JDM Fanatix
aktuális téma
JDM Fanatix... ...die hard fans of Japanese car culture.
Fórum nyitása: 2006. december 07. 23:15
Napi kommentszám rekord: 1326
JDM mini tali képek
JDM minitali SylverAti képei
A fórumban TILOS hirdetni!!!
HASZNOS MOTYÓK ÉRDEMES BENÉZNI IDE:
Mitsubishi Lancer Evolution Parts/MRT-Motorsport
Fórum nyitása: 2006. december 07. 23:15
Napi kommentszám rekord: 1326
JDM mini tali képek
JDM minitali SylverAti képei
A fórumban TILOS hirdetni!!!
HASZNOS MOTYÓK ÉRDEMES BENÉZNI IDE:
Mitsubishi Lancer Evolution Parts/MRT-Motorsport
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Írtam üzenetet az ülésre, ha lesz időd nézd meg
Rögtön 50% alkudni amikor a 60e sem annyira vészes ár érte mert többért is szokták őket kínálni.
Helló! érdekelne az ülés, 30ezerért megvenném
az egy korrekt rábaszásnak tűnik...
az úgy szépen hangzik
hmmm baznagy fehér négyzet az tény
slowmera
#320961
2013. május 16. 22:10
rendben. előre is köszönöm!
A mai 6-os dízel kuplunguzásból a motor kiszerelése és főtengely cseréje lett mivel a főtengelye is eltört a motornak nem csak a kuplungja ment tönkre.
Na az való SX-re
a blokk ugyanaz, kivéve, hogy nem, pedig de... érted nem?!
most volt egy, igaz 8,5 és 9,5 " széles.... felgumizva 150 ezerért ..... de lutrira nem hozza haza a srác
értem a japán style SX-en talán nem baj A padkás az nem gond de mondjuk repedt felnit én nem szívesen vennék már mondjuk Bár most lóvém sincs
formára mind valami japán style.... de ezek egytől egyig pálya és drfit autókról valóak.... ezért padkásak, és lehet 1-2 tojás is...... ezért ennyi az áruk, nem zsákbamacska
Aha tehát maga a blokk ugyan az kivéve persze ,hogy a bakokat át kell alakítani.
Tehát tök sokminden ugyan az a két motorba
Tehát tök sokminden ugyan az a két motorba
ez mondjuk jó hír akkor Mert SX hez jó áron nagyon nehéz találni felnit
a 150lovas DE-ben van spricni... hajtókar más, mert nagyobb a DET terhelése, dugó szintén, de a méretek azonosak...
de leírom még egyszer, a blokk... áhh... hagyjuk...
de leírom még egyszer, a blokk... áhh... hagyjuk...
Úgy döntöttem hogy nem rakom be a evo9 recarot, ha valakinek kell akkor szóljon..... irányár 60ezer ft
jah csak a szívóban olajspicnik sincsenek. Más a dugó aszem a hajtókar is. Ergó egy keresztmotoros sr20de teljesen más mint egy hosz det. akkor?
hengerfej csere, tartóbak módosítás, RWD applications átszerelés, intake-exhaust manifold csere... a blokk viszont marad... minden más öntvény, szerelvény kuka... ez így van... de mint mondtam, a blokk ugyanaz
Menj be a műhelybe Atihoz és beszéld meg vele mert ezekszerint te többet tudsz erről mint ők Meg akkor legalább elmagyarázod nekik ,hogy tudják berakni a 200sx sr20det-et a sunnyba
meg a blokk sorozatszáma... megint olyanban akartál okos lenni, amihez nem értesz
ezekszerint tudnál olyat is jó áron?
Ezt sajnos csak a fejlesztőmérnök tudja megmondani neked
az ő 45-éhez képest mindenképpen. 9.5-el et 0 az már durca nagyon oda kell szélesítés
Et30-Et35 kicsi?
kicsi ET ott kezdődik hogy 20, de inkább 10 és 0 között
kicsi ET ott kezdődik hogy 20, de inkább 10 és 0 között
vagy nem... csak ki kell fúrogatni a helyét a dolgoknak... ott van az... minek csináltak volna 2 külön öntvényt, mikor így jóval többet lehet spórolni?!
ilyet csak akkor hozatnék ha konkrét kérés van, mert másra nem nagyon jó és rajtam marad
a 17"×7-8", dupla osztókörrel jobban eladható
a 17"×7-8", dupla osztókörrel jobban eladható
Ahogy múltkor beszéltem Atiékkal még az sem feltétlen ugyan az. kb minden más a keresztmotornál.
