AIRRIDE futómű

Témakör: Tuning
aktuális téma
AIRRIDE futómű

AirRide-al kapcsolatos témák.


Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke

"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz

"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
grimbow
#51992
2015. július 16. 09:02
tengelyenkénti vs kerekenkénti. utóbbit vezetheted állat módon is. nem hiába csináltak egy 700 lovas subaruról track videót amibe air van
*remus*
#51991
2015. július 15. 21:30
Ez teló függő. Amit linkeltem már alapból keményebb
Gsrobi
#51990
2015. július 15. 21:01
Ez a vastagszáras meg utcára full fölösleges
Gsrobi
#51989
2015. július 15. 20:59
a tied nem ér az gyári állapotban is jó
AirWick
#51988
2015. július 15. 20:34
30% utólagos keményítés elegendő lehet?
*remus*
#51987
2015. július 15. 20:30
Normális, keményített telóra kell építkezni
Rolee23
#51986
2015. július 15. 20:23
Nekem körforgalomban, nagyobb sebességnél billent annyit a karosszéria, hogy a sárvédő beleért a gumiba. Egyenes úton nem. Szerintem sportos vezetéshez a gewinde sokkal jobb.
grimbow
#51985
2015. július 14. 21:02
jelen, enyém bírja. ugyan úgy fektetem kanyarba mint gewindével
Rolee23
#51984
2015. július 14. 14:14
"birja a sportos, nagyon dinamikus hasznalatot?"

A 300e-s kategória biztos nem, tapasztalat. Viszont lehet építeni olyan rendszert ami bírja, mondjuk 1 milláért. Vagy többért.
AirWick
#51983
2015. július 14. 00:36
Tudsz mutatni egy kis belső nézetet is?
AtiSwift
#51982
2015. július 13. 21:59
Kicsi saját
b.balu
#51980
2015. július 11. 14:46
teljesen használható. jobb mint a fix ültetés.
Ghostangel
#51979
2015. július 11. 08:02
Hali! utcai hasznalatra mennyire jo valasztas az air-ride? normalis magassagban hasznalva birja a sportos, nagyon dinamikus hasznalatot? vagy inkabb egy futomu szett az idealisabb erre?
Ati86
#51978
2015. július 08. 19:15
Kiemelt hozzászólás
videoTOM
#51977
2015. július 08. 12:09
Porig raktad airride-dal? Mesélj még!
[ link: www.facebook.com ]
AirWick
#51976
2015. július 07. 00:58
Aki jól tud esztergálni, hegeszteni, bárki jó lehet, csak pontosan kell megmondani mit szeretnél, mekkorát, hova, milyen furatokkal, kell-e menet ha igen hova, mekkora stb.. Érdemes előtte a lufikat beszerezni, mert ahhoz kell ügye majd igazítani az alu pogácsákat. Ha megvannak a csövek, csatlakozók, akkor egy kis kárpit munka, néhány helyen lehet át kell fúrni a kasztnit (oda érdemes vmi átvezető gumigyűrűt tenni), meg lehet a műszerfalhéj is le kell hogy kerüljön, attól függ hol vezeted. Ha van egy tervezeted, hogy mi után mi jön, akkor nem bonyolult összerakni, csak arra figyelj hogy sose dolgozz nyomás alatt és mindig legyen rajtad védőszemüveg.. 1 bar is nagyot tud ütni
Olyat sajnos nem ismerek aki nulláról vállalná az összerakást.
Ati86
#51975
2015. július 06. 23:00
lassú lenne mint a tetű! jár az agyam mi lenne a legjobb, mármint rendszerben! kocsit elviszem vhova aki megcsinálja x pénzért haza hozzom megy mint a doksza óra azt egyszer csak lecsó! nah akkor kezdődik a bibi! ugyhogy megbízható ember is kell aki nem basza át az embert
AirWick
#51974
2015. július 06. 22:51
A munkadíj kivételével rajta van a listán: #51951
E39-ből gondoltad a kompresszorokat? De akkor kell mindkettő. Vagy 2db E39 teljes rendszere és akkor minden lufinak külön tartálya lesz Annak amúgy tényleg nagyon szűk a csövezése.
Ati86
#51973
2015. július 06. 22:37
plusz kompresszor , tartály munkadíj stb "sallangok" esetleg a "gyári" bmw pótkerekes kompreszort vki ismeri közületek!? mondjuk annak meg 4-es a csővezése ha jól tudom! azzal lassú lenne a színtezés ami igazából nem is lenne baj!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 52092 találat 2605 oldalon