AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nálam ilyen "egyszerű" volt XD Gondoltam hátha másnál is, de nem ismerem az astra futóművét. Az 1000 km-en csodálkoztam, de akkor miért írtad hogy annyit bír?
XD. Ha ilyen egyszerű lenne... Amúgy olyan nincs hogy 1000km-t bír egy gátló legyen akármilyen rövid. :-S.
És ha x cm-rel lejjebb teszitek a "rugótányért" a gólyalábon? Akkor nem kell majd vágni a gátlóból.
Show-ra talán még az olcsóbb is jó, mert ott nem kell hogy megtartsa sokáig a levegőt.. leültetik a porba, néha játszanak vele kicsit aztán hazaviszik (van hogy tréleren)..
Én se show-ra építettem, piros lámpánál sem akarok villogni. Ha napi használatú kocsiba lesz ne spórolj mert a közút nem játszótér, ahol elég magasan van a tét. Mondjuk én tudom magamról hogy eltúlzom a biztonság részét, de szeretek bízni a használati tárgyaimban. Ne kapkodd el, akár össze is írhatod mi szól mellette mi ellene és ha arra jutsz hogy több szól mellette, akkor tedd fel a kérdést, megéri-e ez a megoldás a problémádra. Keress rá az alkatrészekre amiket pl összeírtam és kezd el összeadogatni. Futómű átalakításra nyugodtan számolj mindennel együtt 100-150ezret, az nem tartalmazza a lufik árát és akkor még nem mentünk bele apróságokba, csak esztergálás, rugótányér átalakítás, alu pogácsák megtervezése és legyártása, esetleg felületkezelés. Ha ezek után is véghez akarod vinni szólj, csak számíts rá hogy ahány airride rendszer annyi vélemény és módszer lesz, a végén úgyis a sajátodat kell megtervezned.
Én se show-ra építettem, piros lámpánál sem akarok villogni. Ha napi használatú kocsiba lesz ne spórolj mert a közút nem játszótér, ahol elég magasan van a tét. Mondjuk én tudom magamról hogy eltúlzom a biztonság részét, de szeretek bízni a használati tárgyaimban. Ne kapkodd el, akár össze is írhatod mi szól mellette mi ellene és ha arra jutsz hogy több szól mellette, akkor tedd fel a kérdést, megéri-e ez a megoldás a problémádra. Keress rá az alkatrészekre amiket pl összeírtam és kezd el összeadogatni. Futómű átalakításra nyugodtan számolj mindennel együtt 100-150ezret, az nem tartalmazza a lufik árát és akkor még nem mentünk bele apróságokba, csak esztergálás, rugótányér átalakítás, alu pogácsák megtervezése és legyártása, esetleg felületkezelés. Ha ezek után is véghez akarod vinni szólj, csak számíts rá hogy ahány airride rendszer annyi vélemény és módszer lesz, a végén úgyis a sajátodat kell megtervezned.
sziasztok srácok kis segitséget szeretnék kérni.
Lenne egy astra f elsó gólyaláb patronos..air miatt nagyon rövidre kellett vágni h normálisan leüljün viszont így a lengéscsillapitó patron max 1000kmert bir és felül a szárnál megkopik és lóg...nagyon kíméletesen használom kerülöm a kátyús utakat csak hetvegi autó.. jelenleg azon vagyok h átalakítsuk nem patronosság h felül a szárnál tudjunk esettleg bronzperselyt belerakni legalább 5 centi hosszan h támasszon de attól félek nem lesz jó megoldás vagy legalábbis tartok tőle...esettleg valaki járt már hasonló cipőben? egyéb ötletek?
Lenne egy astra f elsó gólyaláb patronos..air miatt nagyon rövidre kellett vágni h normálisan leüljün viszont így a lengéscsillapitó patron max 1000kmert bir és felül a szárnál megkopik és lóg...nagyon kíméletesen használom kerülöm a kátyús utakat csak hetvegi autó.. jelenleg azon vagyok h átalakítsuk nem patronosság h felül a szárnál tudjunk esettleg bronzperselyt belerakni legalább 5 centi hosszan h támasszon de attól félek nem lesz jó megoldás vagy legalábbis tartok tőle...esettleg valaki járt már hasonló cipőben? egyéb ötletek?
Teljessen igazad van! Biztonság rovására semmi féle képen nem lesz babrálás! Annak semmi értelme! Normál rendszer elég, nem viszem én showra a kocsit!
Ha rám hallgattok azt csináltok amit akartok
Az én álláspontom az, hogy miután végigszívtam nulláról az egészet és csak annyi elvárásom volt hogy 2 hétig ne eresszen, alacsony költségvetésű ÉS megbízhatóan működő airride nincs. Vagyis van, de ott szvsz nem csak a rendszer fog szívni. Onnantól, hogy nem gyári, fokozott odafigyelést igényel és óvatosságot, amiből pár minőségi alkatrész nem hiányozhat. Senki sem akarja, hogy akár csak 50 km/h-nál hirtelen ráüljön a kasztnira vmelyik kerék, igaz?
De mondom, nekem mindegy, saját felelősségre megy. Ki kell tapasztalni, kinek mi jön be, milyen szempontok lényegesek, mi a legfőbb ok hogy bekerül, miképpen akarja beépíteni mert eddig sok eltérő változatot hallottam/láttam. Csak legyen a zsebedben az orvosi egyetem 2 félévi tandíja, ha mégsem úgy sikerülne elsőre.
Ha ezek a válaszok és anyagiak adottak, van miről beszélni, segítek is amiben tudok, de nekem senki ne jöjjön utána azzal hogy minek bátorítottam


