Segitsetek tunningba!!!!
aktuális téma

TuNNerz RulZ
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Miva'-miva'-miva'?
Ez full komoly, nem kell a kóstolgatás!




Ez full komoly, nem kell a kóstolgatás!




Jaja,meg UV-s napszemcsi!

hát kurvára nem...







vtec= + ÁFA 







akkor nem dupla törlés

Tuningoljunk: faterom autóján volt dupla azaz egymás mellett kettő..tehát összesen 4 azaz négy.. ablaktörlő lapát: 1 azaz egy szélvédőm
Eredmény: duplamázga....



Eredmény: duplamázga....




jahhh akkor mostantól honda powwaa is átszált a puntoba

úgyhogy mostmár 150 ló+ vtec



úgyhogy mostmár 150 ló+ vtec

Én meg beszélgettem vele másfél órán keresztül,biztosan ez enyhítette meg!





Neszójjábe',az is tunning!





de csak azért jött le , mert én is rántottam rajta vagy kettőt....

nahhhh megjött a váltógomb letépésszétfelxelésidegbajtkapós tunningmájszter

Szupper,köszönöm szépen a tapasztalit úton való kisegítést!
Na akkor még egy kis ravaszság gyorsulás közben! Ez az,már szépen haladunk!


Így van,ez a felfedezés más dimenziókba helyezheti a teljesítménytuning fogalmát!
Nem elég egy tökéletesen összerakott gép,az sem mindegy milyen lelki állapotban van a pilóta,mikor szexelt utoljára,mit evett aznap,mit nézett a moziban,mennyi fizetést kap! Ezek mind befolyásoló tényezők a teljesítményre nézve gyorsulások alkalmával!
Hm...felettébb komplex dolgok ezek! Na hát akkor haladjunk tovább a megkezdett úton kedves tunningerek!


Nem elég egy tökéletesen összerakott gép,az sem mindegy milyen lelki állapotban van a pilóta,mikor szexelt utoljára,mit evett aznap,mit nézett a moziban,mennyi fizetést kap! Ezek mind befolyásoló tényezők a teljesítményre nézve gyorsulások alkalmával!


Hm...felettébb komplex dolgok ezek! Na hát akkor haladjunk tovább a megkezdett úton kedves tunningerek!


Srácok nagyon készek vagytok!!!

Már egy ideje olvasom a hüleségeiteket!



Már egy ideje olvasom a hüleségeiteket!

Na jöttem segiteNNi.
Szóval azt a rókafarkat nagyon gyorsan leszavaztátok,pedig a buta autók(pl WRX STI) szárnya merev,viszont a rókafarok az antennán,mindig párhuzamos az áramlatok erővonalaival,ergo virtuális tengelyt képezve az autó hátulján stabilizálva azt.
Bázz.
Nem volt-e szó a neonos aprópénztartóról,ami 2, ill. 5 Ft-os érmék befogadására képes(MOMO gyárt 100Ft-os érmét befogadó tartót is),a teletömött tartót(amiből a berakás után soha többé nem szedjük ki a pénzt
) a műszerfalon különböző helyre tehetjük,így változtatva az autót súlypontját.

Szóval azt a rókafarkat nagyon gyorsan leszavaztátok,pedig a buta autók(pl WRX STI) szárnya merev,viszont a rókafarok az antennán,mindig párhuzamos az áramlatok erővonalaival,ergo virtuális tengelyt képezve az autó hátulján stabilizálva azt.


Nem volt-e szó a neonos aprópénztartóról,ami 2, ill. 5 Ft-os érmék befogadására képes(MOMO gyárt 100Ft-os érmét befogadó tartót is),a teletömött tartót(amiből a berakás után soha többé nem szedjük ki a pénzt


Aham, Herr Tunninmájszter Kollege! Tehát a golyósbizbaszos seggalárakós akármi nem is plusz telejsítményt ad, hanem gyorsulási versenyeken nyújt jogosult előnyt vetélytársainkkal szemben! Well, ekszcellent.
NOS, drága barátim, ez komplex problémát jelent, hiszen a nagy teljesítményhajhászásban rá kell jönnünk, hogy a gyorsuláshoz pl. nem csak LE és Nm kell. Well, ikszájting...
Valaki kérem, segítsen ki minket a zavaros helyzetből. Nem is az erő az, ami gyorsabbá tesz?


NOS, drága barátim, ez komplex problémát jelent, hiszen a nagy teljesítményhajhászásban rá kell jönnünk, hogy a gyorsuláshoz pl. nem csak LE és Nm kell. Well, ikszájting...
Valaki kérem, segítsen ki minket a zavaros helyzetből. Nem is az erő az, ami gyorsabbá tesz?



A rókafarok csak a vadászokat ösztönzi,a prém kormányvédő szintén csak az állatbuziknak nyújt mentális teljesítménytöbbletet,de az ülésre rakható kemény golyóbizbasz már komolyabb téma! Mivel nagyon bassza az ember seggét,ezért óriási pluszt nyújt,mivel gyorsuláskor ösztönzi az embert elég keményen a minél hamarabbi célbaérésre,ezért olyan rejtett tartalékok is előhozhatók,amiket eddig nem látott az ember. Talán ezért vagyunk nehéz helyzetben ennek a jelenségnek a tanulmányozásával! Mert nem mindegy,hogy mennyi a táv! 200m? 400m? Nem ugyanaz! Szóval sztem hatásosabb mint a nitro,de kevesebb ideig bírja ki a pilóta a használatát. Vmit vmiért! Vmi képletet kéne kitalálnunk! Gyerünk tunningprofok!



az király! van az enyémben is! minimum 3 LE a szép kék fényáradat miatt.csak nem szabad bedugni,mert kiégeti a szemed vezetés közben anyira zavaró!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Na ja, de merre?