SX-eseknek akarsz eladni felnit akkor az kis ET legyen és min 8 széles. pl S13-ra 17x8 kéne előre mondjuk et30-al és 17x9.5 hátra et 35 el na az jól nézne ki
Értem akkor ezt a mazda dolgot el is engedjük úgy érzem köszi
kb 2hét mulva ér haza, akkor tudok friss adatokat
viszont ha innen picit is érdekel valakit akkor nem fogom hirdetni sehol
viszont ha innen picit is érdekel valakit akkor nem fogom hirdetni sehol
nem hangzik rosszul
Lehet de ezek a hibák bőven az elvárható futás kilométeren belül jönnek elő a Mazdánál bőven 200e km belül.
Kuplung és kéttömegű lendkerék nagy átlagot nézve 150ekm-nél csere ami 270e-300e ft a benzines is el megy ennyit és ott megáll 100e-120e ft a kuplungozás.
Porlasztó és nyomásszabályzót a szar magyar gázolaj teszi tönkre osztrák és német szervizek nem igazán ismerik ezt a hibát olyan ritkán fordul odakint. porlasztó nem javítható csak csere, mert densoék nem adtak ki hozzá sem javítási leírás sem alkatrészt amivel lehetne javítani. Újat neten lehet néha kifogni 80e-100e ft/db áron.
Kuplung és kéttömegű lendkerék nagy átlagot nézve 150ekm-nél csere ami 270e-300e ft a benzines is el megy ennyit és ott megáll 100e-120e ft a kuplungozás.
Porlasztó és nyomásszabályzót a szar magyar gázolaj teszi tönkre osztrák és német szervizek nem igazán ismerik ezt a hibát olyan ritkán fordul odakint. porlasztó nem javítható csak csere, mert densoék nem adtak ki hozzá sem javítási leírás sem alkatrészt amivel lehetne javítani. Újat neten lehet néha kifogni 80e-100e ft/db áron.
lesz eladó OZ Superleggerám..... 17×7, vagy 7,5 erre nem merek megesküdni , 5×114,3 lyukosztással....... mint minden általam hirdetett felni, ez is padkanyomas..... olyan 80 ezer környékén lesz az ára, persze ez le föl képlékeny az állapotától függöen
mindig ezen vagy felakadva......
mond meg milyen felni kell, méretben és szerzek ilyesmi árakon mint ezek
mond meg milyen felni kell, méretben és szerzek ilyesmi árakon mint ezek
ez minden dízelre igaz
Porlasztók, nyomásszabályzó szelep, generátor szabadon futó, olajazási rendszer ami miatt elég könnyen csapágyas tud lenni a motor vagy a turbó szál el....stb.
Közel 50 ilyen motor generálozásán vagyok túl míg benzinesből ugyan ezen idő alatt 3 db volt egy 2.3 szívó és 2db 2.3 turbó MPS motor.
Ezek a dízelek főleg városi használat mellett nem esznek olyan jól, hogy annyit meg tudna spórolni vele az ember, hogy a drága alkatrészeket fedezze és olcsóbban jöjjön ki egy benzinesnél azonos időre nézve.
Közel 50 ilyen motor generálozásán vagyok túl míg benzinesből ugyan ezen idő alatt 3 db volt egy 2.3 szívó és 2db 2.3 turbó MPS motor.
Ezek a dízelek főleg városi használat mellett nem esznek olyan jól, hogy annyit meg tudna spórolni vele az ember, hogy a drága alkatrészeket fedezze és olcsóbban jöjjön ki egy benzinesnél azonos időre nézve.
esetleg valami konkrét?
Van elég baja annak a dízelnek főleg az első szériás 6-nál módelfrissítés előtti(2002-2005) darabjainál módelfrissítés után pár dolgot már javítottak de ott meg bejött az a szar DPF katalizátor.
Amúgy a kéttömegű lendkerék gyáriban 165e Ft+áfa, nálunk a LUK úgy 150e Ft áfásan.
Amúgy a kéttömegű lendkerék gyáriban 165e Ft+áfa, nálunk a LUK úgy 150e Ft áfásan.
nincs velük különösebb gond.. gyanítom mindegyik 150-300 km között van, és lejárt a kettős tömegű lendekerék élettartama, és amikor meghallják, hogy utángyártva is 340 a listaára, inkább eladják :) ugyanezért több a 320 bömösből is a dízel ami eladó pl.
nekem a 2.0-ásat ajánlotta mikor én is érdeklődtem felőle, az 1.8 az szerintem kevés akkora bódéhoz, a 2.3-hoz meg kell valami kisebb átalakítás hogy jó legyen. szerintem 10-nél nem nagyon eszik többet...
megkérdezem majd neked, úgy is megyek majd hozzá a közeljövőben aztán felvetem neki a dolgot, aztán jelzek hogy mit mondott
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!