Ha ezek a válaszok és anyagiak adottak, van miről beszélni, segítek is amiben tudok, de nekem senki ne jöjjön utána azzal hogy minek bátorítottam

nagyon jól láttod! nem talira kell meg porig rakni, még lehet azt is megkedvelem! a lényeg hogy tudjak rajta emelni elöl hátul, meg ugye szintezni! ha vki tud rá embert azt szívessen fogadom! egyenlőre érdeklődés stb de kell vmi a télre


És ezzel külföldre jártak

Kisköltségvetésű de MŰKÖDŐ rendszerről beszélünk. Azon kívül ha megunja bármikor lehet fejleszteni rajta.
Minden másra amit a korábbi kommentemben írtam és Te nem soroltad a kiadások közé

1x már én is összeírom mi mennyibe került. De a 2db Viair 480C kompresszor és az 50L-es saválló tartály porfestve, több rétegben lakkozva már kimerítette a 300e-ret
Igen, pontosan tudom mi mennyibe kerül és ki miből építi a rendszereit. A gyorsan kikopik nézőpont kérdése és erősen használat függő XD. De a célnak megfelel. Ahhoz hogy néha fel tudja emelni NEM kell 80e Ft-os szelep se 10es cső. De számoljunk akkor a futóművet a gyári gátlóiból ki lehet hozni mondjuk 140e magasságában kompresszor 65e 4db szelep 60e tartály 20e csövek csatlakozók 30e kb. mire költitek a maradék 500e-et?
Ezekből talán csak a tartály érdekelne
Bár a többi cucc minőségét nézve lehet mégse kéne..

A GAS-t néz meg milyen vicces motyókkal van tele
11L-es tartály, a legkisebb kompresszor, kínai szelepek, kínai csatlakozások és csövek. A telókat nem ismerem. A zsákjuk anyaga túl puha hamar kikopik. Ennyit adnak 2500-2700 Euro-ért... De nem kell ezt neked mondanom ismered őket
11L-es tartály, a legkisebb kompresszor, kínai szelepek, kínai csatlakozások és csövek. A telókat nem ismerem. A zsákjuk anyaga túl puha hamar kikopik. Ennyit adnak 2500-2700 Euro-ért... De nem kell ezt neked mondanom ismered őket
Gyárit?.. Már ha gyárilag légrugóval jött ki.. Utángyártottat nem kapsz 600 alatt.. De azt inkább nem tenném a kocsim alá..

Normális rendszer többe kerül. Ez amit írtam mondhatni hogy low-cost...
300ezerért? Használt gányoltad kapsz. Mondtam hogy gondold át ha csak a leállás a gond.
300ezerért? Használt gányoltad kapsz. Mondtam hogy gondold át ha csak a leállás a gond.
az enyémhez nincs! vagyis Én nem találtam! hát most már nem tudom mi legyen!
800-ért már gyárit is kapsz sokan itt kicsit túlzásba esnek

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!