSX
#320940
2013. május 16. 17:01
az ő 45-éhez képest mindenképpen. 9.5-el et 0 az már durca nagyon oda kell szélesítés
Nevemsincs
#320939
2013. május 16. 10:29
Et30-Et35 kicsi?

kicsi ET ott kezdődik hogy 20, de inkább 10 és 0 között

Noise
#320938
2013. május 16. 07:24
vagy nem... csak ki kell fúrogatni a helyét a dolgoknak... ott van az... minek csináltak volna 2 külön öntvényt, mikor így jóval többet lehet spórolni?!
lasi
#320937
2013. május 16. 06:50
ilyet csak akkor hozatnék ha konkrét kérés van, mert másra nem nagyon jó és rajtam marad

a 17"×7-8", dupla osztókörrel jobban eladható
GeccoSX
#320936
2013. május 16. 03:57
Ahogy múltkor beszéltem Atiékkal még az sem feltétlen ugyan az. kb minden más a keresztmotornál.
GeccoSX
#320935
2013. május 16. 03:54
SX-eseknek akarsz eladni felnit akkor az kis ET legyen és min 8 széles. pl S13-ra 17x8 kéne előre mondjuk et30-al és 17x9.5 hátra et 35 el na az jól nézne ki
GeccoSX
#320934
2013. május 16. 03:52
Értem akkor ezt a mazda dolgot el is engedjük úgy érzem köszi
Noise
#320933
2013. május 16. 00:02
a blokk ugyanaz...
lasi
#320932
2013. május 15. 21:33
kb 2hét mulva ér haza, akkor tudok friss adatokat
viszont ha innen picit is érdekel valakit akkor nem fogom hirdetni sehol
Gebriel
#320931
2013. május 15. 21:29
Gebriel
#320930
2013. május 15. 21:27
Lehet de ezek a hibák bőven az elvárható futás kilométeren belül jönnek elő a Mazdánál bőven 200e km belül.

Kuplung és kéttömegű lendkerék nagy átlagot nézve 150ekm-nél csere ami 270e-300e ft a benzines is el megy ennyit és ott megáll 100e-120e ft a kuplungozás.

Porlasztó és nyomásszabályzót a szar magyar gázolaj teszi tönkre osztrák és német szervizek nem igazán ismerik ezt a hibát olyan ritkán fordul odakint. porlasztó nem javítható csak csere, mert densoék nem adtak ki hozzá sem javítási leírás sem alkatrészt amivel lehetne javítani. Újat neten lehet néha kifogni 80e-100e ft/db áron.
lasi
#320929
2013. május 15. 21:23
lesz eladó OZ Superleggerám..... 17×7, vagy 7,5 erre nem merek megesküdni , 5×114,3 lyukosztással....... mint minden általam hirdetett felni, ez is padkanyomas..... olyan 80 ezer környékén lesz az ára, persze ez le föl képlékeny az állapotától függöen
lasi
#320928
2013. május 15. 21:21
mindig ezen vagy felakadva......

mond meg milyen felni kell, méretben és szerzek ilyesmi árakon mint ezek
Grabowski
#320927
2013. május 15. 21:19
Gebriel
#320926
2013. május 15. 21:15
Porlasztók, nyomásszabályzó szelep, generátor szabadon futó, olajazási rendszer ami miatt elég könnyen csapágyas tud lenni a motor vagy a turbó szál el....stb.
Közel 50 ilyen motor generálozásán vagyok túl míg benzinesből ugyan ezen idő alatt 3 db volt egy 2.3 szívó és 2db 2.3 turbó MPS motor.

Ezek a dízelek főleg városi használat mellett nem esznek olyan jól, hogy annyit meg tudna spórolni vele az ember, hogy a drága alkatrészeket fedezze és olcsóbban jöjjön ki egy benzinesnél azonos időre nézve.
Grabowski
#320925
2013. május 15. 21:01
Gebriel
#320924
2013. május 15. 20:52
Van elég baja annak a dízelnek főleg az első szériás 6-nál módelfrissítés előtti(2002-2005) darabjainál módelfrissítés után pár dolgot már javítottak de ott meg bejött az a szar DPF katalizátor.

Amúgy a kéttömegű lendkerék gyáriban 165e Ft+áfa, nálunk a LUK úgy 150e Ft áfásan.
Grabowski
#320923
2013. május 15. 20:32
nincs velük különösebb gond.. gyanítom mindegyik 150-300 km között van, és lejárt a kettős tömegű lendekerék élettartama, és amikor meghallják, hogy utángyártva is 340 a listaára, inkább eladják :) ugyanezért több a 320 bömösből is a dízel ami eladó pl.
Piet_
#320922
2013. május 15. 20:24
nekem a 2.0-ásat ajánlotta mikor én is érdeklődtem felőle, az 1.8 az szerintem kevés akkora bódéhoz, a 2.3-hoz meg kell valami kisebb átalakítás hogy jó legyen. szerintem 10-nél nem nagyon eszik többet...
Piet_
#320921
2013. május 15. 20:21
megkérdezem majd neked, úgy is megyek majd hozzá a közeljövőben aztán felvetem neki a dolgot, aztán jelzek hogy mit mondott
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Összesen 322970 találat 6460 oldalon